Annons:
Etikettotrohet
Läst 3252 ggr
[Sophieeee]
2012-12-01 00:33

Kaos i vårat förhållande

Hej, just nu behöver jag alla tips jag kan få…Orkar inte skrivia så mycket, inte ALLA detaljer, men bara fråga öm ni vill veta något mer.

Okej. Jag är tillsammans med en kille, han är ´född 95 och jag 97. Vi har varit tillsammans i 2 månader den 6 december. Innan det var vi väldigt nära vänner…

I onsdags var jag hemma hos honom, jag var halvsjuk så när han kom hem från skolan låg jag i hans säng och sov. Han kom o la sig med mig, och jag vaknar.Jag kan inte somna om så vi bara ligger o pratar. Plötsigt säger han att han måste berätta ngt, ngt som har hänt. Jag frågar vad det är, men han säger då att han inte vill berätta det längre… Jag får tvinga det ur honom.
"Jag har trättat en tjej i måndags…"
"Jaha, och..?"
"Ja, vi hade sex"
Jag trodde först han skämtade. Men det visar sig då att han och en killkompis hade sex med en hora i måndags.. Jag började skratta i början. Trodde han skämtade. (han brukar skoja en del) Jag frågar
"Jaha. var ni här och hade sex eller?"
"Ja."
Då fattar jag. Att min pojkvän han kn*llat en hora i sängen. När han är tsm med mig!!!!
Jag börjar gråta, plockar ihop mina saker och försöker gå ut ur lägenheten. men han håller fast mig och frågar vart jag ska. Jag säger at jag inte klarar av att vara kvar här och att han är så j*vla otrogen och att jag är chockad.
Jag trodde inte det om honom. Han var så perfetk ju.
Han säger då "F*n, jag skulle inte berättat då hade detta inte hänt"
Jag förklarar att  jag är glad att han talar sanning…

Han tar fram en kniv och skär sig i handleden. Det rinner blod. Jag skriker det högsta jag kan. Han säger "Sch, grannarna kan höra"
Han släpper kniven och hjälper mig upp, där jag sitter halvnaken i ett hörn och darrar och gråter. Då ringer han sin killkompis, de pratar ett annat  språk så jag förstår inte vadd de säger, men min pojkvän ber mig att ta på mig ett par byxor snabbt.
Hans kompis  (även en bra vän till mig) frågar  vad som händer
"Min pojkvän ligger med andra tjejer när han har mig" Säger jag.

Jag och hans kompis går ut och pratar. Jag berättar  allt som hände, och hanb berättar att han och min pojkvän hade bestämt att inte säga något till mig i  början men att min pojkvän hade sådan ånegest så han berättade,

Jag tog bussen hem. På kvällen träffades vi igen. Vi bestämmer oss för att ta en paus, men jag klarar inte det. Jag bryter ihop totalt. Jag vill inte förlora honom. Jag älskar hnm för mkt!! :(

Nu är vi dock som vanligt. Typ. Nästan. Jag litar inte på honom. Jag hatar att se han med andra tjejer.

Tex ikv e han med kompisar, och 2 av mina tjejkompipsar. Min pojkvän tkr den ena  tjeje är skitsnygg… Jag kommer inte kunna sova. Mår så himla dåligt….

HJlÄLP?

Annons:
ElmerKrudd
2012-12-01 00:38
#1

Gör slut. En kille ska inte behandla dig så.

Förstår att det kanske känns fel eftersom du gillar honom. Men har han varit otrogen en gång så är det inte direkt omöjligt att han är det igen.

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

Sweelin
2012-12-01 02:31
#2

2 månader snart… Är det verkligen nått att diskutera? hur träffar man en så kallad "hora" när man är 15-17 år typ?

Han visade dig ganska destruktivt beteende snabbt in i förhållandet iaf, tänk om det hade visat sig efter typ 5 år och ni hade flyttat ihop osv.

Nu har ni ju knappt kommit in i förhållandet och du klarade dig utmärkt utan honom för mindre än två månader sedan så ditt liv är ju inte direkt förstört för alltid och att du inte kan leva utan honom Flört

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

[RadioMG]
2012-12-01 02:37
#3

#2 Kan bara hålla med.

Är det ens lönt att diskutera eller ifrågasätta vad du ska göra?

Stick så klart!

Sweelin
2012-12-01 02:39
#4

Kan ju tillägga att om han skär sig på det viset så har han stora psykiska problem och kan bli väldigt farlig för sig själv och andra i hans närhet då han inte är på gott humör. Han behöver myyycket hjälp och erat förhållande kommer nog aldrig bli bra. Många tårar kommer spillas i onödan och du kommer få problem med ångest om han inte gör något åt sina problem

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

[SallysPigge]
2012-12-01 02:44
#5

Min dotter hade en kille som inte var bra för henne och hon gjorde ändå allt för honom. Men en dag gick det upp ett ljus för henne att det inte kunde fortsätta så här. Hon gjorde slut men killen gav sig inte. Men inte hon heller, hon har nu varit ihop med en annan kille i 1½ som i stort sett avgudar henne. Dom båda är födda 95 och min dotter har nu insett hur ett riktigt förhållande ska vara.

Så lämna honom, det har gått en kort tid och det finns bättre där ute jag lovar dig. Du är värd så mycket mer. Har han gjort detta mot dig en gång så kan det ske fler gånger.

Att han skär sig för att få dig att stanna är bara dumt. Du ska inte känna att du ska vara med honom för att han skär sig och du vill skydda honom.

Du är värd mycket mer kom ihåg det. :-)

Monsva
2012-12-01 18:57
#6

Något är allvarligt fel här! Varför tar en 17-årig (tillsammans med en kompis) hem en s.k "hora" till sitt hem?? Och när han dessutom har ett förhållande!! Och när du vill lämna honom så skär han sig!! Detta är inte en "normal" kille och inget gott kan komma ur detta förhållande! LÄMNA HONOM NU!!

Annons:
Fridaaaa
2012-12-01 19:06
#7

En sådan kille hade jag dumpat. Fy sjutton, så gör man bara inte!
Jag hade inte kunnat lita på min kille igen om han hade gjort så. Usch nej. För mig är det bara ett alternativ men det är jag ed.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Gia91an
2012-12-01 20:36
#8

Tycker det känns j**ligt onormalt! Hur får man för sig att köpa sex bara sådär när man är 17? NÄR MAN HAR FLICKVÄN?

Gaah. Nej. Lämna honom! Typ för 5 minuter sen! Inte acceptabelt alls.

Gur4m1
2012-12-02 08:47
#9

Ts finns inte kvar på iFokus längre.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: