Annons:
Etikettkluringar-och-undersökningar
Läst 1121 ggr
medmänniska
3/25/13, 4:07 PM

Bra inlägg

Har du klickat "Bra inlägg" på inlägg du själv har skrivit nån gång?

Annons:
Maria
3/25/13, 4:58 PM
#1

Ja, av misstag. Jag har även anmält av misstag🤐 men då kommer en extraruta upp om man är säker så då går det ju att ångra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
3/25/13, 5:05 PM
#2

Har jag säkert gjort när jag klickat bra inlägg på många inlägg i raken.

fruktgumman
3/25/13, 5:20 PM
#3

Nej isåfall är det av misstag

citytjejen
3/25/13, 7:46 PM
#4

Ja jag har gjort det medvetet om jag har tyckt att jag skrivit ett riktigt bra inlägg🙂

/Christina

Intehärutandär
3/25/13, 8:02 PM
#5

Jag visste inte ens att man kunde göra det, trodde bara det gällde andras. 🤔

ChristineL
3/25/13, 11:33 PM
#6

Jag gör det om det är något jag tycker är riktigt bra skrivet.

Annons:
Wide Awake Dreamer
3/26/13, 2:48 PM
#7

Nej, det har jag inte gjort. I alla fall inte vad jag vet och inte med avsikt isåfall. Vad skulle vara poängen med det egentligen? När jag skriver något så skriver jag det bästa jag kan komma på för stunden (det gör väl alla iofs?). Det innebär absolut inte att allt jag skriver blir bra, långt ifrån, ibland kan jag läsa något jag skrivit tidigare och rentav bli missnöjd. Men oftast är jag ändå hyggligt nöjd med det jag skrivit och någon gång emellanåt kan jag läsa något jag skrivit och tycka: "Det där fick jag till bra. F*n vad klok jag är!" 😛😃

Men det där med att klicka på "Bra inlägg" överlåter jag åt andra. Tycker jag att jag skrivit bra så vet jag ju redan det själv, däremot är det ju alltid kul för egot om andra visar att de tycker likadant.

Gur4m1
3/26/13, 2:55 PM
#8

Nej, men det har säkert skett av en händelse ibland, pecis som jag råkat anmäla inlägg någon gång (ty för popupprutan) då jag sitter på en halvkass laptop som lever sitt egna lilla liv. Men jag diskuterar lite som #7. Jag gillar redan det jag skriver så ser inte varför jag ska trycka gilla på dem- för då kunde jag lika gärna gilla alla mina egna inlägg.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

[Russinflarn]
3/26/13, 2:58 PM
#9

Näpp.

pyromanen
3/26/13, 3:57 PM
#10

Ja, har jag gjort flera gångar medvetet. Alldrig direkt efter jag skrivit något utan då om jag återkommer och tycker det var speciellt bra 😎

Upp till toppen
Annons: