Annons:
Etikettallmänt
Läst 624 ggr
lkmf
11/20/12, 8:59 AM

Vet inte vad jag sak ta mig till

För drygt 5 månader sen separerade jag från mitt ex. Vi har under hela tiden haft kontakt till och från av olika anleninga och när vi träffats så har vi kunna prata i timmar. Kännslorna finns kvar hos båda och anledning till att det tog slut är att jag klnata till det. Jag har ändrat på mig men han vågar inte rigtigt lita på det då det inte gått så lng tid än. Nu till saken. Bestämde mig för att jag skulle låta bli att höra av mig alls i hopp om att han saknar mig tillräkligt mycket att han hör av sig. Och om inte det funkar så är det ju ett bra sätt att få kännslorna att svalna så att vi kan börja umgås som vänner. Det gick bra dom två första veckorna men nu håller jag på att bli galen. Saknara han som bara den. Inet bara som pojkvän utan även enormt myckte att bara ha ahn att prata med. Har gjort det man ska försöker syselsätta mig så mycket som möjligt men det hjälper inte. Vet inte vad jag skö gör vet att det antgliugen blir bättre men just nu är det grymt jobbit. Kännde bara att jag behövde skriva av mig lite. Ber om ursäkte om texten är lite jobbig atta läsa.

Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump

Annons:
Upp till toppen
Annons: