Annons:
Etikettförhållande
Läst 16332 ggr
pannika000
2012-10-19 20:45

bästa/sämsta egenskap

Vad är din partners bästa respektive sämsta egenskap?

Säg helst inte att partnern inte har någon dålig egenskap för något litet negativt tror jag finns hos oss alla :)

Annons:
pannika000
2012-10-19 20:48
#1

Det bästa med min partner är att han är så omtänksam och tänker på andra före sig själv.

Det sämsta måste vara att han är så slarvig, eller vad man ska kalla det. Han tycker inte det gör något om disken samlas på diskbänken i 5 dagar innan man tar i tu med det. Jag vill ha ordning speciellt i köket och vill diska undan på en gång.

JustMySelf
2012-10-19 22:45
#2

Det bästa med min är att han är så speciell, alla är ju såklart unika men han är verkligen annorlunda än alla andra killar jag träffat. Dessutom har jag väldigt roligt med honom.

Det sämsta med honom är att han kan vara väldigt dryg och kännas lite överlägsen ibland. Sedan har han humörsvängningar som inte är att leka med…

ElinaPersson
2012-10-19 23:09
#3

Min partners bästa egenskap är väll att han alltid är mån om andra, ibland blir han nästan lite för snäll.. Men han vill ingen något ont!

Min partners sämsta egenskap är väll att han kan vara lite girig vad gäller pengar, han kan ibland klaga över ekonomin osv…

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Jojaton
2012-10-19 23:35
#4

vi har inte vart tillsammans jättelänge, men käny varandra väl i flera år. och just nu känns det som att hans bästa egenskap även är hans sämsta. han är otroligt social och funkar ihop med i princip alla människor. finns typ ingen som inte gillar honom, finns något hos honom som alla kan relatera till eller så. man kan snacka med honom i tio minuter och sen känns det som att man känt honom i år. han är verkligen en människokännare. detta gör ju att han har en stor vänskapskrets som tar mycket tid, alla vill vara med honom jämt känns det som - vilket ibland gör det svårt för oss att få egentid vilket är så viktigt i början av ett förhållande (inte bara i början, men ni fattar)

Johanna - Instagram

Geru
2012-10-20 01:26
#5

Öh. Min högerhands bästa erfarenhet är att den inte klagar, någonsin. Den sämsta är att den inte säger något, någonsin.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Liss
2012-10-20 04:50
#6

Bästa egenskap:

Ska man verkligen kunna bestämma sig för enbart en egenskap? Min pojkvän är otroligt empatisk och godhjärtad. Jag har aldrig mött någon med ett så stort hjärta. Han har förståelse för så mycket. Dessutom har han väldigt nära till skratt. Så vi skrattar väldigt mycket ihop. Han är lugnet själv också. Han inger en känsla som alltid får mig att stressa ner och må bra.

Jag har svårt att förklara i ord, vad det är som är så speciellt med honom egentligen. Men jag antar att det är tryggheten han inger, lugnet. Som att jag hittat hem. Och han har en enorm kärlek att ge mig.

Vardagliga saker, så är det alltid trevligt att han vill hjälpa till med allting och dela på saker. Han är verkligen inte född med en guldsked i munnen.

Sämsta egenskap:

Jag antar att det måste vara den kulturella skillnaden mellan oss båda. Han är uppfostrad efter deras sätt. Vilket som mest bara är positivt, då jag uppskattar alla hans egenskaper från det. Förutom biten att han är mindre öppen om saker. Han säger att han är väldigt nära sina föräldrar. Men ändå pratar de inte i närheten av så öppet som jag pratar med min mamma. Men det är bara så det funkar hos dem helt enkelt. Och alla kan inte vara lika öppna.

Men tack vare det, kan vissa saker bli missförstådda. Han är väldigt öppen med mig förövrigt. Det är bara vissa saker han inte tänker på att berätta.

Och det är ändå inget problem. Kan inte komma på något annat.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Honestyisdead
2012-10-20 08:49
#7

En av de bästa sakerna är att han är en så lugn person. Han får fram mina bästa sidor.

Den sämsta är väl kanske att han som idag ska upp tidigt på en lördag för att åka iväg och fiska, UTAN mig ;)

[Devya]
2012-10-20 09:56
#8

Bästa egenskapen hos min kille är att han är så otroligt snäll och omtänksam. Hela den här veckan då jag har haft långa dagar i skolan (8-22) så har han haft maten färdig då jag kommer hem och gett mig 1h massage och kramat om mig. Han har också tagit hand om hemmet och städat då jag inte har haft tid till sådant. Han har även hjälpt mig med en kurs som jag har haft svårt att ha tid över till att fixa på egen hand! Allt det här är guld värt. Hur många killar ställer upp så här mycket? Jag får inte börja ta honom för givet.

Sämsta egenskapen är väl att han är dålig på att hålla i pengarna.

PogoPedagog
2012-10-20 10:55
#9

Oj så svårt, skulle lätt kunna göra en lista med alla hans fina egenskaper. Men att ranka en högst. ( Jag brukar förövrigt roa mig med att göra sådana listor för mig själv eller rabbla dom för honom) Men en sak jag verkligen uppskattar med honom som ingen annan nämnt här är att han är så allämnbildad, det gör honom spännande och jag är så imponerad av att han kan så mycket inom olika områden.

En annan fantastisk egenskap han har men som på inga sätt är anledningen till att jag älskar honom är att han vet vart allt finns! Frågar jag vart nycklarna, den där lilla anteckningsboken jag använde för ett år sedan, eller vad det nu kan vara befinner sig så vet han det! Helt sjukt, och praktiskt då jag aldrig vet vart mina saker är.

Sämsta egenskap är lika svårt det, men han är inget vidare på planering.

citytjejen
2012-10-20 16:01
#10

Det bästa med min man är att han är snäll, omtänksam och positiv. Det sämsta är att han kan vara väldigt bestämd och bergfast i vissa åsikter och dylikt.

/Christina

SofiaWe
2012-10-20 16:18
#11

Det bästa är att han bryr sig om allt och alla och är väldigt närvarande och förstående!

Det sämsta är att han tar mycket på jättestort allvar och ofta mår dåligt på grund av det, t ex ekonomi, familjeproblem osv. Jag är raka motsatsen, jag tar saker på allvar men jag låter det inte tynga ner mig.

Maria
2012-10-20 16:29
#12

Min mans bästa egenskap är att han är en otroligt snäll och hjälpsam och som en paradox så blir detta också hans sämsta egenskap då han sällan är riktigt ledig utan alltid är det någon som behöver hjälp.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

pyromanen
2012-10-20 20:23
#13

Min man bästa egenskap är nog att han blir hela tiden lär sig om livet och blir … "vis" är nog det ordet som kommer närmast fast det låter lite konstigt.

Det mest negativa enligt mig är att han har svårt att göra sig av med prylar och är desto mer flitig på att samla på sig "bra att ha saker".  Utan mig hade nog hemmet sett ut ungefär som vissa hem i detdär programmet "rent hus" hos folk som inte klarar att slänga sina sopor.Tyst

Annons:
Fridaaaa
2012-10-20 20:42
#14

Bästa är att han är en bra lyssnare och omtänksam

Sämsta är att han sover för mycket tycker jag på ledig tid.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fruktgumman
2012-10-20 21:12
#15

Bästa - att jag verkligen kan litå på honom till 100%

Sämsta - att han är fruktansvärt morgontrött och de dagar jag är ledig och han ska upp tidigt så ringer väckarklockan var 10e minut i minst en timme innan han kvicknar till någorlunda

Upp till toppen
Annons: