Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1032 ggr
Sparklingponi
2012-09-17 19:18

Födelsedagspresent

Hej!

Tänkte fiska lite idéer om vad man kan köpa till sin pojkvän som fyller 20 i slutet av okt.

Har inte så mkt pengar att röra mig med då jag är fattig student, men nåt måste jag ju skrapa ihop! Skrattande

Annons:
Jess89
2012-09-17 19:55
#1

Svårt när man inte känner honom. Vad tycker han om för något?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

drika
2012-09-17 20:38
#2

Hmm…till födelsedagspresent har jag bl.a. köpt silverkedja, tröjor, keps so mhan önska sig i år senast, kanske nåt annat gulligt. Brukar köpa nåt dyrare när vi firar årsdag. Men varför inte nån fin tröja och ett fint kort? eller en fin kalender på er tsm?

Hälsningar

Fredrika

Honestyisdead
2012-09-17 20:49
#3

Parfym, silversmycken, armband, hemmagjorda presentkort, middag är några saker jag kommer på såhär på rak arm.

Sparklingponi
2012-09-17 21:39
#4

#1 jadu, han gillar tatueringar, det kommer jag inte ha råd med.

Sen gillar han väl kläder men är det tillräckligt tror du/ni eller känns det lite tråkigt?  Jag är förövrigt ganska dålig på att köpa kläder…

Jag är lite löjlig sådär, vill ju att han verkligen ska bli glad för det jag köper. Glad

#2  Ett armband hade varit kul! Får se vad det kan kosta.. Glad

#3 Middag ska jag inte försöka mig på! Det är han som är mästerkocken i vårt förhållande Flört

Honestyisdead
2012-09-17 21:41
#5

#4 Då hade det ju varit ännu mer speciellt om du gav dig på att göra en finmiddag :P Träna hemma hos en kompis först:)

drika
2012-09-18 12:18
#6

Jag köpte ett armband på 5 årsdagen till min kille, graverade in våra namn på det, det vart  han jätteglad för:) Kolla runt på nätet, köpte där. Finns mycket bra sKER:)

Hälsningar

Fredrika

Annons:
isafisa
2012-09-18 13:05
#7

Middag skulle jag blivit väldigt glad av om min kille gav sig på, är i vanliga fall jag som fixar med sånt ;)

Men annars kanske bara någon tröja eller något sådant? Jag har även gett ett presentkort med ett gulligt kort med en personlig text i.

Upp till toppen
Annons: