Annons:
Etikettpsykologi
Läst 983 ggr
Tintin82
3/22/13, 9:05 AM

Helt sjukt!!

som jag skrivit förut så jobbar jag på en restaurang och det finns en kille där som jag är intresserad av som slår undan benen på mig helt. Han är inte där varje dag men dom dagarna han kommer gör hela min dag. Nu till det sjuka jag försöker sluta röka men ibland så blir det när man kommer hem från en stressig dag på jobbet och nu på senare tid har det blivit lite mer för att: röker jag på kvällen när jag kommer hem så är han och äter lunch på jobbet dagen efter och röker jag inte så kommer han inte. Jag vill inte bli rökare igen men det jag känner när denna killen är och äter lunch är en underbar känsla något att vila ögonen på men ska jag behöva bli storrökare igen??

Annons:
ChristineL
3/22/13, 9:27 AM
#1

Det där är bara i ditt huvud. Sluta rök och han kommer komma ändå, jag lovar dig!

Aniara4
3/22/13, 9:44 AM
#2

Din rökning kan inte på något sätt påverka hans beslut om var han äter lunch. Det är ren vidskeplighet. Av en slump har det råkat sammanfalla någon gång, och du har dragit den helt orimliga slutsatsen att det finns ett samband.

Om det skulle bli så att du till slut vågar prata med den här killen och ni börjar umgås, så är det betydligt bättre chans att han tycker du verkar fräsch och intressant om du inte röker. Vi vet visserligen inte vad just han har för inställning, men många tycker det är ganska avtändande med rökare.

Så fortsätt kämpa för att sluta röka, mest för din egen skull förstås, men också för att det inte på något sätt hjälper dig med den här killen.

Upp till toppen
Annons: