Annons:
Etikettkänslor
Läst 959 ggr
Tintin82
2012-11-30 09:25

Vad ska jag göra

för ett antal år sedan fanns det en kille/man i mitt område som var så fruktansvärt snygg och verkade väldigt trevlig när han kollade på mig var det som om han kunde se rakt igenom mig o vad jag gillade denna okända person Häromdagen så skickade han en flirt till kontakt annons på nätet och jag undrar vad jag ska göra jag är 30 han är 43 och har ett barn på tio Jag vill gärna ha barn i framtiden men vill man ha fler barn om man är i hans ålder? Ska jag skicka en flirt tillbaka och se vad som händer sedan funderar jag på åldersskillnaden så snälla ge mig råd?

Annons:
Honestyisdead
2012-11-30 10:10
#1

Vi kan ju inte svara på om han vill ah fler barn eller inte. Det är ju individuellt.
Är du intresserad så flörta tillbaka, sen får du se om det kanske leder till något.

PogoPedagog
2012-11-30 11:09
#2

Jag tycker du ska flirta tillbaks. Du har inget att förlora på det. Sen får du ju fråga rent ut om han kan tänka sig fler barn. Kanske inte på första dejten men tidigt iaf.

Ålderskillnaden tycker jag inte är något problem. Den är inte så stor att det påverkar, ni är i ungefär samma fas av livet.

[RadioMG]
2012-12-01 02:18
#3

I er ålder anser jag jag inte att åldern spelar någon roll. Han kan ju dessutom vara 50 år men vara som en 20 åring i tänkandet.

Skicka en flirt tillbaka men se till och inte bara vara en i mängden. Jag hade skitit i flirten och messat honom istället och frågat efter en fika. Ni är ju inte totalt okända för varandra.

[SallysPigge]
2012-12-01 03:05
#4

Flirta på :-)

Jag är 41 och min sambo 32 :.-)

Gur4m1
2012-12-02 08:57
#5

Omöjligt för oss att svara på, känns som du analyserar alldeles för långt i det där. Flirta på, som någon sa: Be om fika. Se det som en arbetsintervju :P Han lär ju få många inskick så utmärk dig ;)

Hmm…sen får du kanske svaret allt eftersom, och när det börjar bli seriöst…och du fortf inte vet så börjar det bli okej att ställa den frågan :) om det inte kommit upp naturligt, tidigare.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: