Annons:
Etikettsex
Läst 5595 ggr
Druiden
2013-01-17 20:45

Oralsex

Jag och min sambo vill jättegärna prova oralsex då vi aldrig gjort det förut. 
Men nu är det så att min sambo stinker något otroligt starkt om ollonet, och jag får liksom spykänsla av det! 
Det spelar ingen roll om vi duschat före, det luktar likadant.

Några ideer om vad jag ska göra för att inte tänka på att det luktar illa? 
För vi båda vill men har ingen aning om vad vi ska göra för att lukten ska vara lite mildare. 
Det verkligen sticker i näsan.

Medarbetare på Pokémon Ifokus

Annons:
Afturelding
2013-01-17 20:48
#1

Generellt ska det inte lukta illa, kanske har han någon infektion? Annars är intimtvål att rekommendera. Jag tror snarare att det är fråga om att lösa problemet, än att du ska lära dig att "acceptera" det. Jag skulle inte heller vilja stoppa något i munnen som luktar illa.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Nakenbea
2013-01-17 20:48
#2

Är det inte något fel om det luktar så starkt? Jag har aldrig träffat en man som stinker fast han är nytvättad. Har han varit till läkare?

Gur4m1
2013-01-17 20:49
#3

Så duscha, gör det i duschen :) Tvåla in den ordentligt. Skölj noga innan ni börjar med det orala :< SEn kan du ta ett tuggummi i munnen och testa om det hjälper.

Men män har väl körtlar runt ollonet så ….tycker du at than luktar gott i allmänhet? :) *nyfiken*

Tänker om det enbart är könsdoften eller om det är hans doft i allmänhet. Hur är det med hans underkläder osv, hygien övrig tid?

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Druiden
2013-01-17 20:56
#4

#1 Han har typ alltid luktat sådär. :/ Liksom söt/stark doft. Ibland är den jättestark. jag vet ju att vi har speciella lukter på våra kön.

#2 Nej vi har inte tänkt på det!

#3 Jadå, han luktar gott i övrigt. Det är ju bara ollonet som luktar.
han duschar en gång om dagen. Helst bara på morgonen, men ibland på kvällen också :)

Medarbetare på Pokémon Ifokus

Honestyisdead
2013-01-17 21:20
#5

Ollonet ska inte lukta illa, det är ett som är säkert. Visst har det en doft, men det ska inte vara starkt på något vis, speciellt inte om den precis blivit tvättad. Så jag råder er att kolla upp det även om det alltid varit så.

pyromanen
2013-01-17 21:22
#6

Drar han undan förhuden ordentligt och tvättar med intimtvål i duschen?

Det ska inte lukta starkt eller obehagligt!

Annons:
Druiden
2013-01-17 21:38
#7

#6 Nej, han tvättar bara huden.

Medarbetare på Pokémon Ifokus

ChristineL
2013-01-17 21:39
#8

Låter jättekonstigt att han luktar så starkt! Att köra i duschen är dock ett hett tips, mycket sexigare än på andra ställen enligt mig.

En viktig grej! Blir du illamående/avtänd eller liknande av tanken, så gör det inte!

Afturelding
2013-01-17 21:43
#9

#7 Där ligger nog i alla fall en del av problemet. Det samlas b.la bakterier och hudavlagringar emellan som behöver tvättas bort.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Druiden
2013-01-17 21:49
#10

#8 Vi kan ju försöka testa det någon gång :) 

#9 Då ska jag ta och tipsa honom om det!

Medarbetare på Pokémon Ifokus

Honestyisdead
2013-01-17 21:50
#11

Ja tipsa om det, han måste tvätta allt, även under förhuden och ollonet.

Druiden
2013-01-17 21:51
#12

Skulle det vara farligt om man ändå gör det fast problemet?  
Typ, man blir inte ''förgiftad'' eller något? 
För vi har inga könssjukdommar

Medarbetare på Pokémon Ifokus

Honestyisdead
2013-01-17 21:53
#13

#12 Nej, det är inte farligt. Men sex ska vara en njutning, inget man blir äcklad av.

Annons:
pyromanen
2013-01-18 10:29
#14

Även för vanligt samlag är det viktigt att han har bra hygien (även om man inte har någon näsa därnere). Man kan bli irriterad och få flytningar och dålig lukt från slidan efter samlag annars.

Kanske kan han tycka det är skönt att bli "intvålad" i duschen om du gör det? Men använd inte vanlig tvål/duschkräm på ollonet, det torkar ut för mycket, använd nån intimtvål eller t.ex. lactacyd som är milt och oparfymerad.

Sarah
2013-01-18 12:36
#15

#7 då förstår jag att det luktar! Måste dra tillbaka förhuden för att tvätta! Ryser lite av tanken på vad som samlas där under om man inte gör rent ordentligt…

Druiden
2013-01-18 12:58
#16

Det förklarar varför det luktar så äckligt om mig efter sex då! 
x_x  Ush ush ush

Ska genast gå till apoteket och se om dem har såndär intimtvål.  
Tack för alla svaren iaf!

Medarbetare på Pokémon Ifokus

[glitterglam]
2013-01-18 16:32
#17

#7 Inte konstigt att det luktar om han inte tvättar bakom förhuden, urk.
Hoppas det luktar bättre snart :)

Geru
2013-01-18 18:03
#18

Ääääck, undrar om det är vanligt att killar inte tvättar sig ordentligt där nere!?

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[SnuggleFace]
2013-01-18 19:33
#19

Man tycker ju att han borde veta hur man tvättar penis :|

ChristineL
2013-01-18 20:28
#20

#16 - Tycker det är läge att läxa upp faktiskt, både han och du kan ju få infektioner av att han inte sköter hygienen, isch!

Annons:
Druiden
2013-01-18 20:31
#21

Han säger att han tycker det är obehagligt att dra bak förhuden.

Medarbetare på Pokémon Ifokus

Geru
2013-01-18 20:37
#22

#21 Det där är rätt vanligt dock, men man vänjer sig. Det kan bli riktigt äckligt och sjukligt att inte göra rent där.

Om han har ovanligt trång förhud så får han prata med en läkare om det.

Och klart som fan att det inte är skönt att dra bak förhuden när det är halvt inflammerat där -___-

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[SnuggleFace]
2013-01-18 20:39
#23

#21

..Obehagligt? Ehm.. Va?

Förstår inte vad som skulle vara obehagligt..

Dra bak, tvätta. Intimhygien är viktigt!

Druiden
2013-01-18 20:43
#24

Typ, att han tycker att det gör ont, 
Ibland när vi smeker varandra så kan det hända att jag råkar dra hela vägen ner till slutet och då kan han rycka till och säga aj.  
Och det känns ju inte fräsht nu för mig att han inte tvättar sig riktigt.

Medarbetare på Pokémon Ifokus

pyromanen
2013-01-18 20:46
#25

Om det gör ont även när det görs lugnt och långsamt då kanske han ska kolla upp det med en läkare!  Det funkar ju inte att han inte kan hålla sig ren och det funkar såklart inte heller om det ska behöva göra ont att tvätta sig.

magdakempe
2013-01-18 20:47
#26

Det är ett enkelt ingrepp att vidga förhuden. Det kanske inte behövs men om det behövs så är det inget komplicerat. Min pojkvän fick göra det då han inte kunde dra tillbaks förhuden helt.

ChristineL
2013-01-18 20:48
#27

Men va? Den dras la bak när han får stånd? Och runkar han aldrig? Det ska naturligtvis inte göra ont, men då kanske läkarhjälp vore en ide

Annons:
[SnuggleFace]
2013-01-18 20:54
#28

Sex måste ju också göra ont om han inte kan dra tillbaka förhuden

zellen
2013-01-18 21:00
#29

Som jag har förståt så bör man tvätta under förhuden. Eftersom smegma bildas under förhuden för att skydda ollonet. Men tvättar man inte bort den gamla smegman så börjar bakterier växa där och det börjar lukta illa. Kan även kallas flensost. Det kan även bli infekterat under förhuden om man aldrig tvättar där. (Läste det här på umo.se)

Du säger att han tycker det är obehagligt att dra bak förhuden. Kan det vara så att han har för trång förhud? Jag skulle rekomendera att han går och tittar upp det. Det låter verkligen inte bra att det luktar illa och att han tycker det är obehagligt att dra bak förhuden.

Druiden
2013-01-18 21:02
#30

28# Det tycker jag med. Men tydligen så verkar det inte så  

29# Jag får ta ett ordentligt snack med honom om det!

Medarbetare på Pokémon Ifokus

byggarn30
2013-01-19 14:20
#31

Förhuden dras inte tillbaka när man får stånd. Inte på alla.

Intimtvål har jag aldrig använt, vanlig tvål funkar för mig. Och jag tvättar mig där varje dag.

Om man drar tillbaka förhuden för hårt har en del en sträng under ollonet som kan göra ont då. Det hade jag. Dra tillbaka förhuden försiktigt men hela ollonet måste blottas och tvättas med tvål.

Nu har jag tappat luktsinnet iofs men jag kommer ihåg vilken oerhörd stank som kunde genereras därifrån efter ett par dagars icketvättande (typ i lumpen).

[Devya]
2013-01-19 15:11
#32

#31 Vanlig två ska man ju helst inte använda sig av för det kan få  konsekvenser, vilket min sambo fick erfara en gång. Gick så pass långt att han fick svamp då han använde tvål hela tiden där nere. Nu tvättar han bara noggrannt med vatten och det tycks fungera lika bra då det både ser och doftar fräscht där nere.

Geru
2013-01-19 15:29
#33

#32 Det kan hända mig med om jag använder vanlig tvål.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

pyromanen
2013-01-19 15:32
#34

Gissar det är som med hud och annat att folk är olika känsliga för tvål och andra produkter.

Annons:
[Devya]
2013-01-19 16:19
#35

Det gäller ju att vara försiktig. Jag är också väldigt försiktig då det kommer till sådant där. Viktigt att vara renlig men att vara det på rätt sätt.

Även om man inte i början är känslig så kan man ju eventuellt bli det med tiden om man använder fel produkter för intimvård. Så kanske bäst att inte riskera något.

[SnuggleFace]
2013-01-19 16:48
#36

Jag brukar bara ta vatten, lättast så när man ändå duschar och kanske inte har annan tvål

Men det är ju upp till var och en, har man nu en infektion kanske man borde använda något? Inget jag haft så är något ovetande!

Cochon
2013-01-19 16:52
#37

Rent spontan tycker jag det verkar konstigt att han inte själv har börjat misstänka att något kanske är fel…Obestämd För jag menar om jag skulle lukta så illa att min partner blev spyfärdig när han var nere mellan mina ben skulle jag bli väldigt orolig.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

mikkan01
2013-01-27 12:19
#38

Han kan inte ha svamp då?

~mikkan

Gur4m1
2013-01-27 12:23
#39

#38 lär ju vara något sånt då han tydligne inte kunnat tvätta under hela förhuden.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Annso_
2013-01-27 13:01
#40

Ursäkta men detta gjorde mig nästan spyfärdig..Min sambo skulle nog få sig en smocka om han inte tvättat sig ordentligt överallt där nere, min sambo tar alltid hygientvål och typ gnuggar rent, han luktar aldrig illa..Om han inte tränat och svettats då men då har jag inget där nere att göra ändå, haha

Är inte risken större att ni smittat varandra med någon könssjukdom när han inte håller sin hygien ? Tänker hur mycket bakterier och skit du får in i dig från honom när ni har sex..

Honestyisdead
2013-01-27 13:05
#41

#40 Könssjukdommar får man inte av dålig hygien.

Annons:
Annso_
2013-01-27 13:12
#42

Har aldrig haft någon sjukdom och har sambo sen några år tillbaka så har ärligt talat inte så stor koll, men alla har alltid sagt att ´man ska vara så himla noga med hygien osv när man har samlag..Skulle aldrig någonsin ha sex med någon som luktar illa från sin snopp..

Honestyisdead
2013-01-27 13:35
#43

Fast könssjukdomar får man ju lära sig om i skolan sedan många år tillbaka, och det borde dessutom ligga i ens eget intresse att veta vad det är om man är sexuellt aktiv.

Självklart är hygien viktigt. Men det sprider inte könssjukdomar. Könssjukdomar har ingenting med hur ren man är att göra. De handlar om hur man skyddar sig vid samlag och om att hålla koll på sig så att man själv inte bär på en sjukdom som man sprider vdare.

Däremot kan bakterier som finns i smutsen gro och orsaka irritation eller möjligtvis infektion om man aldrig tvättar sig ordentligt.

[Devya]
2013-01-27 13:46
#44

#43 Jag håller med dig. Det är ju sådant där man borde kunna om man är sexuellt aktiv. Jag har svårt att förstå hur någon har kunnat undgå något sådant där.

Gur4m1
2013-01-27 14:01
#45

#42 könssjukdommar får man inte av ohygieniskt underliv däremot kan man ju få/ge varandra infektioner/inflammationer och ja, få svamp, men det ses inte som en smittsam könssjukdom.

Iofs finns det folk här på forumet som tror att AIDS bara smittas via analsex (mellan män) så ingenting förvånar mig….

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Annso_
2013-01-27 14:05
#46

Haha jo det var väl mer infektioner o så jag tänkte på även fast jag drog in könssjukdomar…
Lite detta som är nackdelen med forum att minsta lilla någon skriver fel eller inte tänker sig för innan den skriver så ska personen bli totalt idiotförklarad ..

Hur har det gått TS ? Har du pratat med din sambo och kom ni fram till något ?

[Devya]
2013-01-27 14:05
#47

#45 Vuxna människor borde ju åtminstone veta sådant där men på andra sidan så finns det ganska många som inte bryr sig att ta reda på sådan där information. Tragiskt.

Gur4m1
2013-01-27 14:18
#48

#47 :3 Kan iofs förstå att om man levt i långa relationer sen skoltiden (som ett exempel) så faller kunskapen bort. :) Själv är jag ju rätt sexuellt aktiv (många korta/tillfälliga) så jag har ju ett intresse av att veta :> Så jag känner inte att jag kan döma de som inte har det.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Annons:
pyromanen
2013-01-27 14:27
#49

Man kan missa saker!  Och om det som för ts kille gjort ont, kanske redan då han var liten då kanske det gjorde att han lät bli soch sen glömdes det bort att det skulle kunna vara på något annat sätt.  Jag håller med om att det är äckligt, men det tjäner väl liksom intget syfte att skriva i en tråd där nån ber om hjälp bara för att uttrycka vad äckligt man tycker det är.

Har själv missat en sak under många år som "alla borde veta". Jag var alltså barn på 1970-talet och min mamma hade diskmaskin. Det var inte alls så vanligt med en sån på tidigt 70-tal, men dendär apparaten gjorde att jag alldrig lärde mig handdiska hemma.  I hemkunskapen i skolan så pratades det om att det är viktigt att skölja disken. Jag fattade det som att man ska spola av det värsta innan man stoppar disken i baljan. Och det gjorde jag såklart, annars blev det ju en massa matrester i diskbaljan. Men först efter jag gått ut 9:an trillade poletten ner… min kusin fick läxa upp mig…. och jag fick skölja av grejerna EFTER baljan.

Honestyisdead
2013-01-27 14:29
#50

#46 Ingen har idiotförklarat dig, däremot svarade vi uteftrer det du fatiskt skrev, inte det du egentligen menade, för det är ganska svårt för oss att gissa att du inte menade det du skrev ;)

#48 Även då man är i ett förhållande sedan många år tillbaka kan könssjukdomar komma in i förhållandet, tyvärr. Så jag ser itne det som en anledning tll att man skulle glömma vad det är för något och hur det smittar :)
Sex = ansvar.

Gur4m1
2013-01-27 14:51
#51

#50 förstår vad du menar men är man i en trygg relation sen, låt oss säga gymnasiet, inte "knullat runt" och man utgår från att båda är trogna, så… vad ska man ta ansvar för? Om man inte är otrogen? :) Om ingne har könssjukdommar så kollar man sig ju int eheller. JAG däremot som inte LITAR på någon, kollar mig mot klamydia nån gång om året- trots att jag är trogen. Man vet aldrig ;) Menar mer att ja, är man sexuellt aktiv borde man ha lite koll men jag kan absolut se att man blir lite "förslöad" innom ämnet sexsjukdomar om man är i ett långt förhållande, beroende på hur livet före såg ut också.

Sex är absolut ett ansvar men de tär nog mer preventivmedel som är "the topic" i relationer där man inte har sex med andra. Könssjukdomar skulle ju innebära otrohet? O.o

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Honestyisdead
2013-01-27 15:04
#52

51 precis, och otrohet är ju tyvärr vanligt. Men har man en gång lärt sig hur sjukdomar smittar kan jag inte se hur man glömmer det ;)

Gur4m1
2013-01-27 16:02
#53

#52 nej…kan int eja gheller emn så kan ajg inte minnas något från matten eller kemin, så antar att det handlar om intresse ^_^

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

[Loca Diaz]
2013-01-28 03:58
#54

Normalt sett ska det inte lukta… Vad jag vet brukar det bara kunna lukta efter sex eller när man inte duschat på någon dag och även efter dusch kan det fortsätta lukta lite om han inte tvättat sig noga. Ser nu att han inte tvättat ollonet eller drar tillbaka förhuden och då är ju svaret givet :) urk. Du kan väl prova tvätta han och tvåla in i duschen innan du kör oralt :) mysigare i duschen då slipper man saltsmaken av försatsen

Upp till toppen
Annons: