Annons:
Etikettkänslor
Läst 873 ggr
Gaiezza
2013-03-12 17:57

Hur ska jag göra

Hej, mitt första inlägg här tror jag och jag vill ha lite "råd"

Nu är det så att jag gillar en kille, vi har träffats några gånger ute och var nu igår hemma hos honom. Det var sjuuukt mysigt och han var jätte gullig.

När jag skulle gå så pussade han mig på munnen och sa "hoppas vi ses snart igen" och ska ses i helgen kanske

Som sagt så gillar jag ju honom, men jag vet inte om jag kan säga det ännu eller om han känner detsamma!

Hur ska jag göra?

Bacon, svaret är bacon. 

Annons:
Honestyisdead
2013-03-12 18:06
#1

Visst kan du säga att du gillar honom. Det är ju en komplimang.

Gaiezza
2013-03-12 18:17
#2

#1 Är nästan lite rädd för att säga det, som att gå för snabbt fram.

Bacon, svaret är bacon. 

Honestyisdead
2013-03-12 18:23
#3

Då kanske du kan vänta med det. Ofta känner man när det är rätt tillfälle.

Toxics
2013-03-12 18:26
#4

Ja alltså. eftersom han pussade dig på munnen så borde det betyda att man gillar dig med. annars ger han väldigt blandade signaler. Men Du kommer känna när det känns rätt att säga det =)

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

ChristineL
2013-03-12 23:02
#5

Säg det när det känns bra att säga det är väl att föredra? ;) Inte pressa fram nånting.

Roamer
2013-03-13 07:31
#6

Att säga att du gillar honom och hans sällskap är väl inte fel, inte ens på första dejten? Däremot att säga Ä-ordet kanske bör vänta tills ett antal dejter förflutit. Jag uppskattar att höra att jag är omtyckt av den jag träffar oavsett när det sägs, så länge det är ärligt och menat från hjärtat. De som säger det för att det ska låta bra kan däremot vara tysta.

Annons:
Upp till toppen
Annons: