Annons:
Etikettförhållande
Läst 1528 ggr
Jetaime
2013-04-11 23:20

Det är svårt ändå.

Jag och min.. pojkvän? (jag tror aldrig vi direkt har sagt det högt ens..) bestämde oss för att "gå skilda vägar" idag. Det var han som tog upp det, men jag hade tänkt på det tidigare också att "shit.. jag är nog inte kär i honom, eller?" men samtidigt var han en bra vän, och det kommer jag att sakna, jag önskar att det var där vi stannade. Som vänner.

Jag är en sån person som har så otroligt svårt att avsluta något eller har svårt för förändringar, ÄVEN om det leder till något bättre eller om jag avslutar något som var kasst. Och det värsta är att jag blir så ledsen.. och jag kan inte säga ett ord. Och det gör så fruktansvärt ont överallt i hela mig. ÄVEN om jag vet att det kommer att bli bättre.

Men jag känner mig så otroligt ensam, för jag har ingen. Ingen att prata med eller att göra något med, han fick mig att träffa nya människor och komma ut och göra saker. Jag kommer att sakna det.

Annons:
[Yllhilda]
2013-04-11 23:45
#1

Kommer ni fortsätta ha kontakt eller känns det helt finito?

Honestyisdead
2013-04-12 00:25
#2

 Jag vet hur det känns när något som trots allt inte var rätt men som var tryggt tar slut. Man blir ensam. Hela världen förändras.
Och ja, allt blir annorlunda. Det blir det. Det betyder dock inte att de inte kan bli bra igen.

Kommer ni ha varandras stöd?
Jag skickar ett PM till dig

Jetaime
2013-04-12 09:11
#3

Jag tror inte att vi kommer att fortsätta ses och prata, för honom är det knappt något som förändras, han har allt ändå. Sitt företag, alltid nått på gång, massa vänner runt omkring sig. För honom kommer inget förändras.

dejtbar
2013-04-12 12:16
#4

Även om du inte fortsätter träffa din fd pojkvän så sluta inte träffa vännerna. Om du har egna eller de ni har/hade gemensamt.

Jetaime
2013-04-12 22:41
#5

Vi har inte känt varandra så länge.. Jag har träffat dom flesta av dom bara en gång.. Det är inte bara.. jag vet inte, det är svårt att förklara. Jag vet inte igentligen riktigt själv.

Upp till toppen
Annons: