Förhållande

2 veckor idag

2012-09-08 19:40 #0 av: isafisa

Visst, ingen siffra att skryta med kanske, men idag är det två veckor sedan världens underbaraste föreslog att vi skulle ändra vår civilstatus på facebook ;) Lite speciellt sätt att föreslå ett förhållande, men jag tyckte det var ganska gulligt ;)

De här två veckorna har varit helt underbara och jag tror inte jag känt mig så älskad förut! Går runt med ett konstant leende på läpparna och kan liksom inte riktigt fatta det. Jag har i ett helt år drömt om det här och bara hoppats att hans känslor skulle hinna ikapp - och det gjorde dem :D

<3

Anmäl
2012-09-08 21:25 #1 av: OttoIsTheShit

grattis :)

Anmäl
2012-09-09 14:12 #2 av: Hera

Härligt :)

Jag går fortfarande med ett leende på läpparn efter 9 månader med mitt hjärta :)

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2012-09-09 14:27 #3 av: Maria

Förstår att du är lyckligFlört

/Maria

Anmäl
2012-09-09 15:00 #4 av: Millahh

Grattis till er! Glad

Anmäl
2012-09-09 19:31 #5 av: viktoria91

Frågade min sambo precis likadant, om han ville ändra sin civilstatus på fb till förhållande. Kanske inte såå originellt men men. ^^

Anmäl
2012-09-10 15:22 #6 av: Mona22

Grattis till er. Hoppas ni håller ihop länge!

Känner precis likadant efter 9 år tillsammans med min man. Det är så underbart när man hittat rätt.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.