Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1246 ggr
Honestyisdead
2/21/13, 11:12 PM

Fredagen den 22/2 -2013

Lite tidigt, jag vet. Men jag är lite osäker på om jag kommer komma ihåg att starta tråden imorgon, så det är lika bra jag gör det nu 😃

Har ni några roliga planer för helgen? Eller ska ni jobba?

Trevlig helg på er allesammans! 👋

Annons:
m4rkus93
2/21/13, 11:24 PM
#1

YEEEEEEHHHH jag är ledig hela helgen och då får jag finbesök från flickvän och mina föräldrar som åker 4 timmar för att träffa lilla mig :$ e jag lyckligt lottad eller? så det kommer bli en kanon helg som för 1 gång skull inte spenderas genom att ligga och kolla film hela dagarna :D (Y)

Honestyisdead
2/21/13, 11:29 PM
#2

#1 Låter trevligt :) Hoppas ni får det kul tillsammans!

m4rkus93
2/21/13, 11:30 PM
#3

det ska vi nog få ut och äta gott slappa umgås oc ha roligt så det kommer bli en toppen helg särskilt efter som min flickvän överaskade mig idag med att hon ska med :D superlycklig :D

Honestyisdead
2/21/13, 11:32 PM
#4

😃

PiganX
2/21/13, 11:33 PM
#5

Imorgon tänkte jag ringa vettan och kolla vad det är med Ivas hud, sen åka förbi farsans flickvän och hämta hem Leo. Helgen kommer spenderas med hundarna, mysa inne, promenera i skogen och förhoppningsvis fota lite också 🙂 

Trevlig helg på er!

Sweelin
2/22/13, 12:31 AM
#6

Jag fyller 20 år idag så det blir till att fira lite 🥳 Det enda jag har önskat mig är god mat och en god tårta! Sen är jag nöjd 😃

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Annons:
citytjejen
2/22/13, 7:24 AM
#7

Godmorgon, här har vi inga spikade helgplaner men tanken är att vi ska köpa ny bil snart så vi kanske åker runt och kollar på diverse bilar. I övrigt blir det myshelg då mannen kommer hem ikväll efter fem dagars jobbresa. Ser mycket fram emot denna helg!

/Christina

Honestyisdead
2/22/13, 7:49 AM
#8

#6 grattis!

Destany
2/22/13, 9:06 AM
#9

Idag e jag megaförkyld men ska ändå iväg o titta på en vagn om sambob kommer hem i tid idag. Imorgon ska vi fira min pappa.

Bananbullar
2/22/13, 9:07 AM
#10

Lämnade in min hemtenta igår så nu ska jag ta en riktig långhelg där jag ska njuta, vila och umgås med vänner och pojkvännen! 😃


Niini
2/22/13, 9:08 AM
#11

Kommer jobba precis hela helgen..

Gur4m1
2/22/13, 9:13 AM
#12

Ska jobba ikväll och lördagen, så söndag blir väl att sova, träna och ladda inför(en förhoppningsvis) sprängfylld jobbvecka (då jag fått gå utan jobb hela denna vecka :((((( ). Timjobb kinda sucks.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

ChristineL
2/22/13, 10:42 AM
#13

Jag är ledig idag och ska ägna dagen åt att handla och baka. Ikväll blir det hemmagjord pizza.

Imorron ska jag på Baby- & Barnmässan i Göteborg och hoppas få massa inspiration till det kommande barnrummet.

På söndag kväll ska jag jobba extra.

Annons:
Portie
2/22/13, 10:46 AM
#14

Idag ska jag vila (kunde inte gå till praktiken 😕) och imorgon blir det eventuellt krogen med sambon. Sen blir det bara till att mysa med hunden.

Toxics
2/22/13, 11:25 AM
#15

Fredag, jadu. Fredagsmys är ju bästa tiden på hela veckan !. =)

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Sweelin
2/22/13, 1:52 PM
#16

#8 Tack😃

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

ChristineL
2/22/13, 2:17 PM
#17

Blev visst jobb imorron kväll också =)

Fridaaaa
2/22/13, 4:08 PM
#18

Hoppas på en lugn fredag.
Hunden är dålig i magen, så får ut med henne ofta, stackarn.
Men rullade sig nyss i snön osv så hon är ju inte slö som tur är.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Migobus
2/22/13, 6:20 PM
#19

I helgen blir det nog filmkväll med mitt gamla kk å hans flickvän. Eller Melodifestivalen, vi är inte riktigt överens om den saken. Trevlig helg allesammans :)

pyromanen
2/22/13, 9:15 PM
#20

Barnvakt för 3 barn hela lördagen + mina egna tre ungdomar blir det 6 st. som ska utfodras ngr gångar och in och ut i snön eller nåt. Och så skulle jag också behöva sätta handtag på 40 tekoppar jag drejat idag. Söndag blir det verkstan hela dagen 🙂

Annons:
JustMySelf
2/22/13, 10:14 PM
#21

Mys hemma med familjen idag, melodifestivalen-dejt med pojkvännen imorgon, äter nog middag och sover där sedan 🙂 Söndag ska jag rida både min egen häst och min kompis ponny, så blir en heldag i stallet. Helgen fortsätter hela veckan, har mitt allra sista sportlov nu eftersom jag tar studenten i vår 😉

Upp till toppen
Annons: