Annons:
Etikettförhållande
Läst 2385 ggr
swedensess
11/27/12, 11:00 PM

tips på vad man kan hitta på.

Hej

jag och en killa har hållit på fram och tillbaka i flera månader utan att vi blivit ett par, under tiden vi träffats har det ibland gått flera veckor utan att vi ses fasten vi har smsat rätt ofta.

vi har pratat och bestämt oss att vi ska försöka bli lite mer seriösa och verkligen se om det finns något mellan oss.

Grejen är den att jag har ingen aning om vad man kan hitta på när man ska träffas… jag har varit singel stor det av livet och inte haft några direkta "bra! förhållanden.

så vad kan ni ge för tips på vad man kan hitta på? =)

Annons:
[WickedAlly]
11/27/12, 11:02 PM
#1

Se en film, gå en promenad, laga mat ihop, klå honom i bräd -eller tvspel ;)

Fridaaaa
11/27/12, 11:07 PM
#2

Bio
Filmmys hemma med godsaker och kanske laga gemensam mat?
Promenera och prata
Spela spel av olika slag
Äta på resturang

Finns mycket att göra :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ChristineL
11/27/12, 11:13 PM
#3

Tja, vad har ni gjort hittils? Det är la bara att fortsätta på liknande sätt :)

Jojaton
11/28/12, 9:27 AM
#4

bowla eller liknande, om ni har några gemensamma intressen så hitta på något inom det.

Johanna - Instagram

Gur4m1
11/29/12, 9:26 AM
#5

Känns,,,instinktivt att om man verkligen ärintresserade så…umgås man automatiskt mer :) inte: "japp nu ska vi utöka vårt umgänges-schema". Men de tär ju jag ;) Men spännande!

Ska inte gå OT. var mest en spontan tanke när jag läste TS.

Håller du på med hästar? Han vill int få en ridlektion av dig?  :>
Laserdome/bio/middag på stan.
Något som ni gilar och som ger er chansen att lära känna varandra bättre, öppna sig på ett naturligt sätt men ändå ta en ut ur en vardaglig situation.

Det är ju snart jul, planera in att gå på nån julmarknad, skyltsöndag och sen fika? :)

Sen är väl nästa steg att börja träffas hemma, se film och mysa ihop  :> I guess. Äta middag med familjen osv (antog nu bara att du/ni är ganska unga och kanske bor hemma).

Träffas på stan, äta på resturang och sen gå och titta på bio är stående koncept för min del för första dejter. Middag fter filmen fungerar cokså bra, då har man ju garanterat ett gemensamt samtalsämne…:D

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

VeronicaKahlbäck
11/29/12, 10:01 AM
#6

Beror på intresse och andra förutsättningar men jag skulle så gärna vilja vara i fjällen med någon kille, om jag så ska behöva lära någon åka :P
Arbetar på det för tillfället, tur att säsongen precis börjat!

Kolla intressen, är så sjukt svårt att tipsa andra tycker jag för miljoner saker finns det att göra men allt beror på hur öppna parterna är och vilka intressen som finns :)

Utställningar och muséer finns väl om det mesta, kolla in någon sport, utforska natur..

Måste man vara ensamma eller kan man kanske hitta på gruppaktiviteter?

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: