Annons:
Etikettpsykologi
Läst 1993 ggr
[Qimsid]
11/24/12, 3:17 PM

Paranoid på distans..

Ok, ska försöka göra inlägget så kort som möjligt men ändå få med allt.

Jag har en pojkvän som är dubbelt så gammal som mig, han och jag är väldigt tighta och vi träffades på internet via deviantART. Jag älskar honom över allt annat, jag kan komma till honom om saker blir alltför jobbigt här i Sverige. Dessutom är jag deprimerad och bor "hemma", mamma flyttade äntligen ifrån min pappa som mentalt förstört mig under hela min uppväxt, har ingen kontakt med honom nu. Mamma är van vid liv i lyx så hon tog mig aldrig ifrån honom för hon tyckte inte hon hade råd med lägenhet… Jag pluggar nu distans, har i princip inga vänner för jag inte orkar och jag tar mig sällan ut på stan.. tycker inte direkt om att beblandas med folk heller, är en ensamvarg. Men…