Annons:
Etikettkänslor
Läst 1533 ggr
Angel3
2012-11-28 17:23

Ny upplevelse

Har mött en man som hela tiden tar på mig, håller i handen, håller handen på benet, smeker mitt hår, håller armen runt mig i soffan, ska pussas ofta, klappar mig på rumpan osv.

Visst är det mysigt men jag har aldrig fått uppleva detta med dom andra männen jag har haft.

En ny upplevelser och jag gillar detta.

Annons:
Geru
2012-11-28 18:32
#1

Personligen är jag väldigt kramig och klängig, det är dock någonting som inte alla uppskattar, har jag märkt…

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Honestyisdead
2012-11-28 18:57
#2

Kul att du gillar det :)

Roamer
2012-11-29 08:19
#3

Var inte rädd och säg det till honom. Erfarenheter säger mig att det är få killar som är såna men det är alltid kul att få höra att det uppskattas av damen man träffar och hon inte är bortskämd med det.

[Devya]
2012-11-29 19:59
#4

Fint att det går så pass bra! :)

Själv skulle jag inte orka i längden med att min kille skulle ta på mig på det sättet. Jag är inte så mycket för det där med klängighet. Det måste ske i små doser för att jag inte ska bli för irriterad. Jag är lite jobbig på det viset.=/

Afturelding
2012-11-30 12:34
#5

Min sambo är likadan, jag vet inte vad jag hade gjort om han inte var så. Jag har ett enormt behov av fysisk berörelse. Är jag ensam hemma så sitter jag ofta och stryker mig över armarna osv. Säg det till honom, som sagt, det blir han nog glad över :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Angel3
2012-11-30 14:03
#6

Jodå, jag har sagt att jag aldrig har varit med om detta förut.
Sagt att jag tycker om det och då  lyser han upp.

Annons:
[luneri]
2012-12-23 10:54
#7

åh vad mysigt! Glad

jag tycker också om det, men jag har aldrig nämnt att jag tycker om det för honom. är väldigt dålig på att uttrycka vad jag känner men kanske jag ska göra det :) tycker dock att den närheten har minskat något, men kanske beror det på att jag inte bekräftar det.

[Mairah]
2012-12-23 13:36
#8

Låter trevligt. Sånt kan annars komma i skymundan när man levt ihop länge.

[Qimsid]
2012-12-23 16:40
#9

Mysigt =)

Maria
2012-12-23 18:39
#10

Jag tycker det är självklart att man tar i varandra 0m man älskar varandraoch fysisk närhet betyder jättemycket tycker jag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: