Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1116 ggr
Honestyisdead
2012-12-07 16:29

Fredagen den 7/12 2012

Fredag igen.

Vad ska du hitta på i helgen?

Ikväll ska jag och killen ta det lugnt med lite havskräftor, räkor, vitlöksbröd och aioli. Imorgon blir det Väla på fm och julmarknad på em, sedan kanske biljard med några vänner på kvällen.

Trevlig helg :)

Annons:
Niini
2012-12-07 17:08
#1

Njuta av att semestern börjat! Nästa skift är först 20.12! Skrattande

Liss
2012-12-07 17:18
#2

Idag blir det träning och inte mycket mer.
Imorgon blir det att bära och flytta lådor till min mamms.
Och söndag blir nog väldigt slapp med massa mys och kvalitetstid.

Ha det bra allesammans.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[WickedAlly]
2012-12-07 17:53
#3

Skrev tenta 09.00-17.00 och avslutade därmed en kurs. Nästa börjar på tisdag så i helgen ska jag verkligen göra minsta möjliga, kanske sträcker mig till att läsa en bok.

Honestyisdead
2012-12-07 18:13
#4

#1 Njut :)

#2 Låter najs med träning. Har varit borta från min för länge nu. På måndag är det comeback!

#3 Hoppas tentan gick bra!

ChristineL
2012-12-07 19:53
#5

Jag har för en gångs skull varit ledig på en fredag! Hjältekatten här hemma har lämnat blod idag och jag shoppade julklappar under tiden. Sen nu ikväll har vi käkat indiskt och kollat på julkalendern, den är nog minsann nästan lika bra som sist ;)

Imorron har vi inga förmiddagsplaner men jag jobbar däremot både lördag och söndag kväll så så mycket annat blir det inte.

fridaas
2012-12-07 20:34
#6

Idag görs det inte så mkt, har nyss kört ner sambon till julbordet han skulle på med sina jobbarkompisar. Så jag och dottern har haft fredagsmys med grillad kyckling och popcorn efter det under tiden vi tittade på julkalendern.

Imorgon ska vi till Kosta och gå på hyttsill, sen sova över hos svärföräldrarna. Söndag blir det pulkaåkning med ett par kompisar och våra hundar

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
Fridaaaa
2012-12-07 22:20
#7

Ska ta det lugnt :P Imorgon och söndag blir det mest plugg, städa och umgås med djuren :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Liss
2012-12-07 22:51
#8

#4 Härligt med comback. Då kan man dra på för fullt och känna sig riktigt pepp efteråt, att fortsätta. :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jenahbella
2012-12-08 01:21
#9

Kom precis hem från jobbet :) Har jobbat hela fredag eftermiddag och kväll men nu är de äntligen helg! 

imorgon ska jag upp tidigt och åka hem till killens mamma och klä granen med barnen hans :)
sen ska vi ut och åka pulka och grilla korv! 
och efter de blir de 25 års kalas med massa trevligt folk å sen kommer ja nog va helt död :P

på söndag blir de nog lite lugnare :) barnen ska hem till deras mamma och jag å killen ska äta lite gott och mysa :)

fullt ös känns de som ^^

[RadioMG]
2012-12-08 02:10
#10

Hämta sambons kids och ha de över helgen.

Imorgon (lördag) blir det en heldag i backen med mycket pulka. Förmodligen är jag den som kommer ha mest skoj :)

Ska tilläggas att det serveras mackor och varm choklad i backen, hel mysigt!

[Tuulikki]
2012-12-08 19:08
#11

Fyllde år igår! :D Idag kollar jag, pojkvännen och vovven på Harry Potter och äter godis ;) jag ligger halvdöd och febrig i soffan så det blir till att ta det lugnt resten av helgen :P möjligtvis lite shopping för födelsedagspengarna imorgon :)

Liss
2012-12-08 20:20
#12

Igår myste vi ner oss med årets första glögg också. Gu så gott det är! En hel flaska gick åt på några minuter. ^^ Och nu sitter sambon och gnyr om att han är sugen på mer, hela tiden. Så kanske blir en flaska till snart att mysa ner oss med.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Wide Awake Dreamer
2012-12-08 21:11
#13

Har precis gjort klart mitt andra styrketräningspass för dagen och skall nu äta middag (äntligen!). Sitter och lyssnar på lite skön elektronisk ambientmusik medan maten blir klar. Myser lite inne i värmen över att det snöar och blåser ute. Jag skall så småningom sätta mig och skriva ett  e-mail som känns ganska viktigt och som jag skall skicka till en viss person någon dag framöver. Jag kommer att behöva god tid på mig för att formulera mig på bästa sätt. Lär nog ägna en stor del av morgondagen åt det också. Skall försöka klämma in lite tv också. Annars blir det nog bara att ta det lugnt under morgondagen. Mer spännande än så blir det inte denna helg.

Annons:
Upp till toppen
Annons: