Annons:
Etikettkänslor
Läst 2952 ggr
Itchy
4/10/13, 12:19 AM

känner mej äcklad & besviken

har haft en "vän med förmåner" i över ett halvår nu, och från första början var det sagt att vi skulle vara ärliga mot varann, för att slippa tjafs & missförstånd, vilket har funkat tills jag fick höra att jag för ca en vecka sedan var hos hans föredetta KK (som han dyrt & heligt lovat att han inte hade kontakt med längre) 

men nu har jag fått reda på att hon hade lockat dit honom i utbyte mot att röka hash (ngt jag visste att han gör om han mår extremt dåligt)

och jag kollade nu även upp denna människa, och hon är 51 år gammal, och har 2 döttrar i hans ålder…och jag känner bara en genuin äckelkänsla när jag ens tänker på det

en kärring som är 9 år yngre än hans egen mor, och som går efter små pojkar ca 20 år gamla

hur ska jag hantera en sån här situation utan att förlora honom totalt ??

You can't spell Bitchy without Itchy

Annons:
Gur4m1
4/10/13, 12:37 AM
#1

ÄR ni kk för du reagerar som …något annat. Du låter svartjsuk. Det där med att äcklas av att han har sex med en äldre kvinna är, enligt mig, faktiskt enbart DITT problem. Vem är du att bestämma vem han sätter på? Skulle det varit mer okej om det varit en 15årig tjej eller en jämnårig med dig? Fråga dig varför?

KK är väl just precis "knull-kompis", dvs ni har sex…och är kompisar. Han är väl kompis med den här kvinnan också och man är ingen äckelkärring eller pedofil för att man som äldrekvinna har sex med en 20åring- han är fullvuxen och har hår på snoppen. Omvänt så är det nog väldigt vanligt att 40-50åringar dunkar unga tjejer i din ålder såatte.

Tror inte du kan säga ett skit om detta och få det att se snyggt ut för enligt mig har du inget med det att göra och du låter som en svartsjuk flickvän som tagit sin kille på bar gärning och nu ser du dig ha någon rätt att skälla på honom. Vill du fortsätta eller inte att ha sex med honom?

Förlåt om jag låter hård men jag tycker du låter rätt hård mot både "tanten" och din kk. Jag tycker och tror problemet är hos dig alltså. Du är dne som är besviken (Där har han ju ljugit för dig och det är ju inte okej) och du äcklas av dne kontakten pga åldern på kvinnan. Jag skulle fundera på om ni verkligen är kk eller om du kanske är lite mer investerad i honom än så. Fråga rakt ut att du hört vad somh änt och du undrar vad som hände med er deal. Däremot bör du hålla tyst om dina åsikter runt kvinnans ålder och nedsättande saker om henne- eftersom DE TVÅ har sex och är vänner.

Och nej, jag kunde inte skriva det snällare än såhär för jag ville vara så tydlig jag kan vara. Jag hoppas att det löser sig!

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Itchy
4/10/13, 12:44 AM
#2

är mer äcklad av sättet hon använder för att "få tag" på yngre killar, det är ju fan inte ens lagligt, och det är mer där som själva äckelbiten sitter, för en person i hennes ålder, och som har 2 vuxna döttrar, borde väl fatta bättre ??

och vi är inte bara KK's men vi är inte heller tillsammans, och jag känner mej oerhört besviken att han helt struntat i det hela med att vara ärlig, iom att han lovat att de inte hade ngn kontakt längre efter att vi träffades, och att jag sedan får reda på det på detta viset, efter att jag valt att lita på honom…

You can't spell Bitchy without Itchy

Gur4m1
4/10/13, 12:51 AM
#3

Hur är det inte lagligt? Att hon bjuder på hasch? Och han RÖKER den. Han rä som sagt vuxen och ska du börja anmäla henne för det så borde du kanske även anmäla honom :>
Tyvärr krävs inga certifikat eller betyg eller ens prov för att få skaffa barn så hon kunde vara 70 och ha tio barn utan att man kanförvänta sig ett skit. Lät som att du visste att han röker ibland så varför är du så äcklad? Han hade knappast sex enbart för haschens skull :D

Förstår känslan av besvikelse eftersom det låter som att ni pratat om hur vill ha det och han inte följt det. Men det är väl lite grejen med att man inte är tillsammans… man kanske just inte bryr sig lika hårt.

Låter som att du förväntade dig mer av er relation, men jag kan inte släpa "friends with benefits". ^_^ Om ni inte är tillsammans, varför ens kräva att han ska lova sådana saker….bestämma vilka han umgås med eller har sex med förutom dig? Men JA det är lågt att säga "ok" åt en sak och sen göra det bakom din rygg. Hur ska du hantera det? För mig hade det varit en dealbreaker. Han är ju uppenbarligen inte att lita på. Alternativt att släppa honom fri- fortsätta nuppa och vara vänner men skita i var han doppar den övrig tid.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Tomteslakt
4/10/13, 6:14 AM
#4

Håller med #1 och #3 helt och hållet.
Varför är det så himla äckligt att hon har barn i hans ålder och han och hon har sex när han inte ens är tillsammans med någon?
Som #1 säger, det är ju mängder med människor som kilar över åldersgränserna när de nuppar. Oerhört många tänder på just det också, han kanske är en av dom? Det är fullt normalt.

Både han och du är väl singlar?

Att det är hasch med i bilden är ju olagligt i sig, men som sagt, då bör ju båda anmälas för narkotikainnehav. Inte bara hon.

Visst, han höll inte eran deal vad gällde att vara ärlig, men varför fick han inte ligga med henne för det första? Ville du ha ensamrätt på en singel person?

viktoria91
4/10/13, 7:11 AM
#5

Är man singel får man ju göra vad man vill med vem man vill, lite det som är grejen. Låter mer som om ni är tsm än bara kk.

LinaLj
4/10/13, 7:46 AM
#6

Jag kan förstå om du är besviken över att han inte höll det som ni hade lovat om att vara ärliga. Jag och min kk har sagt att om vi hoppar i säng med någon annan så ska vi berätta det. Inte för att vi vill ha kontroll över vad den andra gör utan bara för att det är bra att veta med tanke på skydd osv. 

Men i övrigt ser jag inget som du borde vara upprörd över. Visst jag skulle inte heller vara förtjust i att en kulle röker harsh men det verkar det som du redan visste innan. Så det borde ju inte förändra något. 

Om du vill så fråga honom varför han inte var ärlig mot dig, men mer än så kan jag inte se att du kan göra.

Annons:
Sarah
4/10/13, 11:16 AM
#7

Om ni är KK så har du inte ett dugg med att göra vad han gör på sidan om :) Det enda som är viktigt i en kk- relation är frågan om skydd.

kkkristina
4/10/13, 11:38 AM
#8

Jag förstår dig TS. Även om man "bara" är knullkompisar så kan man ju faktiskt ha kommit överens att inte ha sex med andra.

Så har jag gjort med de kk:s jag haft. Jag har velat att vi sta testa oss för diverse sjukdomar innan vi inleder ngt och sedan vet man att det inte är ngn risk att köra utan kondom. Även om man inte är kära och är ihop tycker jag man ska kunna lita på sin kk om man lovat att inte ha sex med andra.

Honestyisdead
4/10/13, 1:34 PM
#9

Du kan ju ta upp det och fråga varför han inte berättat när han lovat att vara ärlig, om det nu är det ni menat med att vara ärliga. Att ni redovisa allt ni gör. Men dra inte in ålder och sådant, för det är ändå hans val.

[Yllhilda]
4/10/13, 1:56 PM
#10

Finns ju en del som blir avtända på att deras sexpartner varit med någon de avskyr eller tycker är äcklig. Dock är ju dessa saker överkomliga eftersom man med fördel kan spola av partnern med högtryckstvätt!

Gur4m1
4/10/13, 2:08 PM
#11

#10 fast problemet att JAG äcklas av en partner som "min partner" varit med- är ju fortf _mitt_ problem. De tär ju JAG som äcklas och oftast är det inget man rår över men man kan nog tjäna på att ta sig en funderare över varför man känner och tycker så.

Sen är de "friends with benefits". KK. Med en deal. Så om hon vill fortsätta med honom så skulle jag skippa att tänka på den där äldre kvinnan, och att ens ta upp mina besvär runt henne- utan fokus borde vara på att de hade en vöerrenskommelse, varför gå med på den om man bryter den? Jag kan förstå att man vill skydda sig, rent fysiskt men här verkar det vara annat i spel än "firheten att kunna knulla utan kondom". Om killen har något i skallen så lär han ju ha skyddat sig med 50åringen. Gjorde han inte det så tycker jag att TS inte ska fundera över det, utan säga upp hela sex-kontakten för då är han ju inte att lita på alls. Men att han inte var "trogen" av några "Lojala skäl" kan man ju förstå.

Trodde att det trevliga med KK var just att man får större tillgång av en viss person, rent sexuellt, men samtidigt skördar friheten att kunna göra och vara med vem man vill. Allt utöver det låter som en relation i mina ögon, ovasett namn på förpackningen. Dvs Mer än en friends with benefits. Sen kan folk säga vad de vill för att få vad de vill och sen när de vill ha något annat är det vitter värt. Så ser inte VAD ts ska diskutera med honom egentligen. Skälla ut honom?

Jag skulle bara dissa. Så länge jag är 100% säker på att det där med kvinnan har ägt rum. Ts vill men bör inte lita på den här killen. Dessutom gör han val som äcklar henne. Hitta en annan kk. Eller pojkvän.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Piggelina7
4/10/13, 3:08 PM
#12

Allt handlar ju om vad ni kom överens om i början.  Var det att ni inte skulle ha sex med några andra ja då har han ju svikit dig. Sen hennes ålder hör ju inte dit riktigt kan jag tycka.

Honestyisdead
4/10/13, 3:09 PM
#13

#12 Fast vi vet ju ingenting om det varit sex inblandat. Kanske var det bara "punderi" dom sysslade med?

Annons:
Piggelina7
4/10/13, 3:15 PM
#14

#13 hmm ja sant. Hon skriver ingenstans att dom hade sex men jag tolkade det så då hon blev så "äcklad" Hon visste ju redan att han röker hasch ibland om han mår dåligt  så det borde hon inte vara så upprörd över.

Honestyisdead
4/10/13, 3:16 PM
#15

Kanske är det själva saken, att han sagt att dom inte har kontakt längre som upprör.

Itchy
4/10/13, 4:30 PM
#16

#14 jag vet att det inte bara var att röka på som pågick, hon har inget annat intresse av honom, hon vill inte ha ngn kontakt med honom så länge allt inte är på henens villkor, därav att de tidigare sa upp sin kontakt

You can't spell Bitchy without Itchy

Tomteslakt
4/10/13, 6:58 PM
#17

Att bli brädad av äldre kan nog svida ja. Men som sagt, vad han gör med sina andra kk:s är inte din ensak. Är man singel så är man singel, sen kan man ju diskutera varför han inte hållit eran deal. Men singel likväl är han, eller?
Och det är absolut inget olagligt att ha sex med yngre så länge de är över 15år…

Upp till toppen
Annons: