Annons:
Etikettfamilj
Läst 2242 ggr
sabinalina
2012-09-23 11:31

Hur blir man accepterad?

Hej jag tycker ni är så kloka här. Jag har aldrig skrivit nåt men läser flera gånger i veckan. Nu behöver jag få skriva av mig lite.

Jag vet inte var jag ska börja egentligen

Annons:
Honestyisdead
2012-09-23 12:59
#1

Lite svårt att skriva ett svar när du inte ber om hjälp eller berättar något :)

Välkommen ska du vara,

sabinalina
2012-09-23 13:11
#2

Förlåt jag blev avbruten nyss och tryckte fel när jag skulle spara

Jag är 20 år och bor fortfarande hos föräldrarna tyvärr. Jag har inga syskon. Det finns inga lägenheter och även om det fanns har jag inte råd då jag pluggar än. Vi bor på en mindre plats där alla känner alla och folk springer över till varann hursom helst.

Jag har känt länge att jag attraheras av tjejer och inte ett dugg av killar. Dom blir jag bara bra kompis med. Jag har inte berättat detta för någon, bara en enda person vet.

Mina föräldrar har väldigt mycket emot homosexuella och jag tror många här i byn är likadana. Dom snackar mycket nedvärderande, jag vill inte ens nämna det. Jag tror det skulle redigeras bort om jag skrev dom orden här

Mina föräldrar frågar alltid vad det är för fel på mig som inte har nån kille. Jag har haft en pojkvän (det var bara för att göra föräldrarna nöjda)

Vårat sexliv funkade inte alls. Det var så jobbigt att vara naken med honom pga att han kändes som en kompis bara. Det var den värsta tiden i mitt liv. Jag blev våldtagen men OBS! INTE av killen, han var jättesnäll, jag våldtog mig själv genom att tvinga mig till sex, sen gjorde jag slut och blev uppläxad av föräldrar som lämnade världens bästa kille. Och han ÄR världens bästa kille till en straight tjej.