Annons:
Etikettförhållande
Läst 2757 ggr
Bekka-AR
2013-01-02 23:17

vad brukar du göra ihop med din partner?

Vad brukar ni göra för aktiviteter? tex bowla, se film, gå på bio..

Annons:
Honestyisdead
2013-01-02 23:18
#1

Vi fiskar och lagar mat mest hela tiden ;). Ibland bowlar vi eller spelar biljard.

Bekka-AR
2013-01-02 23:22
#2

Åh kul att fiska! nu blev jag sugen på att göra det i sommar . Antar att ni har en båt? Vi kollar mkt film ihop och går på bio. kommer börja ställa ut vår katt så det blir mkt tid till det :)

Honestyisdead
2013-01-02 23:24
#3

Nej vi har ingen båt. Vi fiskar i åar, längst kusterna och på sommaren hyr vi båt när vi fiskar i vänern.

Går utmärkt att fiska kusterna :) Och inte bara på sommaren ;)

PaaatyPalm
2013-01-02 23:24
#4

Då vi har en son så blir det mest hemma mys. Dem gångerna som min mor passar honom vilket är i snitt 2 nätter per månad så brukar vi göra enkla saker så som att gå ut och festa, träffa vänner osv.

Sonen somnar 7 så när vi är här hemma så brukar vi mysa, kolla på film, ta fram något smaskigt eller dylik.

Nästa tisdag kommer han hem efter en 2 veckors semester & så ska vi be min moder passa sonen i helgen så ska vi gå ut och äta + bio :)

20 årig djurgalen moder* 

 Www.windsoropalm.weebly.com

JustMySelf
2013-01-03 02:14
#5

Tittar mycket på film, lagar mat och går långa promenader. Leker med hans  hund, skojbrottas, och går på stan, kollar affärer, fikar osv. Har även planer på att lära honom att rida nu när jag köpt egen häst, och så ska jag lära honom att baka Glad

citytjejen
2013-01-03 12:08
#6

Vi lagar mat ihop och äter, går ut och äter, umgås med gemensamma vänner, kollar på film, planerar för hur vi ska fixa och renovera här hemma när hans dotter flyttar i sommar, och så brukar vi ta långa bad tillsammans då vi pratar om allt möjligt och ibland slinker ett glas vin ner då också Glad

/Christina

Annons:
EmelieGustavsson
2013-01-03 13:28
#7

Vi älskar att bada så vi brukar dra iväg med dottern och bada.

Annars så brukar vi mest umgås med vänner, kolla på film (stort intresse) leker mycket med djuren då kaninen är mitt stora intresse och degusarna är hans :)

annainorrland
2013-01-03 13:43
#8

se hockey, åka skidor, skoterutflykter, laga mat, pyssla hemma, se film

ettlitetalias
2013-01-03 13:48
#9

Tittar på film och bara är och småpratar. Han brukar spela Xbox och jag virkar. Då umgås vi tillsammans, fast vi gör olika saker :) Passar puzzlet med jobb och plugg  så brukar vi laga mat/diska tillsammans också. Då och då går vi på promenader och går ut, men oftast så blir det mer avkoppling.

[Tuulikki]
2013-01-03 15:20
#10

Laga mat, spela tvspel/datorspel, spela sällskapsspel, gå ut och gå med hunden, busa med hunden, pratar väldigt mycket, kollar massa massa film :)

kkarinn
2013-01-03 15:55
#11

laga mat/ äta mat ibland ute och ibland gör vi något lite godare tillsammans,

gå ut på långisar med hunden,

ligga, mysa, se på film/tv, gå på stan, träffa vänner,  Glad

hade vi haft bra ekonomi hade vi nog oftare:, badat, bio och åkt ifrån staden lite.

Emelie-E
2013-01-03 16:24
#12

Just nu kan vi inte göra så mycket då han är väldigt sjuk. Så när han är hemma blir det mest att vi tittar film, spelar xbox, leker med sonen och bara är med varandra. Men innan han blev sjuk åkte vi ofta till Nordens ark och gick runt där några gånger i månaden, handlade, träffade hans och min familj. Ibland var vi bara ute och åkte.

pyromanen
2013-01-03 16:39
#13

Har lagt ofantligt mycket tid på att renovera hus och nu bygger vi nytt uthus/verkstad. Vilar och pratar om allt möjligt från politik, världen, barnen, framtiden till väldigt konkreta praktiska lösningar på diverse byggdetaljer eller återvinningsidéer. Just nu pratar vi mycket om hur man kan använda vårat jättehus i framtiden. Snart färdigrenoverat efter 13 år och så flytter barnen…. om några år är vi två pers med en pippilångstrumpvilla på 340 kvadrat och inredningsbar vind Tyst och då kommer vi sannolit båda två vara i nya verkstan hela dagarna och tämligen lite i huset… det ger utrymme för en del drömmerier och funderingar.

Annons:
Sarah
2013-01-03 16:40
#14

Öl med kompisar, restauranger, film och tv-seriekvällar, biljard, shoppar, lagar mat, bakar, skridskor om det är fina isar på sjön, reser en del osv osv.

Jojaton
2013-01-03 17:12
#15

Mycket film, vänner och mat.

Johanna - Instagram

Honestyisdead
2013-01-03 17:52
#16

Vi umgås rätt mycket med vnner och familj vi med, fast det räknade jag inte som aktivitet direkt :)

nettipletti
2013-01-03 18:49
#17

Vi har ganska mycket att välja på… ibland blir de som att man inte hinner med allt, men de e så skönt att tex åka iväg med båten en vecka eller bara en helg, hästen har vi alltid att hitta på nåt med, bio el dressyrtävlingar går vi gärna på oxå.. Bara vara hemma o mysa är bara det jätteskönt… Min "man" har alltid mycket på g, så jag tycker det är extra skönt med en vilodag/helg ibland ;)

Umgås med nära o kära står egentligen högst… men de tänker man kanske inte på alltid =(

[Murvel]
2013-01-03 19:22
#18

Spelar spel, alltså sällskapsspel/strategispel på bräde eller över datorn. Leker med katterna. Går på en långpromenad på kvällen. Lunchar med någon av våra familjer.

Annars är det mest att vi är "med" varandra rent fysiskt men inte umgås. Exempelvis: vi har våra datorer bredvid varandra och han sitter och snackar med sina kompisar i skype medan jag pluggar eller kanske kollar på film.

Vi är sambos. Blir ju en viss skillnad från när man träffas mer sällan.

tuffevictor
2013-01-03 19:38
#19

spela schack

Jessicahagstrom94
2013-01-03 20:04
#20

Vi busar med mina djur, kollar mycket på tv/filmer, fotar.. ja inte så mycket roligtare än så.

Annons:
Fridaaaa
2013-01-03 20:31
#21

Mysiga hemmakvällar, gå ut med hunden, pyssla ute och även lite inne, hemmakvällar ect :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[TheMiko]
2013-01-04 02:29
#22

Mycket film, promenader med hunden och så sitter vi vid varsin dator och nördar oss ibland. Ett stort gemensamt intresse är gymmet dit jag lockade med maken i somras, så otroligt skönt med stöd och peppning av sin alldeles egna personliga tränare :P ena gången är det jag som behöver puschas andra gången han.

Vi gör det mesta ihop även om vi ibland drar iväg på varsitt håll för att göra grejer på egen hand.

[eeklund]
2013-01-04 11:37
#23

Hittills har vi bara myst framför filmer och serier eller promenerar med min valp :). Och pratar massor om allt och inget, lär känna varandra lite då det är så nytt liksom.. haft våra upp och ner men vi har pratat igenom det och vart tillsammans - än en gång - i förrgår.

Har även varit på kalas hos hans vän och även hans fars födelsedagsfest :). Men vi har pratat om bio, middag och sådär.. måste bara hitta valpvakt ;). Hehe.

Tycker det bara är mysigt att ligga i soffan framför filmer och serier (älskar sånt) och bara prata och lära känna varandra så det stör mig inte :). Såklart bio och sånt vore härligt det med, men hemmakvällar slår nog allt!

[Tilde]
2013-01-04 15:03
#24

Eh ja, vi bor ihop så vi gör allt tillsammans :P Blir ofta mycket film och gos i soffan, promenader och ta hand om alla våra djur. Ibland går vi på bio eller fikar. Vi ska också börja sporta ihop Glad

Upp till toppen
Annons: