Annons:
Etikettoff-topic
Läst 779 ggr
Honestyisdead
2012-12-21 16:21

Fredagen den 21/12 2012

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fredag och snart jul. Är ni redo?

Jag är och jag ser fram emot julafton, men på ett sätt inte. Sen är det ju över med allt julmys :(

Ikväll ska jag och killen köpa kinamat och ta det lugnt. Jag ska försöka bli av med ännu en förkylning.

Imorgon blir det julmys hos svärmor och på söndag blir det jul hos killens farbror. Julafton spenderas hemma hos mina föräldrar.

Hur ser er helg ut?

Trevlig helg :)

Annons:
Fridaaaa
2012-12-21 21:27
#1

Härligt med fredag igen :D
Ska ta det lugnt i helgen, ev träna imorgon, varit förkyld till och från i över 1 vecka nu så har inte vågat träna.
Ska äta middag på söndag hos min mormor och morfar :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Simuala
2012-12-21 22:23
#2

Sitter och dricker vin för mig själv ikväll. Långt ifrån ensam hemma, men ändå känns det nästan så.

Ska fixa de flesta julklappar imorgon, sista minuten som vanligt. :) Längtar inte efter att åka ifrån sambon för att fira jul, men det får bli så, vill inte att pappa ska vara ensam på julafton.

[WickedAlly]
2012-12-21 23:37
#3

Jag är klar med allting, bring it on :)

I morgon ska jag jobba, hemma halv åtta ungefär och då ska jag slänga mig i soffan. På söndag ska jag mest skrota runt, måste egentligen plugga lite också men brukar oftast bli att jag "glömmer" just den biten :P

nettipletti
2012-12-22 00:23
#4

Önskar dig allt gott, Ja alla som läser =))

Jag har haft jobbigt med ryggskott, men nu har jag fixat julklappar, inköp, julskinkan o janssons =) Har lite mer o fixa med imorgon, men annars bra här… GOD JUL

ChristineL
2012-12-22 10:35
#5

Jag önskar jag var mer redo för julen :S Har så sjukt mycket att göra hemma samtidigt som jag ska jobba både ikväll och imorgon kväll, och igår jobbade jag till 19 och sen storhandlade nästan allt som behövdes handlas, sen var vi rätt slutkörda både jag och sambon. Idag ska vi försöka städa så mycket som möjligt, och han får fortsätta när jag har åkt iväg. Imorron vid 11-12 ska jag hämta upp hela hans familj vid tåget, hem och käka och sedan bär det av till jobbet för mig. Får se om jag hinner slappna av nånting alls hemma…

pyromanen
2012-12-22 13:12
#6

"Redo" är jag väl inte, men det känns lugnt. Barnen har fått lov och nu har vi helgen på oss att baka det viktigaste, hämta en gran från skogen, slå in nåt sista paket och så…  handla är jag lyckligtvis klar med och ser fram emot att INTE åka till stan på en vecka eller så.  Umgås, äta gott, promera i skogen och pulka i pulkabacken, spela spel och äta lite till, ligga platt framför kanonen o se film med hela familjen. Det tänker jag ägna mig åt i all fall t o m annandan.  Är ledig från jobbet ända till 3 jan. GladCoolKyss

Julen slutar inte efter julafton, utan inleds med julafton Flört

Annons:
Liss
2012-12-22 23:18
#7

Efter jag varit i London, har jag tappat all julkänsla what so ever. Eftersom det var vårväder där och plusgrader. Jag har varit hos min mamma för att försöka få tillbaka känslan, med julbak. Det har varit jätte mysigt men funkat sisådär ^^ Fast iof vet jag inte riktigt hur man ska känna heller. Jag saknar mest min sambo.

Idag har jag fikat och köpt lite småprylar och färgat håret. Och imorgon blir det nog att packa lite.. wiiie. haha. Flytta och jul och nyår, väldigt fint.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Upp till toppen
Annons: