Annons:
Etikettkriser
Läst 2800 ggr
freddefredde
2013-02-25 13:24

osäker kille

Jag är en kille som hade sex för första gången i helgen. Men jag sa inte till tjejen att jag var oskuld först. Men hon sa att jag smekte för lite, att jag skulle smeka mer för annars var det inte skönt. Men när jag gjorde det så sa hon att jag smekte på fel ställe. Jag sa då att jag var oskuld och inte visste riktigt. Då hoppa hon upp på en gång och blev skitsur och sa att det skulle jag sagt innan för hon ville inte ha sex med nån jävla oskuld hon som haft sex med massor av killar. Det var i fredags

Sen gick det 2 dagar igår ringde hon och sa att hon anmält mig för våldtäckt mot barn. Hon sa att jag inte hade rätt att ligga med hon eftersom hon är 14 år och jag 15 år. Men det var HON SOM TJATADE om att vi skulle ha sex. inte jag. Vad kan jag få för straff? Jag har inte tvingat hon alls för hon var den som ville jag var bara osäker. Hjälp? Jag är skiträdd att farsan ska tro att jag våldtar tjejer för han dricker en del sprit och är ganska ostabil då. Jag törs inte bo kvar hemma isåfall.

jag har inte våldtagit nån!!!

Annons:
JohannaEkroth
2013-02-25 13:27
#1

Du kan motanmäla henne för förtal.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[helenal]
2013-02-25 13:36
#2

Vilken vidrig tjej, ärligt talat. men anmäl henne tillbaka som 1# säger..

ChristineL
2013-02-25 13:40
#3

Jag hoppas verkligen att du inte fortsätter träffa den här tjejen! Sen kan du motanmäla henne ja, och några bevis att du skulle våldtagit henne finns inte så det blir ord mot ord och kommer antagligen läggas ner.

Sen så är det fakta att tjejers anatomi är väldigt komplicerade, det krävs träning och alla gillar olika typer av stimulans, så du gjorde inga fel alls :)

Och en sak till, håll dig borta från alkohol för det gör ingenting bättre.

[helenal]
2013-02-25 13:41
#4

3# han menade väll att hans pappa dricker en del sprit och kan bli ostabil?

ChristineL
2013-02-25 13:43
#5

#4 - Oj, sorry, läste fel :P

Timmorn
2013-02-25 13:44
#6

Alltså seriöst, jag har alltid trott att den här lagen är till för att sådana över 18 inte ska ha sex med folk som är under 15. Och för att markera att man avråder från att ha sex med folk under 15. 
Jag har trott att polisen alltid lägger ned sådant eftersom att det är för knepigt, jag menar man kan ju vara född samma år och vara 14 och 15.  Att det är markerat som våldtäkt är ju däremot en annan grej eftersom då hävdar hon ju att du har tvingat sig på henne.  Så ja, om det blir något motanmäl för förtal, eller gå  till polisen och förklara situationen. 
Det kan ju vara så att hon snackar skit. Om det nu gick till så som du beskrev det så verkade ju hon inte så mogen… Om hon har anmält dig så bör du få hem ett brev av polisen där de delger dig att du har blivit anmäld.  Så om du ser att du blir anmäld, gå till polisen säg ärende-numret som bör stå där och förklara situationen alternativt anmäl henne  förtal. Ja det kan du ju göra i nuläget ändå förstås, eller henne för våldtäkt eftersom hon tjatade ifall du kände dig tvingad. 

Jag hade precis fyllt 15 när jag hade sex med min pojkvän som var 14 och en årskull yngre. Så hade vi haft sex 3 dagar tidigare så hade ingen anmälning kunnat göras? Skitlöjligt. 

Sen vill jag säga att vänta på rätt tjej sen,hon verkade inte så mogen i situationen. Det spelar ingen roll att du är oskuld, du lär dig, och det finns många som har haft sex hur många gånger som helst och inte vet vart saker och ting sitter eller hur man ska göra. Det viktiga är att du är villig att lära dig. Dessutom är det olika beroende på vilken partner för alla gillar vi olika grejer. våga säg nästa gång också att du är det, för du förtjänar en bättre debut än den här, så lär du dig med tiden

Josefine

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Annons:
Gur4m1
2013-02-25 16:17
#7

Fy vilken otur, första gångne och alllt så gjorde du det med en rätt störd tjej. Önskar jag kunde säga att det är för att hon är tonåring men den här tjejen är störd, undvik henne! Oroa dig inte angående anmälan, osm de andra sagt kan du motanmäla och sen så brukar det främst vara för att hindra mycket äldre män/kvinnor att utnytja minderåriga- ni är ju i princip jämnåriga och ord står mot ord såvida hon inte har skador att uppvisa, vittnen etc (vilket brukar var ang så svårt att visa på vid en riktig våldtäkt). Ottäck tjej, håll dig borta från henne och kom ihåg att de flesta tjejer inte beter sig sådär vidrigt!

Att du var oskuld var ovidkommande, ingen normal tjej blir upprörd över en sån sak på det där sättet, låter som något taget från env äldigt dålig film. Ett av mina ex var oskuld, han var grym på sex! Alla människor gillar olika saker. Men däremot kan du inte skylla på att du är oskuld ;) Alla kan lära sig, bar aman lyssnar på varandra (och är bra på att visa). Så oroa dig inte om den biten! Trist bara att det blev en sådan otroligt märklig och skum situation.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

JohannaEkroth
2013-02-25 16:23
#8

Vad du än gör. Säg alltid sanningen, så kommer det att gå bra. 

Fruktansvärt elak tjej då du absolut inte gjorde något fel i sexakten. Hon gjorde fel, från början till slut.

Har du mamma eller äldre syskon eller farmor, farfar, mormor eller morfar eller skolsköterska du skulle kunna prata med. Eller ungdomsmottagningen.

Du har inte gjort någonting fel, du har ingenting att skämmas för. Den som har någonting att förlora på detta är tjejen. Och det är ingen jag ens skulle ha kvar som vän eller ens bekant efter detta.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Gur4m1
2013-02-25 16:32
#9

Sen är frågan om hon säger så för att jävlas och skrämma dig eller om hon faktiskt går igenom och gör en anmälan. Hon låter bara som någon överjävlig. Du borde upplysa henne om att det är ett brott att anklaga folk för olagliga saker om det inte är sant.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

freddefredde
2013-02-25 17:03
#10

okej nej jag har inte fått något brev hem och hoppas isåfall att det bara står mitt namn på det och inte är till mina föräldrar för pappa har aldrig stöttat mig. Han har alltid klagat på allt jag gör att jag pluggar för lite har för dåliga betyg och allt möjligt. Jag tror han skulle bli helt vansinnig om det kom ett sånt brev. Men jag hoppas hon bara sa så. Nej några skador har hon ju inte det är jag helt säker på. Och nej jag drack inte sprit då jag var nykter. Jag var kär i henne men hon var inte kär i mig har jag fått veta sen

Gur4m1
2013-02-25 17:32
#11

Efteroms du är minderårig så lär det vara i deras namn, men jag tror inte du ebhöver vara rädd och om det skulle gå så långt- då får du förklara hur det ligger till. Ta inte ut denna oro i förskott. Hon verkar inte friskoch om hon anmält dig har hon missbrukat hela rättsystemet,…fy fan :( Hon vill nog mest bara skrämma/hota dig av någn dum anledning.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Winta
2013-02-25 20:08
#12

Tråkigt att du hamnat i denna sits. Jag håller tummarna att det bara är något hon säger och sen i längden får du ha distans från henne. Inget värt att umgås med såna störda personer. Hon kanske hittar på fler dumheter om ni har vidare kontakt.

Precis som andra säger så var ärlig och berätta vad som hänt.

Hoppas det ordnar sig…!

Wide Awake Dreamer
2013-02-25 21:46
#13

Så hon är 14 år och har haft sex med "massor" av killar? Tänker hon anmäla dem också? Om inte, varför? De är ju i såfall lika "skyldiga" som du är.

Hoppas att allt bara är snack från hennes sida och att det ordnar sig! Skiljer det så lite som ett år mellan er är det inte stor risk att du döms för något.

Och håll dig borta från henne i fortsättningen, hon låter som en massa trubbel.

Annons:
Roamer
2013-02-26 07:07
#14

Ruskigt tråkigt att du fick en sådan upplevelse, och tragiskt nog kommer du nog att råka ut för värre saker än så innan du är klar. Dock ska du inte låta dig ned slås av dylikt för det kommer bli en historia du kommer skratta gott åt när du är äldre. 

Däremot ska du inte känna att du "måste" berätta nått för någon, det är ditt val att berätta och det är deras val om de vill vara med dig. Om något skulle hon känna sig hedrad för du valde henne att vara den första så lägg ingen vikt vid hennes mystiska beteende, utan blicka framåt. Du är ung och när du träffar en mysig tjej som vill ägna dig den fokus du förtjänar kommer du lära dig att sex är enormt bra, och erfarenheten kommer med tiden, och/eller av att läsa mycket kring ämnet. Finns massor om du googlar runt lite om hur du ska smeka en kvinna, och vetskap om anatomi hjälper dig framledes. 

Önskar dig bättre lycka med nästa tjej, och de flesta är rätt bra så oroa dig inte för detta så mycket, utan ta lite tid och lär känna nästa tjej mer intimt ska du se det blir awesome.

Honestyisdead
2013-02-26 10:32
#15

#14 "och tragiskt nog kommer du nog att råka ut för värre saker än så innan du är klar." Vad menas?

Roamer
2013-02-26 10:58
#16

#15 att troligen kommer han ha sexuella upplevelser som får denna knäppa tjej att verka normal. Att bli utskälld för att vara oskuld är ganska harmlöst (om hon nu däremot faktiskt gjorde en polisanmälan kanske det hamnar på topp 10)

Honestyisdead
2013-02-26 11:07
#17

#16 Det tror ju inte jag.
Att bli anklagad för våldtäckt som han nu har blivit, oavsett om det går vidare eller inte är det långt ifrån alla som är med om. Och värre saker än så är knappast vanligt.

Roamer
2013-02-26 11:15
#18

#17 fast det skedde ju två dagar efteråt, jag åsyftade händelsen som hände just där och då. Dessutom vad jag tolkade av innehållet kom det inte heller längre än till petting vilket skulle nog bara där läggas ner av åklagare pga hans ringa ålder. Att bli hotad av dittan och dattan efter sex med en tjej är ju däremot inte alls ovanligt ( i tonåren bör kanske tilläggas), även om hon var extremt vänligt inställd vid just tillfället man hade sex. Oftast handlar det ju iofs om spö från bröder eller farsor och inte av elaka sexuellt frustrerade fångar i fängelseduschen.

Honestyisdead
2013-02-26 11:21
#19

#18 I min umgängeskrets var det definitivt ovanligt med sådant. Så det handlar snarare om vilka man omger sig med. En normaltonåring hotar inte med saker efter sex som de varit med på frivilligt.

Roamer
2013-02-26 11:23
#20

#19 Håller med. En normal tonåring gör inte det. Men nu är vi OT.

Annons:
Honestyisdead
2013-02-26 11:27
#21

Så OT är det inte då du nästan påstår att TS kommer vara med om värre saker. Det är direkt felaktigt påstår jag.

freddefredde
2013-02-26 11:32
#22

nej det var inte petting bara det var samlag men jag kan ändå inte våldtagit för jag låg på rygg och hon satt typ ovanpå och skötte allt. Men imorse så hångla hon med en annan kille på skolan som är lika gammal som jag och hon bara flinade åt mig när dom gick förbi. Och nu har jag gått hem  jag sa att jag hade ont i huvet för jag ville inte se dom.

Sen sa hon andra dumma saker också när vi hade sex för jag hade kondom den försökte hon ta bort för det var löjligt att ha kondom.

Honestyisdead
2013-02-26 11:42
#23

#22  Uppenbarligen har den tjejen allvarliga problem med sitt förhållande till sex. Jag hoppas du inte tagit allt för stor skada av detta och att du kommer våga lita på tjejer igen.

Men var noga med vem du hoppar i säng med. Det finns faktiskt härliga tjejer där ute också :)

Känner du att du behöver prata med någon kan du gå till skolsyster.

JohannaEkroth
2013-02-26 11:46
#24

Det är inte löjligt att ha kondom! Jag är 32 och hade det senast jag hade sex. Dels vill jag inte få någon std (könssjukdom) och så vill jag inte bli gravid. 😉

Däremot är det hon som är löjlig när hon inte är mer rädd om sig själv!

Jag vet att det gör ont, men någon så intelligent och human som du förtjänar en snällare och bättre tjej. Och det finns mängder av sådana. Hemskt att du skulle träffa på en som inte är det. Verkar på det du skriver som att hon är en player och leker med killar. 😕

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Roamer
2013-02-26 11:54
#25

Oroa dig inte så mycket för det hela, utan lägg detta bakom dig. Hon är inte värd ens energin din tanke på det hela kräver. Låt inte henne skrämma dig ifrån de platser du normalt är på, det krävs en ganska rubbad tjej för att försöka få dig att försvinna för hon har något form av gudinne komplex. 

Se till att använda kondom alltid. En regel som bara ska brytas när du hittar någon som du faktiskt skulle kunna tänka dig att spendera resten av ditt liv med. Dels för att du vill inte bli smittad av något permanent, och dels för graviditetsproblematiken. Tänk ifall du hade gjort henne gravid och måste stå ut med hennes närvaro resten av ditt liv, inte sån kul tanke misstänker jag.

De flesta har erfarenheter de helst skulle vilja ha ogjorda men de tynar bort till fördel från minnen man vill behålla. Ju mer du tänker på det och knyter känslor till det hela desto svårare att glömma, så försök hitta något positivt till det hela såsom att du nästa gång inte behöver säga du är oskuld, eller vad nu som får dig att må bättre. Det var ju iaf med någon du uppenbarligen tyckte om även om hon inte förtjänade det hela, och det är inte alla förrunt.

Timmorn
2013-02-26 16:14
#26

Om du vill prata med någon i verkligheten, mer än oss så är ungdomsmottagningen inte bara för tjejer. Där finns kurator, finns på skolan också förstås. Och BUP osv. 

Men jag hon verkar ha en sne inställning till sex…

Och i min umgängeskrets så räknas det definitivt in som jobbig upplevelse.

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Upp till toppen
Annons: