Annons:
Etikettsvärföräldrar
Läst 4214 ggr
[Jessie90]
2012-09-15 13:50

Han hatar mig

Tjenare.. ny här.

Jag har ett problem… min svärfar ogillar mig verkligen..

Är just nu skit sur! Min pojkväns föräldrar skulle inte till stan och handla(bor i stan) Så han frågade sin mamma och de kunde åka förbi och hämta upp mig? För jag skulle åka dit iaf men med buss.

Då säger hans mamma att hon helst inte vill hämta mig.. då hans pappa är med?! Låter så jävla löjligt?! Det ska ju in iaf? Så han skulle allså ha åsikter för typ 10 meter mer?!

En riktig skit kar det där… nee en riktig sån där kontroll person som är väldigt hård mot folk.. ibland blir jag så sur hur han behandlar min kille… får lust att bara säga till ibland..

Men har inte vågat.. men när jag och min kille flyttar ihop i januari då  kommer jag säga till om han är otrevlig!

Annons:
Honestyisdead
2012-09-15 13:52
#1

Har haft en väldigt hemskt svärmor, så jag vet hur det är. Det hände att jag fräste till någon gång, men det gav ingen effekt. Så jag unvek helt enkelt att träffa henne.

Praefatio
2012-09-15 14:20
#2

Mina första "svärföräldrar" tyckte illa om mig med. De var visserligen trevliga mot mig men vi hade väldigt olika värderingar och jag var tonåring och tyckte att jag visste bäst. Hade förmodligen inte heller gillat mig som svärdotter i den åldern Tungan ute En pretto jävla skitunge var jag.

Min andra svärmor fullkomligen älskade mig… tills hon fick veta att jag utreddes för bokstavskombination. Då blev jag plötsligen djävulen själv som skulle förstöra hela livet för hennes älskade lilla son. Helt vansinnigt, hon hade på riktigt ett två timmar långt förhör med mig där jag skulle förklara i detalj hur mycket mitt handikapp skulle påverka hennes son. Öööhh… det är inte direkt som att jag tilldelas några nya egenskaper när jag får diagnosen. Jag är ju samma svärdotter som du avgudade igår. Kärring. Obestämd Killen var inte så mycket bättre han heller, så det höll bara någon månad efter förhöret. Mina föräldrar gillade aldrig den killen.

Min nuvarande och förhoppningsvis sista svärfamilj består bara av bror och far, och de tycker båda väldigt bra om mig vilket jag är jätteglad för. Svärfar träffar jag inte så ofta men svåger träffar jag i alla fall någon gång i veckan och vi har en bra relation. Nu har han dessutom träffat världens mysigaste tjej så nu känns det verkligen som att vi börjar bli en liten familj! en sån som firar jul ihop om några år. Kan tillägga att min familj älskar min sambo och att han kommer väldigt väl överens med hela min släkt också.

Upp till toppen
Annons: