Annons:
Etikettkluringar-och-undersökningar
Läst 1848 ggr
elouise
1/11/13, 2:34 PM

Berättat hur många?

Har ni berättat för er partner hur många sexpartners ni haft innan ert förhållande?

Har ni ingen partner kan ni svara på om ni berättade för erat ex

Annons:
ChristineL
1/11/13, 2:41 PM
#1

Jag tog att jag bara vill läsa för inget av alternativen stämmer. Han vill helt enkelt inte veta, vi har pratat om det men han är inte intresserad så därför har jag inte berättat.

Honestyisdead
1/11/13, 2:43 PM
#2

Vi har inte pratat om det och jag vill nog inte veta hur många han har haft heller.

citytjejen
1/11/13, 2:45 PM
#3

Vi vet om varandras tidigare sexpartners. Det var ett tillfälle då vi låg i badet och drack lite vin och vi kom då in på ämnet. Ingen svartsjuka, men dock blev det många skratt!

/Christina

Afturelding
1/11/13, 3:11 PM
#4

Lätt gjort, vi var båda oskuld när vi träffades.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

fruktgumman
1/11/13, 3:12 PM
#5

Jadå, han vet

[Zorita]
1/11/13, 3:46 PM
#6

Ne det har han inget behov av att veta och jag har inget behov av att berätta. Samma för honom. Dessutom finns det anledningar till att det inte är kul att räkna så det är lika bra att glömma det förflutna.

Annons:
Sarah
1/11/13, 4:00 PM
#7

Vi har ganska bra hum om varandra.

sundsvallstjej
1/11/13, 4:13 PM
#8

Ja vi pratade tidigt om det

isafisa
1/11/13, 5:13 PM
#9

Jodå redan före vi blev tillsammans. Hans siffra är ju flera gånger högre än min, men det stör mig inte. Han är ju ändå 11 år äldre och haft fler förhållanden än mig så det känns naturligt :) Ingen av oss hade problem att prata om det, men däremot vill ingen av oss veta vilka de vi haft sex med var, förutom de uppenbara.

pyromanen
1/11/13, 5:24 PM
#10

Ja. På ett ungefär i alla fall, inga detaljerade redogörelser.

regskylt
1/11/13, 5:42 PM
#11

Jag kommr inte riktigt ihåg om jag har sagt hur många jag har legat med. Jag vet hur många han har legat med i alla fall. Min lista uppdateras väldigt ofta då jag är polyammorös, så han vet inte nu i alla fall

annainorrland
1/11/13, 6:09 PM
#12

Ja det har vi berättat för varann

Cochon
1/11/13, 7:03 PM
#13

Vi har pratat om det, så hen vet. =)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
[Russinflarn]
1/11/13, 9:37 PM
#14

Berättat för exen, ja. De som velat veta.

[WickedAlly]
1/11/13, 9:42 PM
#15

Exet visste, och jag visste om hans. En var, så det var ju egentligen inte mycket att berätta för någon av oss :)

Jetaime
1/11/13, 10:51 PM
#16

Tycker inte det spelar så stor roll. kommer det upp så ljuger jag inte om det, men tar inte upp det själv liksom :)

drulleman
1/11/13, 11:07 PM
#17

Ja vi har berättat

Namiko
1/11/13, 11:27 PM
#18

Jag berättar för dom som frågar men brukar inte fråga andra eller ta upp det själv då jag tycker att såna siffror är helt ointressanta.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Aniara4
1/11/13, 11:58 PM
#19

Inte exakt, för det vet jag inte själv. Men han har väl nåt slags hum.

viktoria91
1/12/13, 8:54 AM
#20

Vi vet hur många och med vilka.

Annons:
Gur4m1
1/12/13, 9:29 AM
#21

JA, de tär inget jag skäms över och jag vill gärna veta hans, men det är inte speciellt viktigt eller så :)

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Jespersen
1/12/13, 11:32 AM
#22

Han vet att han är min första, men han har inte berättat hur många han har haft. Tror inte att han skulle berätta även om jag frågade heller.

Han kanske hade vart mer öppen med sånt om jag hade haft mer "bagage", men helt ärligt så är jag inte intresserad av att veta hur många han har haft sex med :)

Jessicahagstrom94
1/12/13, 12:29 PM
#23

ja och inte blev det pinsamt heller, han var ju min första och jag var hans första. :)

[Emma--]
1/12/13, 12:51 PM
#24

Jo. Det pratade vi om innan vi blev tillsammans.

Inaarah
1/12/13, 6:50 PM
#25

Ja, vi pratade både om hur många och med vilka. Jag tyckte det kändes väldigt skönt att kunna dela det med sin partner.

NinniH
1/12/13, 6:57 PM
#26

Jag vet inte exakt hur många han varit med och tvärtom. Känner inte att jag behöver veta heller. Frågar han så svarar jag ju. Men han har lika lite behov av att veta som jag har. Glad


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

fridaas
1/12/13, 7:12 PM
#27

Ja min sambo vet hur många jag har varit med, han frågade och jag svarade, jag har ingenting att dölja för honom. Jag vet även hur många han har varit med, det berättade han samtidigt som han frågade mig.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
JustMySelf
1/12/13, 9:11 PM
#28

Nej, och jag ska inte berätta.

Det är enbart för att jag vet att min pojkvän inte är intresserad av att veta det. Hade han frågat hade jag sagt hur många det är, han vill dock inte berätta för mig hur många han har varit med.

Denna kommentar har tagits bort.
[Liinda]
1/13/13, 11:02 AM
#30

Ja jag vet hur många han legat med och vilka dom flesta är (inte alla dock), och han vet hur många jag legat med, men han vet inte vilka. Det är inte så konstigt för han har haft förhållanden innan och jag har haft one night stands.

[PysselMatten]
1/13/13, 11:14 AM
#31

Vi har delat med oss till varandra om antalet, men utelämnat namn och adresser :-P

Gur4m1
1/13/13, 11:34 AM
#32

För mig kändes det viktigast att mnämna de som jag haft sex med och fortf har kontakt med så det inte framkommer längre fram och han ser det som ett svek eller obehag :) Eftersom han sett att vi umgås/ha rkontakt/ han kanske själv umgåtts med dem. I övrigt är det inte å speciellt intressant rent så. Vi jämför oss inte med varandra som jag hört en del bekanta göra. "åh hon har legat med tio, jag bara med 2…jag blir så osäker!" :)

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

PiganX
1/13/13, 10:03 PM
#33

Nää, hon jag är tillsammans med nu vet inte hur många jag varit med, och jag vet inte hur många hon heller varit med. Det spelar inte mig nån som helst roll, men visst kan jag berätta det ifall hon undrar Tungan ute

Upp till toppen
Annons: