Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1825 ggr
Honestyisdead
2012-12-24 22:56

Julklappstråden

Nu har väl de flesta firat sin jul. en del köper julklappar andra inte.
Ni som har fått julklappar, fick ni något som ni blev extra glada över?

Annons:
Michaela-N
2012-12-24 23:05
#1

En TV. Det gjorde mig lite glad. Mitt problem är bara att jag inte riktigt har någonstans att ställa den. Annars fick jag andra fina grejer, t.ex ett par skidvantar, en Hollister-parfym, ett presentkort, en biljett till Svansjön, nagelvårdsset mm. Flört

Honestyisdead
2012-12-24 23:06
#2

#1 Fina presenter :)

Michaela-N
2012-12-24 23:10
#3

#2 Det tycker jag med. Måste ha varit svårt att köpa så mycket när jag nästan inte önskat mig något.

(Fick du mitt julkort på iFokus?)

Liss
2012-12-24 23:10
#4

Jag har i stort sätt redan fått mina julklappar tidigare. Till exempel fick jag min vinterjacka av min mor. Och massa andra saker, som hon säger "det är en tidig julklapp" om. Idag fick jag småsaker och en jätte fin tröja. Av mina svärföräldrar fick vi överkast och kuddar till sängen etc.

Min pojkvän har sagt att han har en julklapp jag kommer bli superglad utav. Men han kommer inte hem förrän 26:e, så får se. Jag har ingen aning om vad det kan vara.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Michaela-N
2012-12-24 23:11
#5

#4 En hundvalp… Flört

Honestyisdead
2012-12-24 23:13
#6

#3 Ja, tack så mycket :)

#4 Spännande, du får berätta vad han ger dig sen :)

Själv gick min familj ihop med killen och hans mamma och köpte en laptop till mig :) Var det enda jag önskade mig eftersom min gamla är sönder! Helnöjd! Fick också en mandolin(till köket) och en hårbehandling.

Fick lite pengar av mormor och morfar men dom fick gå till min elräkning :P

Tyvärr har julen i övrigt inte varit så bra. Är väldigt förkyld så jag kände ingen smak på maten och har varit väldigt trött och seg.

Annons:
[WickedAlly]
2012-12-25 00:36
#7

Fick en mini-pc av mina föräldrar som jag gått och funderat över ett tag men inte ansett att studiebidraget räckt till. Hade inte alls önskat mig den av dem då jag anser att det är för dyrt så förvånad kan man ju säga att jag vart.

Är också väldigt nöjd över golvkandelabern jag fick av farmor, också något jag velat ha länge.

Fick verkligen hur mycket som helst, men något annat jag blev lite extra glad över är de rutiga koppar jag fick. Lite retro över dem och de är verkligen så sjukt fina!

Annars fick jag kläder, fler koppar av olika slag, en skyltdocka med tatueringsmönster, bakgrejer, ljus, tofflor (mina hälar syns genom på de gamla så de var välbehövda) och massa mer. Är så bortskämd.

Maria
2012-12-25 09:24
#8

Jag och min man fick en ny kamera av sonen vilket var en riktig överaskning.Glad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MarHai
2012-12-25 10:12
#9

Jag är jättenöjd med mina presenter. Pojkvännen och jag flyttar till hus i början på året, så vi fick en hel del grejer till huset :) sängkläder, massor av blandade kökstillbehör, presentkort på ittala och IKEA, trisslotter, en signerad bok, akvarietillbehör, och mycket mer :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Fridaaaa
2012-12-25 11:11
#10

Är nöjd! :D

  • 2 lampor att hänga i fönster
  • Ljus
  • Ljushållare som ser ut som ser ut som en nyckelpiga
  • Sängkläder
  • Korthållare till betalkort mm
  • House M.D Säsong 7
  • Pengar
  • Presentkort på H&M
  • Handdukar
  • Bodyscrub & en bra fet hudkräm
  • Kajal
  • Halsband
  • Mobilskal
  • Trådlös datamus

Så jag är kanonnöjd :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jetaime
2012-12-25 11:15
#11

Jag har fått pengar och choklad, samt en liten nallebjörn av min närmsta vän som det står "friends always" på :)

mikkan01
2012-12-25 13:49
#12

Massa hintar om att det är dags att flytta hemifrån…haha =)
Köksprylar i drivor, målargrejer, hårolja, pengar. Helt ok.

~mikkan

EmelieGustavsson
2012-12-25 23:29
#13

fått en riktigt bra dammsugare då den vi hade innan lorta ner mer än den städa ;)

Fick massa fina saker av familjen till vår dotter, som hon blev super glad över. så jag är suuuper nöjd :D

Annons:
Druiden
2012-12-25 23:50
#14

Jag fick ett busskort som jag önskat mig i flera månader.
Så jag blev överlycklig :)

Medarbetare på Pokémon Ifokus

Jojaton
2012-12-26 00:25
#15

Den allra bästa presenten var från pojkvännen: "Kim Kuponger", på typ restaurangbesök, helkroppsmassage, bio osv. Sen fick jag en massa småsaker som jag önskar mig/behöver och en vinylskiva som jag blev extra glad över.

Johanna - Instagram

Emelie-E
2012-12-26 18:02
#16

Det bästa jag fick var en väggalmanacka med bilder på min son och en vetekudde :)

Liss
2012-12-26 19:53
#17

#5 Haha neeh gud neh. Det räcker med min vovve jag har :D

#6 Ja det är spännande…

Men jag kommer bli överlycklig oavsett. Idag har jag köpt en julklapp till honom också. Får se vad han tycker om den.. skit svårt med killar!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ettlitetalias
2012-12-27 14:59
#18

Jag fick en ny vaska av pojkvannen som var manga ganger finare an den jag tankt kopa sjalv! Sa jag ar jattenojd! :) Fick aven bocker jag ville lasa och lite annat smatt och gott.

Upp till toppen
Annons: