Annons:
Etikettallmänt
Läst 1530 ggr
JessicaOlin
2/24/13, 3:42 PM

Snälla hjälp mig

Kanske fel ställe här men säg till isåfall Som alla bet här ja nämnt att ja har haft en taskig barndom och uppväxt Jg skulle vilja ha någon att kunna prata med Min phykolog gav som förslag att prata med någon ja inte kände helt som vart med om mötande samma så personen förstår mig Pm:a gärna om ni kan ställa upp Jag mår dåligt 24/7 dygnet runt Kan inte släppa de som hänt jag har försökt Vill inte ta allt här utan tar de i pm :/ Snälla hjälp mig :/

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Annons:
Jess89
2/24/13, 9:05 PM
#1

Du kan alltid vända dig till mig. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

JessicaOlin
2/24/13, 10:40 PM
#2

Tack

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

m4rkus93
2/25/13, 11:35 AM
#3

här finns en hjälpande hand

Steffiiee
2/26/13, 4:14 PM
#4

Jag har ju ingen som helst aning om vad du har varit med om i din uppväxt.
Men jag har själv stor erfarenhet från många olika områden från att ha en usel uppväxt. 
Vill du "bolla" tankar och idéer, prata och få råd så är du alltid välkommen att höra av dig till mig!
🌺

JessicaOlin
2/26/13, 5:33 PM
#5

Ni som kan hjälpa kan smsa mig ********* Tack allihopa

//Nummer borttaget av admin. Vi tillåter inte att man lägger ut sitt nummer öppet på forumet. Sådant får tas per pm.

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Honestyisdead
2/26/13, 6:29 PM
#6

Jessica; Jag råder dig verkligen att vara mer försiktig än att du lägger ut ditt nummer på ett öppet forum. Det finns MÅNGA idioter där ute.

Likaså ska du vara försiktig med VEM du öppnar dig för. Folk kan vara riktigt elaka och använda saker mot dig om du har otur.

Annons:
JessicaOlin
2/26/13, 6:36 PM
#7

Tack

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Maria
2/26/13, 6:39 PM
#8

Jag tycker faktiskt att förslaget från din psykolog är lite knepigt.

Hur ska man kunna lämna ut sig för någon man inte har förtroende för?

Däremot tror jag att sådana öppna här samtal som förs i denna tråd och på andra ställen kan vara bra. Att man får ventiler sina tankar med främlingar men ändå vara så anonym som man vill.

Är man i en enskild utsatt situation och har problem av psykisk karaktär så bör man vara försiktig med "amatörpsykologer" Jag hoppas alla förstår mig rätt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Roamer
2/27/13, 7:02 AM
#9

Glöm inte att det finns de som roar sig med att trasa sönder de som redan ligger ner. Mitt råd är nog att läs igenom trådar och vänd dig med ett pm till den/de som har gått igenom samma saker som dig och ta det därifrån. Tyvärr hört lite för många hemska historier om vad som händer med folk som pratar med folk på nätet, och sedan dessutom träffar dem irl. Det kan gå riktigt illa. 😡

Steffiiee
2/27/13, 6:56 PM
#10

Oj!! Alla föregående talare har sagt! Var mycket försiktig med dina personuppgifter som nummer, adress och liknande.. Det finns för många idioter i dagsläget som hade kunnat se detta som en chans att roa sig och förstöra för andra.
Viktigt är också att känna efter vem som är pålitlig och inte, vilket inte är det absolut lättaste när man sitter på ett internetforum.

Jag vet inte hur gammal du är, men är du i ålder för att ringa till BRIS så är det en rekommendation från min sida. Jag har ringt dit ex antal gånger i mitt liv och fått prata av mig och även fått råd. Testa det, det kan hjälpa lite och det är ett säkrare val, i min mening.

Upp till toppen
Annons: