Annons:
Etikettifokus
Läst 1388 ggr
[Tilde]
2013-01-25 15:20

Utvandrare iFokus

Hej alla! Glad Jag tänkte tipsa lite om min sajt Utvandrare.

Vem kan bli medlem?

Alla kan såklart bli medlem och sajten riktar sig till människor som valde att flytta utomlands tidigare i livet, bor utomlands nu eller planerar att flytta till ett annat land i framtiden.

Varför skulle man bli medlem?

Tanken med Utvandrare iFokus är att man ska kunna dela med sig av sina erfarenheter, få svar på frågor och helt enkelt prata med andra som är i en liknande situation. Vad bör man tänka på innan man packar väskorna? Hur skiljer sig kulturen i Sverige från övriga världen? På vilket sätt blir det lättare att flytta inom EU än utanför? - Alla såna frågor och mer kan man få svar på. Glad

Vem är sajtvärden?

Jag som är Sajtvärd heter Tilde och valde att flytta till Danmark under 2011. Danmark kanske inte är så värst spännande, men det skiljer sig otroligt mycket från Sverige på många plan! Jag är 21 år gammal och bor med min danske sambo i en förort till Köpenhamn, tillsammans med alla våra djur. Glad

Vill du bli medlem eller kanske bara dela med dig av en artikel är du mer än välkommen att göra så! http://utvandrare.ifokus.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: