Annons:
Etikettoff-topic
Läst 680 ggr
Honestyisdead
3/8/13, 2:34 PM

Fredagen den 8/3 - 2013

Ännu en fredag är kommen. Det är dessutom den internationella kvinnodagen idag.
Vad har ni för planer?

Trevlig helg 🙂

Annons:
Toxics
3/8/13, 2:38 PM
#1

Inga större plander. Min sambo kommer hem idag så det blir att ta det lugna eftersom vi ska hjälpa min far att flytta imorgon.  Men det blir det vanliga fredagsmyset med god mat och massor av mys =)

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

isafisa
3/8/13, 3:04 PM
#2

Vi ska fira en vän som fyller 30 idag :) Så det blir storfest hos henne med massa folk. Är dock nykter (som jag alltid är) så jag är hundövervakare ;)

ChristineL
3/8/13, 3:24 PM
#3

Jag har täckt nästan hela köket med tidningar och täckpapp och målat taket idag :D Nu är jag helt slut och dags att hoppa i duschen. Ikväll blir det ut på Kontiki och middag med tjejerna. Dom har ett evenemang där så alla entré-intäkter går oavkortat till Göteborgs Kvinnojour.

Imorron jobbar jag extra och resten av helgen går åt till att få klart i hallen och köket där vi fixar för fullt.

Jetaime
3/8/13, 4:00 PM
#4

Jag har vatt ledig och har inte fått gjort ett skit.

Fridaaaa
3/8/13, 4:03 PM
#5

Haft praktik, tog igen en dag som jag missat.

Har ej planerat något direkt, myskväll med sambon ikväll och läsa i en av våra skolböcker som vi ska göra grupparbete på, på måndag :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ettlitetalias
3/8/13, 6:29 PM
#6

Jag har en ledig helg för omväxlings skull, så ikväll delar vi på en flaska vin och sen ska resten av helgen spenderas med två födelsedagar och mothers day på söndag.

Annons:
Fridaaaa
3/8/13, 6:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Glada gänget! 😃

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

m4rkus93
3/8/13, 8:17 PM
#8

woho jobb i helgen

Afturelding
3/8/13, 8:35 PM
#9

Vi ska se film och äta onyttigt. Vad det blir för film vet jag inte än, men någon blir det! Och så ska vi lägga oss ganska tidigt, eftersom att vi ska på dop imorgon, och resan dit tar tre timmar.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Honestyisdead
3/9/13, 7:26 PM
#10

Glömde visst svara själv :)

Igår tog vi det lugnt framför TV:n
Idag lånar vi mammas och pappas hur. Lagar god middag, ska se finalen i Melodifestivalen och sedan ska vi basta 😃

Upp till toppen
Annons: