Annons:
Etikettallmänt
Läst 1456 ggr
SjörövarJenny
10/3/12, 8:25 AM

Dumpad!

Sitter just nu i Alanya med mitt totalsmashade hjärta. Min sambo sen 17 år dumpade mig plötsligt i somras för en thaia han träffat i Thailand när han var där och jobbade… Inte roligt nånstans. Jag är förkrossad.

Annons:
karleken
10/3/12, 8:43 AM
#1

Jag vet hur det känns att bli dumpad. Jättehemskt. Efter 17 år långt förhållande måste det kännas ännu värre.

Vet inte vad jag ska säga riktigt. Men du kommer gå vidare även om det just nu inte känns så kanske

SjörövarJenny
10/3/12, 8:47 AM
#2

Överlever troligtvis! Men det känns vidrigt! Kram

Fridaaaa
10/3/12, 11:02 AM
#3

Jobbigt :( Speciellt när man levt ihop så länge osv :/
kram  på dig!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

pyromanen
10/3/12, 11:25 AM
#4

När du hunnit smälta den första "omskakningen och sorgen" kanske du kan se det som spännade: Nya saker väntar i livet som du inte vet vad det är!  Som du kanske alldrig hade fått uppleva om sambotillvaron hade tuffat på som förut.

[Kottschejk]
10/3/12, 8:48 PM
#5

Vilka karlar det finns:/

Som i hagen där gräset lyser grönare andra sidan stängslet.

Usch så jobbigt, lider med dig.

Barn?

SjörövarJenny
10/4/12, 7:40 AM
#6

Kottschejl, tack och lov inga gemensamma!!

Annons:
Maria
10/4/12, 8:03 AM
#7

Usch, vad ledsamt. Vad säger man?Gråter

Min mormor sa alltid. Mister du en, så står dig tusen åter.

Men tyvärr är det inte så lätt.

Att mista någon genom att bli dumpad för någon annan är som sorg när någon dött. Man går igenom olika faser precis på samma sätt. Det kommer att bli lättare så småningom men vägen dit är både svår och krokig.

Försök att hålla dig sysselsatt. Jobba eller som du nu är gissar jag?Obestämdpå semester. Älta med någon som orkar lyssna. Ägna dig åt någon hobby eller vad som helst som får tankarna på annat.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: