Off Topic

Fredagen den 8/3 - 2013

2013-03-08 14:34 #0 av: Hera

Ännu en fredag är kommen. Det är dessutom den internationella kvinnodagen idag.
Vad har ni för planer?

Trevlig helg Glad

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2013-03-08 14:38 #1 av: Toxics

Inga större plander. Min sambo kommer hem idag så det blir att ta det lugna eftersom vi ska hjälpa min far att flytta imorgon.  Men det blir det vanliga fredagsmyset med god mat och massor av mys =) 

Anmäl
2013-03-08 15:04 #2 av: isafisa

Vi ska fira en vän som fyller 30 idag :) Så det blir storfest hos henne med massa folk. Är dock nykter (som jag alltid är) så jag är hundövervakare ;)

Anmäl
2013-03-08 15:24 #3 av: ChristineL

Jag har täckt nästan hela köket med tidningar och täckpapp och målat taket idag :D Nu är jag helt slut och dags att hoppa i duschen. Ikväll blir det ut på Kontiki och middag med tjejerna. Dom har ett evenemang där så alla entré-intäkter går oavkortat till Göteborgs Kvinnojour.

Imorron jobbar jag extra och resten av helgen går åt till att få klart i hallen och köket där vi fixar för fullt.

Anmäl
2013-03-08 16:00 #4 av: Jetaime

Jag har vatt ledig och har inte fått gjort ett skit.

Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Anmäl
2013-03-08 16:03 #5 av: Fridaaaa

Haft praktik, tog igen en dag som jag missat.

Har ej planerat något direkt, myskväll med sambon ikväll och läsa i en av våra skolböcker som vi ska göra grupparbete på, på måndag :D

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2013-03-08 18:29 #6 av: ettlitetalias

Jag har en ledig helg för omväxlings skull, så ikväll delar vi på en flaska vin och sen ska resten av helgen spenderas med två födelsedagar och mothers day på söndag.

Anmäl
2013-03-08 18:30 #7 av: Fridaaaa

Glada gänget! Skrattar

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2013-03-08 20:17 #8 av: m4rkus93

woho jobb i helgen

Anmäl
2013-03-08 20:35 #9 av: Afturelding

Vi ska se film och äta onyttigt. Vad det blir för film vet jag inte än, men någon blir det! Och så ska vi lägga oss ganska tidigt, eftersom att vi ska på dop imorgon, och resan dit tar tre timmar.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.