Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1338 ggr
[Ai-chan]
10/3/12, 7:14 PM

Johnny Depp VS. Orlando Bloom

Jag och min kusin har väldigt olika åsikter om detta. Så vore skoj och se vad andra tycker!

Själv så är man för Johnny Depp. Och hon Orlando Bloom.

Annons:
Gia91an
10/3/12, 7:15 PM
#1

Depp. Utan tvekan.

Jess89
10/3/12, 7:26 PM
#2

Håller med #1

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

OttoIsTheShit
10/3/12, 8:11 PM
#3

håller m #1 helt klart:)

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Fridaaaa
10/3/12, 8:23 PM
#4

Valde orlando bloom, men tycker igentligen intenågon ser bra ut men väldigt bra skådespelare båda 2

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
10/3/12, 9:57 PM
#5

Utan tvivel Johnny Depp.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

regskylt
10/3/12, 10:09 PM
#6

Är frågan om utseende eller som personer eller som skådespelare? Framgår inte i frågeställningen?

Annons:
[vaniljen]
10/3/12, 10:10 PM
#7

Röstade gult, eftersom det inte fanns några val som "Annat".

Har aldrig riktigt förstått varför Depp och Bloom anses så snygga, inte alls min typ av killar. Så om det fanns ett alternativ för ingen av dem, så skulle jag välja det eller också kunde jag hållt mig ifrån tråden, men det är försent nu. :P

ChristineL
10/3/12, 10:58 PM
#8

Jag fattar inte frågan? I vilket sammanhang menas?

Sweelin
10/3/12, 11:01 PM
#9

Jag var helt nedkärad i Orlando Bloom då jag var runt 12 år, men Johnny Depp är en världsbäst skådespelare! Skrattande Handlar det om snygghet så vinner Orlando hehe, men rösatde på Johnny

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

[WickedAlly]
10/4/12, 12:25 AM
#10

Depp är som ett årgångsvin, blir bara bättre och bättre ;)

[Emma--]
10/4/12, 12:30 AM
#11

Johnny Depp oavsett om frågan gäller utseendet eller skådespeleriet :P
Men Orlando Bloom är ganska mumsig och duktig också :P

[Ai-chan]
10/4/12, 6:29 AM
#12

Frågan är typ överhuvudtaget.

Om man inte tycker om någon av dom, så behöver man inte trycka i någon och man kan hålla sig ifrån tråden. Lätt matte va?! ;)  Och på så vis så behövs inget "annat" alternativ heller, utan man kan enkelt låta bli att trycka i. Oftast i en VS match så har de ändå inget "annat" alternativ. ;P

Honestyisdead
10/4/12, 7:51 AM
#13

#12 Nej, så enkelt är det inte. Alla vill så klart läsa tråden, och finns då inget neutralt alternativ såsom "Ingen" eller "Vill bara läsa tråden" så blir man ju tvungen att välja fast man inte gillar någon av dom. Alltså blir resultatet felaktigt. Likaså om man gillar båda lika mycket.

Valde själv Depp då jag tycker han är en riktigt duktig skådis.

Annons:
Maria
10/4/12, 7:57 AM
#14

Jag valde Johnny Depp bara för att han är nog världens vackraste manTungan ute

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
10/4/12, 9:07 AM
#15

#12 
Jag valde t.ex orlando bloom för att jag gillar han i Pirates Of the Carabbien t.ex. Men johnny Depp är lika bra han där i, men var tvungen att välja någon, och då blir det fel i statisitiken

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Smullis
10/4/12, 9:25 AM
#16

Depp

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

taggigarosen
10/4/12, 10:33 AM
#17

valde orlando för att få läsa tråden men gillar ingen av dem utseendemässigt för jag trodde det var det som menades. Men det framgår inte

VeronicaKahlbäck
10/4/12, 11:56 AM
#18

Äsch varför diskutera alternativ, allt som oftast föredrar man någon med förutsättningen att man vet vilka båda är! Inte direkt något krav på att man ska avguda någon ;)
Inte heller är det något allvarligt ämne där svaret kan vara avgörande för norm eller moraliska värderingar!

Orlando blev det, även fast jag gillar båda.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

[WickedAlly]
10/4/12, 12:04 PM
#19

#18 Instämmer helt. Varför är det så viktigt egentligen?

Man gillar väl någon bättre helt enkelt.

Honestyisdead
10/4/12, 12:09 PM
#20

#18 För mig är det viktigt att man ska kunna välja fritt. Inte bli tvingad att svara på något man kanske inte kan svara på.

Handlar inte ämnet i sig utan om att det alltid i sådana undersökningar bör finnas neutrala alternativ för de som inte vill eller kan svara. Om man nu som undersökare bryr sig om resultatet, och för mig verkar det meningslöst att göra en undersökning om man inte gör det.

Annons:
ChristineL
10/4/12, 2:45 PM
#21

#12 - För mig är det enorm skillnad på dom två både utseendemässigt och skådespelarmässigt. Och som Hera säger, det är viktigt att alltid ha ett neutralt alternativ också för folk som bara vill läsa tråden.

[Ai-chan]
10/4/12, 3:11 PM
#22

#18 Håller med dig.

Jag bryr mig inte om resultatet, var bara en rolig grej. No. Big. Deal. Så inget som man behöver haka upp sig på eller förstora upp det hela. ;) Som sagt, no big deal. Whatever. Typ.

Honestyisdead
10/4/12, 5:10 PM
#23

#22 För dig kanske, men vi är fler på jorden. ;)

VeronicaKahlbäck
10/4/12, 6:30 PM
#24

#23 Oj, den var mindre trevlig! :)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Fridaaaa
10/4/12, 6:44 PM
#25

#24 Ser ingen otrevligt med #23?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Ai-chan]
10/4/12, 8:30 PM
#26

#23 Precis, flera på jorden och alla tycker och tänker olika. Orka haka upp sig på en liten grej. Starta egen då eller ta bort den då? Shit alltså. -_-,

ChristineL
10/4/12, 8:44 PM
#27

Eller så kanske en sån här typ av frågeställning skulle passa bättre i exempelvis tonåringar eller film ifokus…

Annons:
Honestyisdead
10/5/12, 5:33 AM
#28

#24 Jasså?

[Ai-chan]
10/5/12, 8:04 AM
#29

//Inlägg raderat av admin p g a för mycket svordommar. Tänk på hur du skriver!

Maria
10/5/12, 8:12 AM
#30

Jag tyckte i alla fall det var en kul fråga.

Gillar man ingen av dem så är det bara att låta bi att svara. Eller vill man läsa tråden så tar man den som man gillar bäst.

Krångligare än så behöver det inte varaFlört

Det är ju ingen test. Bara en kul FRIVILLIG fråga.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

ChristineL
10/5/12, 9:42 AM
#31

#29 - Det uppkommer alltid disskussioner och frågeställningar efter undersökningar, men här ser jag bara att det är du själv som verkar störas av det. Seriöst eller inte, men att vara lite extra tydlig på internet skadar inte =)

mandyosv
10/6/12, 3:18 AM
#32

Johnny depp är min drömprins, ihop med lil wayne! Jag får lov att ha sex med dem om jag vill för min pojkvän om chansen kommer en dag ♥

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

[Emma--]
10/6/12, 11:35 AM
#33

Går ju faktiskt att välja mellan pest och kolera också även om man inte vill något :P

Liss
10/8/12, 5:32 AM
#34

Va deppiga ni är…. öhöhö .. erhm

Neh, Depp går före allt och alla (nästan). Speciellt med Tim Burton på ett hörn.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Amorell
10/8/12, 9:11 AM
#35

Haha jag är jättekluven här! Fullkomligt avgudar Orlando Bloom som Legolas, (min första stora crush som barn, haha). Men Depp är ju en sån fantastisk skådespelare, så det blev han ändå.Tungan ute

~ Ysmn

Upp till toppen
Annons: