Annons:
Etikettleva-tillsammans
Läst 1606 ggr
mikkan01
2/2/13, 5:40 PM

Alla hjärtans dag!

Snart är det ju dags för alla hjärtans dag igen.
Firar ni på något speciellt sätt med er partner eller är det bara en vanlig dag för er?

Ni som firar - vad gör ni? Presenter och god mat eller bara extra mys? Flört

~mikkan

Annons:
Gur4m1
2/2/13, 5:47 PM
#1

ÅTerkommer när dagen passerat. :D Jag har iallafall inte planerat något speciellt för den dagen. Någong ågn har iv gjort ågot speciellt, nån gång har vi glömt dagen osv.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

mikkan01
2/2/13, 5:52 PM
#2

Jag tror att jag ska försöka göra det till något speciellt i år. Vi brukar ofta ha myskvällar här hemma men varför inte göra det lite extra speciellt för den där extra speciella personen man håller av Flört

Tror det blir någon kaka bakad till min pojkvän som älskar allt som är sött. Några presenter köper jag inte. Extra god mat och kvällsmysGlad

~mikkan

citytjejen
2/2/13, 6:14 PM
#3

Vi uppmärksammar inte alla hjärtans dag, förstår inte grejen med den dagen faktiskt. Gör mycket heller något extra för eller med min man vilken dag som helst, känns bäst så för oss i alla fall Glad

/Christina

mikkan01
2/2/13, 6:38 PM
#4

#3 Vet att många tycker så och det är helt okej! Har faktiskt aldrig firat tidigare. Vi brukar ha massa mys vilken dag som helst men alla hjärtans dag känns som ett "varför inte?" Flört

~mikkan

citytjejen
2/2/13, 6:48 PM
#5

#4 Ja men precis så, man gör ju som man vill Glad Jag är inte så traditionell av mig men vissa saker firar jag ju, som t.ex jul, då är det ju massa god matt och nån julklapp som vankas! Kärlek får och ger jag varje dag ändå. Så när det passar mig så är jag med, haha Flört

/Christina

Honestyisdead
2/2/13, 7:40 PM
#6

Jag skulle gärna firat, men killen brukar inte göra det. Kanske går ut och äter och äter dagen innan eller efter istället ;)

Annons:
ChristineL
2/2/13, 10:56 PM
#7

Vi brukar väl inte direkt fira men förra året friade han så iår gifter vi oss :) Så 14:e februari kommer från och med nu vara min bröllopsdag.

fruktgumman
2/2/13, 11:02 PM
#8

Ja vi firar eftersom 14 feb var den dag vi först fick kontakt med varann på nätet för 14 år sen.

[Tilde]
2/3/13, 10:30 AM
#9

Min sambo hatar alla hjärtans dag just för det är en så kommersiell dag xD Jag hade gärna firat annars, med god mat och kanske en blombukett… :/

mikkan01
2/3/13, 10:35 AM
#10

#9 Tycker också att det är väldigt komersiellt, som att den skapades för att locka folk att köpa nallar, blommor, godis… men samtidigt är det något sött bakom just namnet "alla hjärtans dag" =)
Tycker att man kan fira med god mat och gos utan att köpa massa grejer till varandra. Testa, han kanske uppskattar det! Flört

~mikkan

[Tilde]
2/3/13, 10:40 AM
#11

#10 Fast god mat och gos på soffan får han ju i princip varje dag. Tungan ute Hade velat få ett gulligt brev eller liknande också, men men.

dejtbar
2/3/13, 12:22 PM
#12

Vi brukar laga till nåt gott tillsammans hemma och bara ta hand om varandra och ibland ge varann någon liten överraskning inte en massa dyra presenter

Maria
2/3/13, 12:44 PM
#13

Jag är ju äldre och kan inte minnas att detta ens talades om när jag var yngre och det är ingen dag jag har anammat alls.

Så här blir det en helt vanlig dag som alla andra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fridaaaa
2/3/13, 3:07 PM
#14

Vet inte om vi kommer direkt fira eller inte, ev ta hem god mat eller laga lite extra god mat, annars inget direkt speciellt :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Intehärutandär
2/3/13, 3:16 PM
#15

Nej, vi firar inte det. Är mer mån om traditioner kring jul, påsk och midsommar.

EternalWinter
2/4/13, 12:15 PM
#16

Jag och min sambo kommer att fira det, bio och äta på någon resturang. Efter att jag varit i distansförhållanden större delen av tiden har jag inte haft chansen att få fira det med min partner utan det har bestått utav att sitta själv och vara deppig så jag känner mig lyckligtlottad att jag får gå ut och göra något kul&romantiskt med min pojkvän i år.Glad

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

pyromanen
2/4/13, 12:35 PM
#17

Inget vi firat någonsinn. Med undantag får några gångar när döttrarna var små och hos dagmamman hade ritat allahjärtansdagkort och var så medvetntna om att det skulle bli någon speciell dag, då bakade vi en kaka och dekorerade med hjärtmönster för att det skulle bli nånting. Det tyckte dom var jättemysigt.

Honestyisdead
2/4/13, 12:37 PM
#18

Det blr att vi går ut och äter på alla hjärtans dag tros allt :)

Emelie-E
2/4/13, 1:43 PM
#19

Min man kommer hem då och ska vara här hela helgen, så det blir nog någon god mat och lite så. Inget speciellt direkt.

Sarah
2/4/13, 5:25 PM
#20

Vi åker till kenya kvällen efter så den 14e kommer bara vara stress och fix inför resan :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: