Annons:
Etikettkänslor
Läst 888 ggr
Wand
9/26/12, 7:47 PM

Vill bara skriva ur mig

Jag är en sådan där som tycker om att skriva ut mina känslor på internet, och jag har nyligen återupptäckt tjusningen med bilddagboken, eller numera dayviews, så det är mitt senaste offer för att gnälla ur sig känslor och problem. 

Häromdagen så skrev jag ut mina känslor för en person som jag, under många år, har varit förälskad i. 5 år för att vara exakt. Personen i fråga frågade vem det var jag syftade på i texten och jag ville inte säga då det sist resulterade i att vi förlorade all kontakt och slutade prata/umgås under flera års tid.

Dock så kunde jag inte låta bli då det kändes så genomskinligt, så idag berättade jag för henne hur jag känner. Jag är så extremt glad över det, för hon känner och har alltid känt precis lika som jag - det sade hon även sist jag förklarade det. Hon blir pirrig i magen med mig och vill vara med mig, men vågar inte ta nästa steg. Jag förstår henne.

Jag är bara glad över att hon vill fortsätta vara min vän, vara med mig och prata med mig. Att få veta att hon känner detsamma är också väldigt jätteskönt för hjärtat då hoppet ser lite högre ut än tidigare.

Jag har nämligen alltid varit säker på att hon inte alls känt något för mig trots att hon för några år sedan sade det och att hon egentligen är straight, då blir man lite modfälld. Men icke.

Jag är så glad, samtidigt förvirrad, samtidigt rädd.

Jag är så kär.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Annons:
Honestyisdead
9/26/12, 8:05 PM
#1

Vet hur det känns :) Härligt att hon känner så för dig också.

Upp till toppen
Annons: