Annons:
Etikettkänslor
Läst 1576 ggr
Tintin82
5/6/13, 9:04 PM

Känslor

hej igen! Sedan tidigare har jag skrivit om en kille som jag har en väldigt stark attraktion för. Han brukar vara på mitt jobb och äta men denna vecka och förra veckan har han och hans jobb gäng inte varit där eftersom dom är på ett annat ställe och bygger nu men snart kommer dom tillbaka. Men samtidigt finns det en annan jättesöt och trevlig som dyker upp på jobbet i bland. Men samtidigt som han ser bra ut så är det byggnadsarbetaren som får mig att svettas, bli röd i ansiktet och få fjärilar i magen och känner mig glad resten av dagen men samtigt är ju den andra killen trevlig men som jag blir när jag träffar rörmokaren blir jag inte så vad är det som händer med mig. Och när det gäller rörmokaren så verkar han lite blyg i mitt sällskap men jag vet att han försöker samtidigt som jag försöker trots att jag älskar att prata med folk så får jag tunghäfta i hans sällskap. Men jag vill ju prata med honom och vågar man prata ja då vet man inte vad som händer:):)

Annons:
pistenbully
5/6/13, 9:08 PM
#1

Låter härligt :-D

Anna4077
5/7/13, 9:29 AM
#2

Jag tror du vågar :) hoppas han kommer tillbaka snart :) jag vet inte om du håller på med hästar men en häst känner på sig om man är rädd. Min ridlärare sa alltid att det är helt ok att vara rädd bara hästen inte vet om det. Vid hoppning hade jag det svårare att dölja min rädsla och då berättade min hopptränare (inte samma som den första) om en kompis till honom som brukade hoppa hinder på 180cm. Problemet var att hans kompis tyckte såna hinder va på tok för höga första gångerna så han blundade när han hoppade. Efter det brukar jag tänka 'det är bara att blunda och hoppa' om jag ska göra något läskigt. Fast om personen jag måste 'ta tag i' är otrevlig brukar jag tänka att jag får ta tjuren i hörnen. :) hoppas det kan hjälpa lite

Anna och taxen Max

Sarah
5/7/13, 10:20 AM
#3

#2 haha, för att fortsätta med hoppning, jag brukar tänka "en ko kan hoppa en meter utan problem" då kan jag minsan klara massor av saker :P

Gur4m1
5/7/13, 1:24 PM
#4

#3 lol :D

TS: Lycka till, kör hårt. Förstår känslan, känner så väl igen den men om du verkligen vill så måste du ta chansen! Det värsta som kan hända är att han har tjej eller inte alls är intresserad- och det ÄR inte så speciellt farligt. Han blir ju såklart smickrad av att en tjej visar intresse, om han inte är en idiot! ;D DEt bästa som kan hända…är att ni sveper av varandra från stolarna och springer ut ur din arbetsplats, med varandra i solnedgången!  …eller typ bjuder ut varandra på dejt ;)

Satsa och vinn! Lycka till!

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: