Annons:
Etikettotrohet
Läst 5046 ggr
Smultrojasmin
2012-10-25 08:03

Oro för otrohet

Hej,

Igår jobbade min fru sent. När hon kom hem råkade jag notera att hon bytte trosor. Jag tyckte det var lite märkligt så jag gick till tvättkorgen och kollade trosorna hon hade bytt ifrån. De var kladdiga med något som skulle kunna vara sperma. Trosorna var väldigt blöta i grenen. Finns det någon annan förklaring än att det var sprema?

/ Smultrojasmin

Annons:
Åsa S
2012-10-25 08:10
#1

Kvinnor kan ju få rejäla flytningar ibland som kan göra trosorna blöta många Kvinnor använder trosskydd när såna perioder kommer. Så det behöver ju inte vara som du tror.

Gia91an
2012-10-25 08:12
#2

Okej, jag vet att det låter äckligt… men lukta på det? Absolut enklaste sättet…

VeronicaKahlbäck
2012-10-25 08:56
#3

Jag kan ju tycka att man borde vara smartare om man var otrogen, kanske tvätta sej på plats så inget hamnar i trosorna - om man inte vill bli påkommen vill säga.
Sen tycker jag nog att det är bättre att prata med frun om det är än fråga oss om ev sperma, inget vi kan svara på bättre än du.
Vet dock inte om jag skulle berätta att jag rotat i smutstvätten etc, finns väl en risk att hon inte uppskattar det - otrogen eller ej.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

PogoPedagog
2012-10-25 10:01
#4

Hon kan ju faktiskt ha passat på att roa sig helt själv och det är därav de var kladdiga. Det är ju inte alltid något man vill tala högt om, särskilt inte om hon gjort dte på jobbet.

vallhund
2012-10-25 10:21
#5

Det bästa är ju att ta upp det i den par/familjeterapi ni går hus.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

sundsvallstjej
2012-10-25 11:27
#6

För mig låter det ganska sjukt att gå till tvättkorgen för att studera trosorna hon haft på sigFörvånad

Annons:
Sarah
2012-10-25 12:21
#7

Typ under ägglossning har många Kvinnor rikliga flytningar och de kan även vara vattniga i samma veva.

Märkligt beteende från din sida måste jag säga…

Honestyisdead
2012-10-25 12:51
#8

Får nog också sålla mig till skarab som finner ditt beteénde märkligt. Jag hade tyckt det var obehagligt om min partner började kolla mina trosor. Då hade jag aldrig vågat lägga min smutstvätt i tvättkorgen.

För att få veta hur det ligger till måste du prata med din partner. Ingen kan tala om vad det gäller över nätet.

Honestyisdead
2012-10-25 12:51
#9

Får nog också sålla mig till skarab som finner ditt beteénde märkligt. Jag hade tyckt det var obehagligt om min partner började kolla mina trosor. Då hade jag aldrig vågat lägga min smutstvätt i tvättkorgen.

För att få veta hur det ligger till måste du prata med din partner. Ingen kan tala om vad det gäller över nätet.

Smultrojasmin
2012-10-25 13:29
#10

Tack för svar,

Jag vet att det är märkligt beteende och stört. Jag skäms, men kan inte hjälpa det, jag måste få veta. Vi har en förtroendekris och jag litar inte fullt på henne då hon varit otrogen tidigare. Jag frågade henne varför hon bytte trosor när hon kom hem, hon svarade att de var osköna. Jag förstår om man inte svarar att man varit otrogen, haft flytningar eller lekt med sig själv. Jag vet inte hur flytningar luktar.

Vi har sagt att vi skall stanna hos varandra och försöka, men om det finns andra personer med i ekvationen vill jag ur densamma.

Era svar har ändå lugnat mig en aning. Tack.

VeronicaKahlbäck
2012-10-25 13:42
#11

#10 Har ni funderat på eller har ni tagit hjälp utifrån?
Det låter inte som att du förlåtit otroheten vilket jag iaf tror är viktigt om man ska bygga upp tilliten igen..

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

vallhund
2012-10-26 03:43
#12

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: