Annons:
Etikettdjur
Läst 1273 ggr
[TheMiko]
3/7/13, 12:02 AM

Off topic.

Idag har jag gjort det svåraste jag någonsin gjort. Jag har omplacerat min älskade hund Zacke, till ett för honom så mycket bättre liv. Men jag kan ändå inte sluta gråta… Ingen som kommer springande och välter en i hallen när man kommer hem, ingen som tuggar på ens saker eller att bara krama och gosa med. I dag är jag ledsen.

Annons:
vallhund
3/7/13, 3:38 AM
#1

Strongt gjort! Styrkekramar till dig från oss, Leon skickar böta hundpussar o säger att du är en bra matte.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

viktoria91
3/7/13, 7:35 AM
#2

Väldigt starkt gjort av dig att se till hans behov! Saknaden är klart stor, men han lever iaf. Kan du inte hälsa på han ibland?=)

[typellisch]
3/7/13, 8:51 AM
#3

Åh, styrkekramar till dig! Väldigt starkt gjort 🌺

Såklart man är ledsen över sånt här, gråt ut du tills det känns bättre. Det är viktigt!

lillapysan
3/7/13, 9:45 AM
#4

Varför omplacerade du honom då. Hade han det inte bra hos dig?

Om man nu får fråga så

ChristineL
3/7/13, 10:30 AM
#5

Det är otroligt starkt gjort och jag vet hur du känner! Fick omplacera en hund jag hade på foder då han var för påig mot katterna så dom låg uppe på bokhyllan i stort sett hela dagen. Jag tror inte att någon mådde bra av att han bodde hos oss, men vi kämpade i ungefär sex månader innan vi gav upp. Det är verkligen jättehemskt!

[TheMiko]
3/7/13, 5:11 PM
#6

Zacke hade det bra hos oss men han visade mer och mer att han behövde mer aktivering än vi hade möjlighet att erbjuda. Då han är en blandning mellan två jaktraser har han fått flytta till en jägare. Han bor på en stor gård så Zacke får springa fritt. Han hade även en annan äldre jakthund så Zacke får en kompis. Tyvärr är det trettio mil härifrån så hälsa på är inte omöjligt men kan inte bli så ofta. Jag vet att jag gjort rätt men saknaden känns. Det blir klart lättare med tiden men just nu är det så tungt.

Annons:
[typellisch]
3/7/13, 5:13 PM
#7

Styrkekramar ❤️

[TheMiko]
3/8/13, 12:38 AM
#8

Tack alla underbara! ❤️ Det känns lite, lite bättre idag, eller så är tårarna slut.

[typellisch]
3/8/13, 7:32 AM
#9

#8 Med tiden känns saker bättre men när man tänker på händelse som påverkar oss kan man fälla en tår i framtiden. Fullt normalt och mycket viktigt och hälsosamt anser jag! 🌺

Hoppas du får en fin fredag ☀️

Upp till toppen
Annons: