Annons:
Etikettallmänt
Läst 1174 ggr
[helenal]
2013-02-18 17:32

Det var ju han som ville flytta ihop?

Jag skrev till min kille nyss ett sms om han kan hjälpa mig hämta kläderna från min lgh på onsdag. Hans svar: vart skall dom då? Och jag skrev hmm till dig?? Sa vi inte de? Han: ok så skrev jag du verkar konstig, vill du inte? Han: nej det e lugnt. Fattar inte hans konstiga fråga vart kläder s skulle o de va tom han som ville vi skulle bo ihop..

Annons:
[Tuulikki]
2013-02-18 17:41
#1

Överanalysera inte sms är mitt första råd. Prata istället med honom och fråga varför han "lät" så konstig över sms 🙂

[helenal]
2013-02-18 18:13
#2

Mm jag vet.. Men han tycker bara jag är löjlig då

Mona22
2013-02-18 18:34
#3

Antingen vill han att ni flyttar ihop eller inte. Prata med honom.

PiganX
2013-02-18 21:31
#4

Är också ganska duktig på att överanalysera småsaker, men har lärt mig att det oftast handlar om missförstånd.. Som #1 säger så tycker jag att du ska prata med honom istället. Ska ni flytta ihop så ska ni ju kunna prata med varandra, tycker ju jag iallafall.. Oftast handlar det bara om missförstånd.

[helenal]
2013-02-18 21:54
#5

Mm men tar inte upp de nu.. Tycker bara de ca underliga svar. Känns som jag tränger mig på men samtidigt var de hans sätt förslag men jag överanalyserar jämt;)

ru4real
2013-02-18 22:37
#6

Håller med #1. Det är möjligt att han bara glömt att Ni pratat om det, vi killar kan inte hålla koll på allt ju :)

Undrar du så fråga, enkelt och bra. Det blir alltid fel om man sitter och spekulerar i saker. Män och Kvinnor tänker olika, svårare än så är det inte. Och; ta inte för givet att han alltid förstår vad du menar, om du inte uttryckligen säger det! (ett tips i all välmening, har erfarenhet från det…)

Annons:
[helenal]
2013-02-19 02:08
#7

Jag frågade om han inte vill flytta ihop o han svarar det är lugnt säger jag ju..så vad ska jag göra…

[helenal]
2013-02-19 02:08
#8

Skitsamma,släpper de:)

Gur4m1
2013-02-19 10:11
#9

Hur var det hans förslag, att du skulle flytta ihop. hur kom ni in på ämnet och hur framförde han det? *nyfiken*

Men ja, överanalysera inte hans svar. Han var nog bara virrig och om han inte längre vill så får väl han säga ifrånistället för att skicka märkliga, subtila signaler till dig ;) Så antingne pratar du med honom och tror på det han säger eller tolkar det och …det blir sällan speciellt bra.

Grattis! ^^

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: