Annons:
Etikettallmänt
Läst 1580 ggr
JessicaOlin
2/22/13, 9:59 AM

Vill ha tips...

Vad tycker ni är roligt att läsa på en blogg? :) Vill ha många tips :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Annons:
ChristineL
2/22/13, 10:45 AM
#1

Jag tycker att man ska skriva för sig själv och inte för andra. Dvs, skriv om det som intresserar dig, det du brinner för, på så sätt blir en blogg intressant. Det är inte kul att läsa "Idag har jag köpt den här tröjan." eller "Idag ska jag äta köttbullar". Det måste ligga passion bakom för att läsaren ska fånga intresset.

Toxics
2/22/13, 11:27 AM
#2

Hållder med #1 . Skriv vad du själv gillar att skriva om. Det gör det mer intressaant och roligt för andra att läsa. Sen kan jag tycka att det är roligare att läsa om någon som har starka åsikter om det de brinner för. Att läsa om någon som är neutral mot allt är som att se en jättejättegammal drama film på TV. Haha =)

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

JessicaOlin
2/22/13, 12:36 PM
#3

Ok tack :) Har svårt att komma på vad jag ska skriva Har ingen fantasi men ska komma på något :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

ChristineL
2/22/13, 12:39 PM
#4

Tvinga inte fram det bara, har du inget att skriva är det bättre att låta bli :)

JessicaOlin
2/22/13, 1:49 PM
#5

Ok :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Fridaaaa
2/24/13, 8:35 AM
#6

Säger som #1, att man ska skriva vad man själv vill anser jag :)
Eller ja det beror väl på vilken sorts blogg man har men jag t.ex bloggar om det jag vill för då är det mycket roligare :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
JessicaOlin
2/24/13, 2:58 PM
#7

Jag har ju till både djuren och mig allmänt :) Jag bloggade för länge sen så glömt lite där och tappat lite fantasi Därför ja vill ha hjälp Sen har ja sjukdomarnas som gör att ja får panik om man säger så Ville kolla vad andra tyckte :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Intehärutandär
2/24/13, 3:14 PM
#8

Jag läser mest vardagsbloggar, det är jag nöjd med. 

Du föder upp kaniner, så ta det som en ständig kategori. Tala om vilken ras du har, vad som är speciellt med dem, Vad man ska tänka på vid uppfödning, foder, bilder osv osv. Och så har Du panik, säger Du - panikångest? Berätta lite om det och hur det förändrar ditt liv. (Kunskap för andra, ventilation för dig)

Sedan kan Du ju ha dina vardagstankar bredvid. Något jag lärt mig under alla år som uppskattas är bilder. Från promenaden, dagens kläder, mat eller godis, inredning, pyssel, shopping, tips - vad som. 

Och det som är känsligt (som innefattar negativt om andra, känslig information om sig själv osv), det lösenordskyddar man. För det handlar inte om att man inte har något att dölja, utan att skona andra och sig själv från onödiga bråk. Men ändå kunna ventilera.

Till sist så är ständigt gnäll något som gör att en blogg dör ut. Det orkar ingen läsa speciellt länge. 

Lycka Till!

JessicaOlin
2/24/13, 3:37 PM
#9

Tack ja ska försöka komma på lite jag har dock skrivit lite om var och en Alla djuren har ju egen kategori och en till mig som heter allmänt Kan ja be om hjälp om de behövs??

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Upp till toppen
Annons: