Annons:
Etikettdejting
Läst 1659 ggr
lalalala123
2/24/13, 9:02 PM

HJÄLP -Träffas för för första gången! (på riktigt)

Tjeeenare på alla som läser det här :p

Long story short

Jag träffade en kille på bussen och började prata om allt möjligt, som om vi hade känt varandra länge, dvs ingen stelhet, fanns alltid något att prata om.. det var liksom inget påtvingat (kan bero på att vi inte hann prata i mer än ca 10 minuter ^^)

Han fick mitt nummer och snart ska vi ses.. på riktigt typ :P

Jag vet inte riktigt om vad man ska prata om.. (han är från Kanada.. tips på intressanta frågor?) och var kan man ses liksom? :P

Fest, helst inte promenad (sviiiinkallt och har inte lust att känna mig som rudolf med röda mulen :P)

haha vad ska man tänka på etc? :P

tacksaaaam för svaaar

Annons:
Honestyisdead
2/24/13, 10:04 PM
#1

Man kan gå på fik eller gå ut och äta.
Vad man ska prata om går inte att planera, man får ta det som det kommer. Ni verkar ju inte ha något problem med att prata i alla fall :)

Tänk på att vara dig själv!

[Tilde]
2/24/13, 10:07 PM
#2

Jag hade satsat på fika. Då äter man inte så mycket och har mer tid att prata (plus att man behöver inte känna sig obekväm om man inte gillar att äta inför främlingar eller liknande). Sen är det mer avslappnat än middag, vilket känns mer som en formell date. :)

ChristineL
2/24/13, 11:18 PM
#3

Tja, rent samtalsmässigt, flöt det på så bra sist ni sågs så lär det nog fortsätta med det :)

lalalala123
2/24/13, 11:57 PM
#4

Så inte fest eller något sånt? :P

m4rkus93
2/25/13, 1:23 AM
#5

#4 nej det skulle då inte jag villa träffas på jag hade velat sitta hemma och tjöta eller ut och ta någon fika eller liknande…

lalalala123
2/25/13, 3:10 AM
#6

tänkte mera som ice breaker :P

vad skulle en kille i 17-års åldern föredra tror ni?:P

Annons:
Honestyisdead
2/25/13, 8:21 AM
#7

Fest kan fungera, men strunt i alkoholen då.

Roamer
2/26/13, 7:25 AM
#8

Kondom. Alla som är på nätet har alla tänkbara smittor och vissa går inte att bota. 

Seriöst dock, biljard, bowling och andra sporter brukar kunna uppskattas och är du inget vidare har han chans att visa sig duktig samt hjälpa dig, vilket automatiskt ger lite kroppskontakt om du så önskar. Samtalsämnen som funkar är alltid resor (de som gjorts och önskar göras), favoritmat, fobier(vilket ingen RIKTIG man skulle erkänna att han har ;) ) och filmsmak.

Honestyisdead
2/26/13, 10:30 AM
#9

Sport är dock riskfullt. Hur känner sig mannen om han blir golvad av tjejen i det dom spelar? 😃

Roamer
2/26/13, 10:59 AM
#10

#9 som att det är dags och fria.

Sweelin
2/26/13, 1:06 PM
#11

Jag har läst/sett att man ska göra något som man tycker är lite läskigt på sin första dejt 😃

 Man blir mer "kär" då 😉

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Upp till toppen
Annons: