Annons:
Etikettoff-topic
Läst 655 ggr
Honestyisdead
9/7/12, 11:57 AM

Fredagen den 7/9 2012

Fredag igen. Några roliga planer för helgen?

Här är det blåsigt och regnigt idag. Fick rota fram tjocktröja, och det känns faktiskt ganska mysigt :)

Just nu ska jag tvätta och ikväll blir det middag med killen.
Imorgon ska jag stå i dörren och hjälpa min väninna när hon har zynthkväll på en båt hon hyr. Synd man inte får betalt :P

Söndag hoppas jag det blir lite fiske!

Trevlig helg!

Annons:
ElinaPersson
9/7/12, 12:12 PM
#1

ikväll/lördag: kommer jag bjuda med pojkvännen på bio, om han vill gå förstås… Vi har inte fått så mycket tid tillsammans nu när vi fått hem en bengalkille på 12 veckor så jag vill gärna göra något bara han och jag som inte tar allt för lång tid då jag ogärna lämnar katten ensam för länge Skrattande

söndag: blir nog till att slappa inomhus, han har sin sista semesterdag och jag väntar 2 arbetsintervjuer på måndagen så då passar en mysdag hemma bäst så man hinner ladda krafterna Tungan ute Sen kanske man tar ut katten i sele, redan gjort det en gång och då satt han mest i famnen och kika, det dög bra för honom Skrattande

Trevlig helg!

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

ChristineL
9/7/12, 12:15 PM
#2

Ikväll blir det jobb, så inte så spännande…

Imorron ska jag släpa mig mig ett par vänner för att titta på brudklänningar :D Det lär ju ta hela dagen, jag har planerat fem ställen och värsta rutten så får vi se hur många vi hinner med. Men det ska bli såå kul! Jag har lite tankar men ska bannemig knö på mig allt jag kommer över :P

Söndag går också i bröllopets tecken kan man säga, ska träffa ett gäng blivande brudar från ett bröllopsforum, vi ska ha fikadejt och prata planering och sånt svammel :)

Sen ska vi klämma in nånstans att åka iväg till platsen där vi ska gifta oss och ha festen, för att se hur det kan tänkas att se ut om ett år när det är dags.

citytjejen
9/7/12, 12:20 PM
#3

Denna fredag inleddes med den dagliga promenaden och nu har jag ätit frukost. Ikväll blir det lite mys hemma med mannen! I morgon och på söndag ska min man iväg och hoppa fallskärm och jag ska ägna morgondagen åt att åka på dagstur till Åland fram och tillbaka med en god vän. Söndagen är oplanerad än så länge!

Ha en fin helg alla som läser detta!

/Christina

Honestyisdead
9/7/12, 12:49 PM
#4

#1 Kul med kattunge :)

#2 Oj, låter som en riktigt trevlig helg i bröllopets tecken! Att prova klänningar kommer säkert blir superkul!

#3 Hoppas fallskärm hade jag aldrig vågat :P
Trevligt med en dagstur till Åland. Där har jag aldrig varit. Om man inte räknar båten som stannar till där, men jag har ju aldrig gått i land.

citytjejen
9/7/12, 12:56 PM
#5

#4 Det är superhäftigt att hoppa fallskärm faktiskt! Min man har hoppat i 25 år så för honom är det vardagsmat Glad

Åland är mysigt, vi kommer dock inte att gå av båten mer än vid båtbytet denna gång!

Låter mysigt med tjocktröjan du skrev om, höst är inte så dumt faktiskt!

/Christina

[Emma--]
9/7/12, 3:05 PM
#6

Min syster kommer hit i helgen :) Imorgon ska vi se bio :)

Annons:
Honestyisdead
9/7/12, 3:07 PM
#7

#6 Vilken film blir det?

[Emma--]
9/7/12, 3:10 PM
#8

#7 Magic Mike :P har väntat på att syrran skulle ha tid att se den med mig för min sambo ville inte haha.

isafisa
9/7/12, 3:48 PM
#9

Ikväll ska jag bara mysa med killen och helt enkelt bara njuta av att vara med honom :)

Imorgon ska jag bege mig på ett väldigt svårt uppdrag - ska köpa en present till min bror som fyller 19 år. Han önsker sig en flaska Jack Daniels, men vill helst köpa något han har mer vettig användning av… :P

Och så har vi söndagen då. Den är en sån där härlig dag då inget är planerat alls :D

Trevlig helg till er :)

Fridaaaa
9/7/12, 7:23 PM
#10

Varit lite ruggigt väder nu på kvällen och regnade äver i morse men däremellan har det varit hyfsat väder men med fått ha tjocktröja.

Ikväll: Lugn kväll, fredagsmys med pojkvännen och djuren

Imorgon: Storstädning hos djuren. Ingen bil imorgon så får fixa saker hemma hehe

Söndag: Hämta 3 hönor, leverera en fågel åt mamma, ev leverera 2 av våra tuppar och även kanske hämta lite saker åt svärmor när vi ändå är ute och kör hehe så blir mycket då ;)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Liss
9/7/12, 11:14 PM
#11

Idag/kväll blev det spontantripp till Linköping för att träffa lite folk.
Annars har jag inte det minsta inplanerat.

Min pojkvän har jobbat två veckor och på söndag ska han åka iväg till sthlm och jobba som högvakt i 21 dagar dessutom. Han kommer ju närmare, men är bara ledig två dagar… Så får inte träffa honom på ytterligare tre veckor. Bara att stå ut och se fram emot då de veckorna är över.
Dessutom pratar vi varenda dag i Skype, förhoppningsvis kan han iaf ringa någon gång under högvakten på raster eller nåt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Upp till toppen
Annons: