Annons:
Etikettbarn
Läst 5967 ggr
Tintin82
2013-02-26 22:49

Kille med barn!

Hur fungerar det? Frågan låter kanske sjuk och då jag är i 30 års åldern så är det många som har barn. Men om en kille har en liten dotter på 4-5 år vågar man ge sig in i det då??har ni dejtar personer som har haft barn? Själv har jag inga barn men gärna i framtiden:)

Annons:
Honestyisdead
2013-02-26 23:05
#1

Har aldrig dejtat någon med barn. Men hade killen min haft barn när vi träffades hade det inte stoppat mig.

ChristineL
2013-02-27 06:11
#2

Nej, varför skulle det hindra dig?  Jag skulle nog ta det försiktigt med att försöka bli för mycket kompis med barnet i fråga till en början, utifall det inte håller blir det nog jobbigare att veta att det finns en liten tjej med i bilden som också kommer bli minst lika ledsen. Dejta killen och se vad som händer :)

Roamer
2013-02-27 06:42
#3

Vad skulle hindret vara? Att han har en avkomma som kommer att ärva eller hur tänker du? Är han vettig så kommer han inte presentera var enda kvinna han möter för barnet utan vänta tills han själv tror på relationen innan han ser till att den prospekta partnern och barnet träffas. Problemet är väl möjligen att ifall du och dottern inte kommer överrens att det kan bli lite slitningar, men då är det ju ändå du som är den vuxna och får hantera det snyggt. Med det inte sagt att du ska klema eller göra allt hon vill, men hålla det rumsrent.

Det är trots allt killen du vill träffa, inte barnet.

citytjejen
2013-02-27 10:25
#4

Om jag skulle känna att det är helt rätt man och han skulle ha barn så skulle jag faktiskt inte låta det hindra mig. Jag är inte förtjust i barn men å andra sidan är det är ju synd att låta en bra man passera bara för han har barn. När jag blev ihop med min man så var hans dotter 16-17 år och jag var så tacksam för att det inte var en lite unge som behöver tillsyn osv. Dottern är för övrigt hur bra och trevlig som helst så jag har haft en jäkla tur 🙂 Och min man vill inte ha fler barn och det är jag såååå glad för!

/Christina

Sarah
2013-03-06 22:36
#5

Jag hade nog backat. Jag gillar inte barn och vill helst inte ha barn i mitt liv, fram tills den dag jag kanske vill ha egna. Visst att kompisars och släktens barn kan vara gulliga, men de behöver jag inte umgås med om jag inte vill, vilket man skulle behöva med en partners barn.

viktoria91
2013-03-07 08:17
#6

Visst hade jag kunnat bli tsm med killen men det är hans barn inte mitt! Alltså jag hämtar/lämnar inte barnet, passar inte det, följer inte med på aktiviteter m.m.

Annons:
fruktgumman
2013-03-07 11:09
#7

Jag är tveksam till om jag skulle ge mig in i ett förhållande med en kille med barn. Om inte barnet är vuxet då. Jag har inget intresse att engagera mig i ett litet barn. Eller för den delen en tonåring.

Särbo kanske skulle fungera

Upp till toppen
Annons: