Annons:
Etikettkänslor
Läst 1640 ggr
Honestyisdead
9/19/12, 5:09 PM

Positivt idag?

Har det hänt något positivt idag?

Vi fokuserar ofta på det dåliga som händer och glömmer bort att uppskatta det positiva om dagarna. Så här kan vi fokusera på det postivia. Berätta :)

Annons:
[Devya]
9/19/12, 5:14 PM
#1

Ah, svårt att hitta något sådant idag men…. (nördvarning) Jag kom riktigt framåt med mitt examensarbetet idag så det var ju väldigt positivt.:)

PiganX
9/19/12, 5:14 PM
#2

Har äntligen hittat lite motivation till att ta tag i pluggandet, och så har jag varit på långpromenad med Leo i skogen. Känner mig lite mer positiv idag. Glad

pringles
9/19/12, 6:42 PM
#3

Positiva är att jag vann 30 kr på en trisslott. Negativa att jag bytte till en ny lott utan vinst

Millahh
9/19/12, 6:57 PM
#4

Har helt underbara vänner som får mig att må bra, i alla lägen Glad Det är dagens positiva Glad

Namiko
9/19/12, 7:01 PM
#5

Nu kommer det säkert att låta dumt, men jag bråkade lite med min arbetsledare idag. Har varit irriterad och tagit avstånd från honom i flera veckor på grund av lite idiotiska saker som han sagt. I slutet av dagen var stämningen bättre mellan oss än någonsin så jag ser det som väldigt positivt.

Jag tog dessutom ledigt imorgon så jag kan spendera kvällen och morgondagen precis hur jag vill vilket är underbart.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

PogoPedagog
9/19/12, 7:10 PM
#6

Jag har kännt mig starkare och vigare än på flera veckor. Är gravid i 8:e månaden.

Annons:
Fridaaaa
9/19/12, 7:11 PM
#7

Klarat min första seminarium idag. Var jättenervös men det gick :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Emelie-E
9/19/12, 7:17 PM
#8

Har fått veta att min son kommer få världens bästa födelsedag när han fyller i november. Och nu ser vi äntligen ett slut på detta helvete som varit. Snart kommer allt bli som det ska igen :)

citytjejen
9/19/12, 8:06 PM
#9

Att jag varit på en jobbintervju som gick bra! Och när jag var på väg hem från intervjun så blev jag uppringd och inbokad på en till intervju hos ett annat företag. Och att vi ska äta snart och det serveras blodig biff, vilket jag älskar!

/Christina

pyromanen
9/19/12, 8:42 PM
#10

Har semester Cool

[WickedAlly]
9/19/12, 10:42 PM
#11

Jag har pluggat järnet idag för omväxlings skull, lyssnat genom sju entimmes föreläsningar och antecknat massor. Känns så himla bra!

Sen ringde jag och bekräftade att jag ville ha en lägenhet jag var och kikade på i förrgår, äntligen ett helt eget ställe igen!

Och så ska jag ta och beställa mig en teve nu alldeles strax.

Bra dag! :)

Liss
9/20/12, 1:11 AM
#12

Var nere på stan idag och fönstershoppade. Lite bitter över allt jag vill ha och inte kan köpa just nu. Men det kommer. Och det är inte allt. (Älskar kläder, skor och hårprodukter!)

Fikade och pratade av mig. Jätte mysigt!

Gjorde ett riktigt slitpass med bodyweight, så jag svettades som fän och kände mig yberduktig.

La i rosa/röd färg igår, så mitt hår skriker av positivitet. Eller det är åtminstone färgglatt i alla fall.

En vän föreslog att vi skulle ha julbord tillsammans, allihop. Jätte kul!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ettlitetalias
9/20/12, 10:00 AM
#13

Har nyss gått upp, men det är positivt att jag kom upp tidigt trots sen kväll igår. Och det är ju så skönt att få sitta i lugn och ro medans pojkvännen sover med regnet som öser ner ute.

Annons:
Jojaton
9/20/12, 1:22 PM
#14

hade min sista körlektion innan min uppkörning idag - och min körskolelärare sa att jag körde helt perfekt! det gjorde mig väldigt glad, för jag har haft en del problem och varit väldigt nervös över det. dessutom gick teoripluggandet jättebra också! :)

Johanna - Instagram

examynia
9/20/12, 3:34 PM
#15

min låtsas syster ville hjälpa mig att rida hästen idag.. de är positivt..=)

å jag lyckades jätte bra med lunchen idag.. blev super gott:D

Honestyisdead
9/20/12, 4:03 PM
#16

Jag fick gjort det jag skulle idag.

Åsa S
9/20/12, 4:11 PM
#17

Är arbetslös men gick på ett seminarium om hur man använder sociala medier i jobbsökandet hos trygghetsstiftelsen. Fick en överraskning när jag kom dit, det var inte så många på kursen men en av dem var en fd elev och en annan var en fd kollega som jag jobbat mycket nära med så det blev ju en del snackande i pausen + vi gick och åt lunch tillsammans. Ska ses om några veckor igen. Väldigt kul träffa människor man inte sett på ett tag

houseoflove
9/20/12, 5:22 PM
#18

gravtestet var positivt

Honestyisdead
9/20/12, 5:33 PM
#19

#18 Grattis!

houseoflove
9/20/12, 5:35 PM
#20

Tack :)

Annons:
Sarah
9/20/12, 10:30 PM
#21

Har tagit långhelg och njuter av 5 dagar ledigt :) plockat svamp, bär, tränat dressyr, busat med mina illrar, lagat god mat… bra dagar, bra ledighet.

Liss
9/21/12, 1:58 AM
#22

#18 Grattis! :)

Idag har jag åter igen känt mig duktig som fullföljt saker.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ettlitetalias
9/21/12, 10:03 AM
#23

Har fått beställning på 4 bebismössor. Trevligt med extra pengar! :)

Destany
9/21/12, 11:14 AM
#24

Har precis fått ett samtal från lönekontoret att de 2 dagarna jag inte fått från juni blir utbetalda nu i oktober :)

Denna kommentar har tagits bort.
Mirrranda
9/21/12, 12:11 PM
#26

Min yrsel är lite bättre idag

Fridaaaa
9/21/12, 12:30 PM
#27

Äntligen fredag. Bara ett seminarium i eftermiddag sedan tar jag helg  :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Emelie-E
9/21/12, 3:35 PM
#28

Har fått köpt mig ett par nya skor idag. Var väl 1.5 år sedan sist :P

Jhall
9/21/12, 10:19 PM
#29

Jag hittade den här sajten :) There might be hope after all

Liss
9/21/12, 11:30 PM
#30

Stack ner på stan för att kolla vinterjackor. Gick in på Carlings och ser en skylt med 70% - Köpte en vinterjacka för 270:- som egentligen kostade 899:- från början. Väldigt positivt. Nu är det avklarat. Är det bara skor, halsduk och mössa kvar.

Sen fika jag med en vän och byggde med klossar, med hennes dotter.
Invigde min nya jacka nu på kvällen, för att hämta en klänning av min mor. Tidig julklapp ^^

Och idag är det 8 månader med min man! Väldigt ensamt då han fortfarande jobbar. Men det får vi ta igen när han är här en hel vecka sen ist.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Upp till toppen
Annons: