Annons:
Etikettoff-topic
Läst 544 ggr
Honestyisdead
3/22/13, 12:14 PM

Fredagen den 22 Mars 2013

Fredag = helg.

Har ni några roliga planer?

Själv ska jag och killen på middag hos min mammas bästa väninna idag.
Imorgon kommer två väninnor hem till mig. Vi ska göra pizza och spela spel. Söndag blir bara vila.

Trevlig helg 😃

Annons:
ChristineL
3/22/13, 12:31 PM
#1

Graviditeten börjar ta ut sin rätt känner jag, hade massa småfix jag skulle göra idag men orken finns inte. Jag skjuter det till morgondagen när vi är hemma samtidigt istället.

Och på söndag fyller jag år, så jag hoppas på frukost på sängen och att min bästa vän kommer hit med hundarna så det får bli långpromenad :) På kvällen är det styrelsemöte.

ChristineL
3/22/13, 12:35 PM
#2

Just det, sortera upp och flytta ut det som står i blivande barnrummet så det kan bli lite ordning och barnvänligt där ska vi också försöka hinna med :)

Muszimba
3/22/13, 12:36 PM
#3

Bara vara hemma. Blir lite middag och sedan ska sambon leta vårjacka i morgon, samtidigt köpa smaksatt kaffe.

Toxics
3/22/13, 1:47 PM
#4

Well, det blir nog en relativt lugn helg eftersom jag har dragit på mig stans förkylning.

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Fridaaaa
3/22/13, 1:49 PM
#5

Plugga!
2 uppgifter till ikväll, går långsamt :/
Och sedan saker som ska vara inne nu till påsk, suck. Kasst med kort kurs! :/

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ettlitetalias
3/22/13, 2:13 PM
#6

Idag jobbar jag till 22, och imorgon 8-15, men sen tar jag helg! Då ska jag pyssla med lite nål och tråd hade jag tänkt och gå ut och fotografera :)

Annons:
[Laquila]
3/22/13, 4:23 PM
#7

Jag jobbar båda nätterna och kommer vara helt slutkörd hela helgen. Hoppas på att min pojkvän kan komma hit med god mat och muntra upp mig.

Ska även försöka göra klart några uppgifter till skolan.

Hoppas alla får en trevlig helg och en underbar fredag! :)

Greigh
3/22/13, 5:04 PM
#8

Har varit hos min farfar och tjänat några slantar.
Skall strax ut och handla och göra mig redo för en skräckfilms-kväll med sambon!

Destany
3/22/13, 6:26 PM
#9

E trött av graviditeten idag men ska försöka piggna till lite o umgås med vänner ikväll. I helgen ska jag försöka se om jag kan få iväg sambon till väla eller familia en runda

Upp till toppen
Annons: