Annons:
Etikettallmänt
Läst 11811 ggr
Kire84
10/31/12, 11:46 AM

Pilla på snoppen?

Halloj på er. Jag funderar på en sak. Är det som många säger vanligt förekommande att killar drar i eller pillar sig på snoppen/pungen lite då å då? Jag själv kan nog säga att jag tillhör dom som gör det. självklart inte när det e opassande dock.

När jag gör det så är det absolut inte i nåt sexuellt syfte utan mer bara en go känsla. Man river till i paketet, rättar till grejerna lite, hålla i sin grej. På nåt jädra sätt dras handen dit ibland, kan va omedvetet, jag vet inte?

Nu vill jag höra vad ni som läser detta anser. Är det så här? Håller killar på så? är det sjukt? Hur blir reaktionen om en tjej gör det. Vore kul å höra vad ni tänker om det. MVH Erik

Annons:
Honestyisdead
10/31/12, 11:55 AM
#1

Min kille gör det inte. Inga av mina ex har gjort det heller. Gör du det bland folk?

Fridaaaa
10/31/12, 12:00 PM
#2

Jag hade då aldrig sett en ungdom eller karl göra det.P
Bara små barn som kommit på att det finns något där ;)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ettlitetalias
10/31/12, 12:26 PM
#3

Min gör det hela tiden Obestämd Så fort vi sitter i soffan och tittar på tvn eller liknande så sitter han med ett stadigt tag om den. Läst en del Freud och funderar lite på om det ligger en kastrations-rädsla över det hela FlörtSkrattande

Maria
10/31/12, 12:29 PM
#4

Jag tror det är ganska vanligt.

Inte ute bland folk men när man sitter hemma i soffan eller liknande.

Vem har inte sett det breda leendet hos en liten pojkbebis första gången han får tag i sin egen snoppSkrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Emma--]
10/31/12, 12:31 PM
#5

Misstänker att det är sånt ingen direkt pratar om. Och något dom flesta kanske gör när ingen annan är ser? Rätta till paketet gör säkert många killar i alla fall. :P Jag vet inte om jag skulle reagera så mycket om sambon skulle göra så. Eller jag skulle kanske fråga vad han gör :P Men inget jag skulle kalla sjukt eller nåt sånt. Så länge man inte håller på bland folk förstås :P

Honestyisdead
10/31/12, 12:35 PM
#6

Jag skulle finna det osmakligt om min satt och drog och pillade. Visst att dom kan behöva rätta till pungen ibland.

Annons:
Fridaaaa
10/31/12, 12:48 PM
#7

#5 Dock är det 2 olika saker för mig att pillra och rätta till paketet :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Gia91an
10/31/12, 12:48 PM
#8

Min gör det hela tiden. Han går runt och drar i den och sitter med en hand på den i soffan när vi ser film osv. Känner inte alls att det är osmakligt på något sätt… Det är liksom bara sån han är. Och nja jag vet inte. Han gillar sin grej bara…

Jag tror däremot generellt sätt att tjejer inte gör likadant… De har ju för det första inget att rätta till (utom om möjligt jobbiga trosor) men mjo… Jag kan nog ändå fatta grejen!

Jag tycker inte det är sjukt. Jag tror många killar kan göra så en del, det kanske bara är beroende på vem de vågar visa det för.

[Emma--]
10/31/12, 1:02 PM
#9

#7 Ohja :P men tror inte jag skulle reagera särskilt mycket även om sambon ibland skulle pilla på snoppen :P Så länge det inte är bland folk eller i samband med typ matlagning ;P

tonfisken
10/31/12, 2:47 PM
#10

Jag trodde ni skämtade. Inte vill jag att min kille sitter och håller på med den när vi sitter i soffan och ser film typ. Är väl annat med små barn som just upptäckt att dom har en

thilda-
10/31/12, 3:20 PM
#11

ja min sambo rättar till paketet nån gång ibland :)

Sweelin
10/31/12, 5:05 PM
#12

Jadå! Jag brukar också ha min hand där nere på mig själv bara för att… Tja… Inte sexuellt eller så utan mest bara trygg och mysig känsla. Trodde de flesta killar gör så? Ser inget fel med det

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Maria
10/31/12, 5:08 PM
#13

De är ofta man ser småpojkar på badstränder t.ex som står och snurrar med snoppen utan att egentligen veta vad de gör. Ungefär som att dra sig i örsnibbenFlört Det är ju absolut inget sexuellt över det.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Kire84
10/31/12, 8:09 PM
#14

Härligt att höra att man inte e ensam om  detta hehe:P Jag gör det inte bland folk. blir mer när man e ensam eller med tjejen. Hon har aldrig klagat ivf. Jag håller med om att det liksom blir en trygg känsla. Kan inte ge en bra förklaring till det.

[WickedAlly]
10/31/12, 8:30 PM
#15

Jag skulle inte tyckt att det var varesig osmakligt eller konstigt, är det en kär kroppsdel så är det väl ;)

Men, och det är ett stort men, man får ju gärna låta bli om man delar godis-eller chipsskål till exempel. Och tvätta händerna innan man gör andra saker är ju en förutsättning.

Min föredetta satt ofta och petade sig på snoppen när vi såg film eller låg och pratade, ibland var jag där och petade jag med utan att det blev det minsta sexuellt, bara mysigt :)

PogoPedagog
11/1/12, 9:42 AM
#16

Jag måste ju erkänna att jag ofta upptäcker att jag sitter framför tv,n och klämmer mig på brösten, dom är ju varma och mjuka att ta på, haha. Det måste ju vara lite samma sak.

LillaBenice
11/1/12, 9:56 AM
#17

De gör min kille med , eller han lägger bara handen innan för kallingarna. Oftast om han inte får /kan lägga den så på mig haha xd men han tycker de är mysig känsla

Gur4m1
11/1/12, 10:35 AM
#18

Om vi rpatar privat så ja, ajg pillar på musen…Det folk glömmer bor tär ju att bröst, mus och pillen är delar av vår kropp. Precis som att de tär skönt att klia sig på ryggen, smeka över håret eller vicka på fötterna så är det ju ibland skönt och väldigt osexuellt att röra sig på de erogena zonerna.

Men folk tänker inte på det, eller undviker det. De tär ju inte socialt accepterat att göra såant bland folk :) Märkt detta speciellt bland killar ibland när man rättat till en obekväm bh eller bara klämt lite på sitt bröst och de reagerar precis som att "ååh ååh FAN VILKEN ORGASM jag fick av det där…", eller ännu värre, en sexuell invite, och där had ejag bara rättat till en obekväm bh, kliat mig eller känt att något var obekvämt.

Nä…mer pillande ofenltigt så man blir lite mer asexualiserat, alternativt att vi börjar gå nakna så folk inte blir helt till sig av skitsaker! (menar såklar tinte allvar, jag gillar kläder).

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Exxozzie
11/1/12, 10:57 AM
#19

Jag tyckker att det är sånt som man gör hemma (både som tjej och kille), inte ute bland folk. Alternativt om man måste - går iväg på toaletten och gör det.

Jag har träffat killar som drar och håller på när de tycker att det behövs och då har jag inte kännt dem särskillt väl. Det kan vara när man pratar med dem, i en kö på affären, när man sitter på föreläsning… Det är motbjudande.

Jag hade aldrig satt mig och grävt i trosorna inför dem så då tycker jag inte att folk ska göra så när jag ser.

Ja, självklart är det en annan sak med barn. Men jag uppfattar det också att det är skillnad på hur man bemöter pojkar och flickor om de pillar där nere. Vi diskuterade det i skolan:

När pojkar gör det är det lite gulligt och när tjejer gör det är det nästan snuskigt. Konstigt tycker jag.


Kire84
11/1/12, 11:50 AM
#20

Roligt att läsa allas inlägg. Märker att det e typ två sidor av det hela. Jag respekterar båda sidors sätt att se på saken.  Tycker väl dessutom att det e lite skönt att höra att jag inte e totalt ensam å onormal som håller på sådär hehe:P

Annons:
Falurven
11/1/12, 12:38 PM
#21

Min karl går ofta runt och pillar sig i skrevet. (Dock ej ute på stan, i affärer eller liknande) Det är inget jag brukar reflektera så mycket över eftersom min pappa har varit en skrevkliare i alla tider Flört

Så länge man tvättar händer före matlagning eller liknande så bryr jag mig inte ett dugg faktiskt.

Mvh Nathalie

Afturelding
11/2/12, 8:16 PM
#22

Bland folk är det fruktansvärt osmakligt, men inte annars. Min sambo gör det inte så ofta, men det händer väll.

Jag vet att jag gör det när jag ska sova dock, nästan varje kväll. Jag vet inte riktigt varför, men jag har alltid tänkt att det är för att jag ofta fryser när jag går och lägger mig. Oftast blir det dock utanpå trosorna, så det kanske bara är någon trygghets-grej. Hur som helst är det inget som stör mig eller min sambo.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[glitterglam]
11/3/12, 10:55 AM
#23

Min sambo gör det ofta, men inte bland folk. Inget som stör mig, jag kan ju hjälpa till och hålla om den ibland ;)

pistenbully
11/5/12, 5:24 PM
#24

Min nuvarande sambo pillar inte på snoppen i tid och otid, däremot har i princip alla mina andra pojkvänner pillat på snoppen när de ser på tv och liknande. Dock inte bland andra än mig. Jag antar att dom tycker att det är behagligt och mysigt. Kanske inte sexuellt, utan lite mer som känslan när någon kliar en eller liknande. En fundering bara.

[Russinflarn]
11/5/12, 9:44 PM
#25

Jag har varit med om båda delar från olika killar. Endel är pillare - andra inte. Eller så har vi inte hängt tillräckligt länge för att det ska synas. Jag stör mig inte öht, så länge de tvättar fingrarna innan matlagning ;)

Själv har jag stora ballobisar som jag JÄMT tar på - både medvetet och omedvetet. De är som lätta att vila händerna kring när jag sitter på föreläsning med armarna i kors - lite pinsamt när jag kommer på det, men inte direkt så att jag dör. Äh vafan liksom. Bry.

Jag är rätt go' vän med mitt underliv också, inte så att jag onnar varje kväll, men nog känner jag efter att allt är bra, det gör jag.

Så pilla på! Bara inte bland folk, som sagt (sa hon som sitter och klämmer boobs på föreläsningen. Ridå.).

Flört

magmun
11/6/12, 7:01 PM
#26

själv är jag nog faktiskt mer förtjust i att känna på pungen snarare än kuken. pungen är liksom lite som mannens motsvarighet till bröst, i mitt tycke. gör väl detta i princip enbart i soffan eller sängen. både med och utan flickvän närvarande.

dock vill jag nog hävda att det inte är något sexuellt i handlingen utan mer en form av oskuldsfullt tidsfördriv med ett behagligt inslag av avstressande självmys.

sen handlar nog den här "ritualen" även lite om att kontrolera hur pass ren man för närvarande är och hur länge till man klarar sig utan en dusch.

av mina kropsdofter så är nog en lagom ren pung nästintill någon form av doftsensation, både för mig och min flickvän faktiskt. finns ju antydningar till både våta sädesfällt och en odefinierbar doft av färskt testosteron (villket har en form av mjukt stickande doft över sig, den är både påträngande men ändå inte liksom). alla män med höga testosteronvärden vet nog exakt vad jag menar här.

Upp till toppen
Annons: