Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1459 ggr
Honestyisdead
9/21/12, 3:43 PM

Fredagen den 21/9 2012

Veckorna går i superfart nu. Nu är det bara 93 dagar kvar till julafton! Tänkt er!

Har ni några roliga planer i helgen?

Själv ska jag hem till en sjuk kille idag, så det lär bli väldigt lugnt. Om han är frisk till imorgon ska vi på kräftskiva hos min väninna :) Så håll tummarna på att han blir frisk och kan gå!

Trevlig helg :)

Annons:
viktoria91
9/21/12, 4:31 PM
#1

Jag ska bara ta dte lugnt! Det har jag förtjänat när jag jobbat 9 dagar i rad och varit sjuk hela tiden.=P

EmelieGustavsson
9/21/12, 5:12 PM
#2

Idag har vi fått barnvakt, så jag och pojkvännen åker till en kompis för en spel kväll :)

Destany
9/21/12, 7:56 PM
#3

Jag o min sambo e barnvakter lillkillen stannar tills imorgonbitti så det blir en lugn hemmakväll 

ElinaPersson
9/22/12, 12:46 AM
#4

Sitter hemma ensam då sambon drog ut på krogen med sin bror och deras vän… Känner mig allmänt nerstämd på grund av att jag känner mig bortstött.. Visar ingen uppskattning längre, orkar aldrig mysa på kvällarna och bara rent… Jag vet inte, bryter ihop Gråter

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Honestyisdead
9/22/12, 12:05 PM
#5

#4 Men oj, ni måste prata om det här. Så ska du inte behöva känna!

Fridaaaa
9/22/12, 12:09 PM
#6

Blir lugn helg. Igår var jag i skolan och sedan handlade jag & tog det mest lugnt hemma sen

Idag är inget inplanerat. Är bara massa regn ute, inte kul alls. Hade tänkt vara ute men blir det inte i regnet :( Så vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Niini
9/22/12, 2:07 PM
#7

Jag jobbar hela helgen.

viktoria91
9/22/12, 2:09 PM
#8

Blev en oplanerad uteritt med en från stallet, alltid kul med sällskap! =)

nottheonly
9/22/12, 8:12 PM
#9

Jag umgås med min mormor denna helg Glad

Upp till toppen
Annons: