Annons:
Etikettsex
Läst 7487 ggr
Pauhan
1/4/13, 11:36 PM

Pinsamt/roligt

Någon som skulle vilja dela med sig av pinsamma eller lite roliga sexupplevelser? ;)

Annons:
[WickedAlly]
1/4/13, 11:53 PM
#1

Min föredetta och jag brukade testa ganska mycket nytt, köpte bland annat en kortlek med 52 olika sexställningar som vi kände att vi vill testa. Detta var under tiden vi fortfarande bodde hemma och vi tillbringade en hel del tid instängda på hans rum, hehe. Vi höll i alla fall på som bäst att prova oss genom ställningarna och hans mor öppnar dörren. Där står jag bokstavligt talat på huvudet och min pojkvän höll på att slå knut på sig själv (fattar inte hur de lyckades på korten..).

Tur för oss att hans mor inte är det minsta pryd utan snarare tvärtom.

Smått komiskt i alla fall, känns som att hon kunde valt ett bättre tillfälle.

Gur4m1
1/5/13, 11:20 AM
#2

#1 haha…:D Låter som då jag satt och red min dåvarande pojkvän under en sen natt…och hans fulla storebror klampar rakt in i rummet för att gorma om någonting. det var som om allt i rummet stannade. Brodern gör halt mitt i en mening, står och stirrar, vi stannar upp…stirrar tillbaka, sen börjar killen srkika åt sin bror att gå ut medans brodern undrar varför i helvete hans bror inte låser dörrhelvetet :P

Efteråt, när han var nykter, fick jag en tydliug redogörelse av upplevelsen av hans bror som, när han tagit till sig vad han sett, mådde väldigt dåligt över scenariot. "era nakna, svettiga kroppar är för evigt etsade på min näthinna!"*äcklad röst*

Det pinsamma är att detta inte var första gången någon klampat in mitt under en sexakt så jag fattar inte varför folk inte lär sig att LÅSA sina dörrar. Jag bara tog det för givet att dörren såklart är LÅST.

En annan pojkvän i min ungdom höll på att ta mig bakifrån när hans pappa plötsligt öppnar dörren och kommer in. Killen kastar sig in bakom en byrå (eftersom det var pinsamt att visa sig naken inför sin pappa) och där stod jag själv, fullt exponerad, naken, med rumpan i vädret mot hans pappa. Jag hann knappt notera att gubben klivit in, innan han skyndsamt lämnar rummet igen. Jag kunde aldrig mer se den mannen i ögonen. Det var så hemskans pinsamt :(

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Honestyisdead
1/5/13, 7:23 PM
#3

Har inte hänt något pinsamt vad jag kan komma på.

ru4real
1/5/13, 7:26 PM
#4

Har tack och lob också klarat mig ifrån sexuella pinsamheter, iaf mitt i akten sas. Har dock råkat ut för att efter en kväll ute komma hem t en tjej och vi har säkerligen ganska högljutt sex på natten. Det jobbiga är på morgonen att komma ut i köket och hela familjen sitter och äter frukost :/

ChristineL
1/5/13, 10:59 PM
#5

Jag har klarat mig rätt bra tror jag. Det mest pinsamma måste varit med ett ex. Hans mamma ringde och han sa "Vi kollar på film" Hon hade fått väldigt bråttom att lägga på, strax efter ringer hans syster. Moderna hade hört helt fel, hon trodde han sa "Vi kollar porrfilm" :P

LinaLj
1/6/13, 1:15 AM
#6

Jag och mitt ex skulle, efter ett halvår på olika kontinenter, äntligen träffas igen. Han skulle komma och bo hos mig och jag hade precis flyttat till mitt hus och en hel del var improviserat.

Jag hade slängt min gamla säng i flytten och i väntan på den nya hade jag lånat mammas gästsäng. En sådan där ihopfällbar sak med träribor.

Så första dagen när pokvännen kom så tog det inte så långe innan vi hamnade i sängen. Det krävdes lita akrobatik för att manuvrera i en 80 säng. Men det gick väldigt bra till en början. Tills jag helt plötsligt känner hur madrassen under mig försvinner och en sekund senare ligger vi båda bland resterna av en demolerad säng. Ett par av hållarna till plankorna i botten hade lossat och ja… Det tog ett tag att trassla sig ur situationen, lite som en blandning av plockepinn och twister. det blev inte lättare av att vi skrattade som galningar.

Det slutade med att vi släpade ut madrassen på golvet och fortsatte där. Men det ver lite knepigare att förklara för mamam varför hon behövde en ny gästsäng.

Annons:
pistenbully
1/6/13, 9:04 AM
#7

Vilken rolig läsning :-D

Jetaime
1/6/13, 10:46 PM
#8

HAHAHA! Såna har historier är helt underbar!

Jag har klarat mig rätt bra änsålänge tror jag faktiskt… Har nog inte råkat ut för nått sånt pinsamt vad jag kan minnas.

Jessicahagstrom94
1/7/13, 2:49 PM
#9

haha detta var kul att läsa :D

har inte hänt något pinsamt för mig och min pojkvän.. ÄN! ingen som har klampat in, ingen som har sett oss osv :D ingen som hört oss heller tror jag.. hoppas jag!

det mest pinsamma var väl när jag precis hade haft mens men trodde att den var slut.. till min fasa var det lite blod på pojkvännens säng när vi var färdig.. jag var typ på sista dagen av min mens - när det kommer jättelite för att sedan sluta. PINSAMT? JA! men det är ju ingenting från era historier men ändå :D

Namiko
1/8/13, 7:34 AM
#10

Det här var faktiskt rätt roligt för mig, men väldigt pinsamt för min vän, vilket var varför jag tyckte att det var så roligt.

Var ute och gick i min favoritskog där det nästan aldrig brukar finnas någon annan, den här dagen var dock ett undantag. Vi valde att gå en stig som jag aldrig gått efter innan och stannade vid en grillplats där det ena ledde till det andra och vips så hade vi sex. Efter ett tag så märker vi att det kommer någon, det visar sig inte vara vem som helst heller utan ett par i 50-årsåldern som vi stött på bara någon timme innan och min vän frågat om namnet på någon porrskådis.

Kvinnan gick bara förbi och ignorerade oss men mannen var tvungen att fråga om vi kommit på namnet på skådisen vilket gjorde det ännu värre för min vän som hela tiden satt och viskade i mitt öra "Göm mig, göm mig." Jag kunde inte sluta skratta åt hur pinsamt hon tyckte att det var.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[Yllhilda]
4/1/13, 11:04 PM
#11

Jag hade raggat upp en äldre och betydligt rundare man. Det var massa alkohol inblandat. Vi slabbade på och kladdade på varandra så skamlösheten skvätte omkring. Vi ranglade in på toaletten och försökte ha sex. Men han kom inte in. Hans organ var inte liten, det ska ni veta, bara att hans mage var i vägen. Hur vi än försökte var den i vägen! För att få slut på eländet(folk dunkade på toadörren) fick jag halvhuka mig och runka av honom några cm utanför muttan för att han skulle tro att han var inne. Han kom och sen var det över, tack och lov.

Det var sista gången jag hade sex på en bartoa!

Gur4m1
4/1/13, 11:32 PM
#12

#11 …:D (sitter och skrattar skalöst över de sinnesbilder du precis frammanade) …fy fan :D

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

[Yllhilda]
4/2/13, 12:04 AM
#13

Det glädjer mig att ha förgyllt tillvaron för någon ;)

En annan:

Jag skulle på blind-date med en kille och hade min väninna med mig. Jag satt och flörtade hejvilt, men han hade blivit lite förälskad i min kompis för att hon hade ett så coolt yrke. Vi åkte hem till honom och de pratade på om allt möjligt så jag kände mig lite bortglömd emellanåt. Vi drack och såg film. Sen när vi skulle "sova" fick jag dela säng med honom eftersom han var min dejt (trots allt) och min polare hade gjort klart för honom att INGEN trekant skulle ta plats den kvällen trots hans bönande, så hon sov på golvet brevid. Vi började ha sex och allt verkade frid och fröjd, tills jag upptäckte att han petade med fötterna för att locka min polare att delta. Efter ett tag fräste hon till att han skulle sluta peta på henne. Det hela slutade med att varken han eller jag kunde komma och han försov sig till sin tenta.

The happy end!

Annons:
MarajLowajz
4/2/13, 5:06 PM
#14

Har hänt ganska mycket med mitt ex som både var pinsamt och roligt men kortfattat :

Mitt ex var holländare så när jag var i holland och hälsade på honom så bodde han hos sina föräldrar.
Vi sågs var 6e månad så när vi väl sågs tog det inte lång tid innan kläderna var av och vi låg i sängen. Iaf - andra gången jag var nere hos honom så hade han ensamt hus (trodde han), det låg kläder i hallen, skorna låg här och var i trappen mot hans rum och i korridoren så hade vi slängt av oss det sista.
Akten var i full fart och när vi var klara så skulle vi klä på oss - då har hans mamma varit så snäll och tagit reda på våra kläder och vikt ihop dom väldigt fint utanför dörren (TUR ATT VI STÄNGDE DEN!) och så stod det en liten lapp ''Mat finns i ugnen''. Pinsamt värre på den situationen.

En annan gång gick det lite vilt till ute på en brygga bredvid en stor älv där många båtar åkte förbi vid vissa tidpunkter. Kan väl säga att vi glömde bort tiden och helt plötsligt står ett gäng killar på en båt och skriker på holländska 'WOHO får man va med?!'. Mitt ex blev rödare än en tomat och jag skrek tillbaka i stil med 'ni hinner inte simma över ändå!' varpå mitt ex blev lite sur haha :P

Sen kan jag ju också berätta den gången det hela slutade med att jag fick en blåtira och handen stukad: Red av han i min soffa och när jag väl fick en orgasm så tappade jag kontrollen och föll baklänges, slog i tinningen i sidan av bordet och tog emot med handen - varpå mitt ex sitter kvar med ett stort frågetecken ovanför hans huvud och efter några sekunder så kommer frågan 'Vad gör du?'
Kan väl säga att jag inte direkt var glad över att han inte höll fast mig :P

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Upp till toppen
Annons: