Annons:
Etikettförhållande
Läst 800 ggr
Djuralex
10/5/12, 9:10 PM

Bästa resan nånsin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej! Idag kom jag hem från den bästa resan nånsin! En killen som jag har varit kär i rätt så länge (i min klass) fick jag jättebra kontakt med På resan! Första dan så var han inte så intresserad på förmiddagen men sen fattade han att jag att interesserad, den första gången som jag har flörtat och killen faktiskt fattat! Men på kvällen så var det en stor (mysig, romantisk) brasa och då satt han och bredvid mig och pratade!!!!

Annons:
Djuralex
10/5/12, 9:24 PM
#1

Sen så kramade han mig när det började ösregna ute i skogen+ flera andra gånger Senare så var det spöktur ute i skogen klockan 11, vi gick lite före dom andra och vi pratade om skräckfilmer och skrämde upp oss och han lade armen runt mig!!! OSV OSV OSV OSV OSV Han var så himla snäll!!!! När alla sa god natt till varandra så kramade han mig extra länge!!!!! Jag är så rädd att allt kommer att förändras när skolan börjar!

Mona22
10/6/12, 8:13 AM
#2

SÅ roligt för dig ! KÄrlek/förälskelse är en sådan mysigt känsla. LYcka till och hoppas det blir något mellan er.

Djuralex
10/6/12, 12:19 PM
#3

Jag är sååå j**la kär!!!!!!!! Killarna spelade poker i sitt rum och han kom till vårt för att knacka på och fråga MIG om jag ville vara med, inte nån av dom populära supersmala tjejerna!!!! (för jag är ju lite mullig, hehe) Han hade armen om mig jättemycket!!! Jag är så glad!!!!

Honestyisdead
10/6/12, 4:41 PM
#4

Du får väl se till att det inte rinner ut i sanden när ni är tillbaka i skolan igen :)

[vaniljen]
10/6/12, 6:11 PM
#5

Härligt, se till att hålla i det :)

Upp till toppen
Annons: