Annons:
Etikettsex
Läst 3248 ggr
Yeahsussu
2013-02-05 06:24

Han kom i mig - gaser i magen

I helgen hade jag och pojkvännen sex och han kom i mig. Första gången jag låtit någon komma i mig. Jag äter även p-piller så jag oroar mig inte för graviditet.

Genast efter att han kom i mig märkte jag att jag fick en hel massa gaser i magen! Och nu, 3 dagar efteråt, har jag fortfarande lika mycket gaser. Vad i hela världen beror det på? Har aldrig haft såhär innan.. Reagerar jag på hans utlösning på nåt vis eller? Störande att hela tiden måste behöva springa til toaletten…

Annons:
Honestyisdead
2013-02-05 06:52
#1

Tror inte det har med varandra att göra. Gaser i magen är ju magsäcken och inte livmodern.

Gur4m1
2013-02-05 07:24
#2

Såvida du inte pruttar ut ur underlivet så har Her ahelt rätt- de två sakerna har inte med varandra att göra :>

Däremot KAN man faktiskt vara allergisk mot sperma eller en specifik persons sperma, kan vara bra att veta- men då är det mer att det börjar klia, svida och liknande (aldrig haft det problemet så vet inte exakt hur det känns). Sådant kan även vara svamp, kliande och svidande alltså.

Grattis btw! ^_^ eller vad man nu säger…i en sån här situation.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Maria
2013-02-05 13:54
#3

Ha, det var krut i den mannenSkrattande Jag fick en sådan där rolig bild framför migFlört

Håller med övriga här att det har knappast med varandra att göra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Yeahsussu
2013-02-05 16:03
#4

Haha, ja nu känner jag mig lite dum :) Är ju ganska självklart att det inte hänger ihop, när jag väl tänker efter.

Kanske det beror på nåt jag har ätit då, har superkänslig mage så jag reagerar på allt, därför tänkte jag om man överhuvudtaget kan reagera på sperma.. :D

Honestyisdead
2013-02-05 17:46
#5

Ja, man kan som sagt reagera på sperma, men då brukar det vara i underlivet :P

Så det är antagligen något du har ätit ;)

Upp till toppen
Annons: