Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1420 ggr
Honestyisdead
5/10/13, 2:06 PM

Fredagen den 10/05/13

Fredag igen, och de flest har fått vår 😃
Har ni några trevliga planer för helgen?

Hoppas ni får en trevlig helg!

Annons:
polgara
5/10/13, 2:34 PM
#1

Vi har marknad i stan så där har jag varit en sväng

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte än, middag med pojkvännen blir det nog iaf

ChristineL
5/10/13, 5:41 PM
#2

Jag är gräsänka jag och inte så många planer. Har en del att rensa och sortera inför bebisens ankomst. Babyskyddet är på plats i bilen, bara det sista i barnrummet kvar, dvs mitt överbelamrade skrivbord :P

Afturelding
5/10/13, 6:02 PM
#3

Jag hoppas på att bli frisk efter att ha haft feber sen i söndags.

Annars ska vi nog bara bröllopsplanera, det börjar närma sig nu :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

fruktgumman
5/10/13, 6:31 PM
#4

Jag ska gå hemma och snörvla och snora och dricka varmt honungsvatten. Är riktigt förkyld.

Anna4077
5/10/13, 10:04 PM
#5

Min svärfar är nere från Norge och hälsar på så vi kommer åka på middag hos min sambos farfar i morgon och umgås med svärfar hela helgen.

Anna och taxen Max

pyromanen
5/11/13, 7:51 PM
#6

Ska återuppta projekt måla om huset. D.v.s. tvätta sydsidan av huset med målartvätt. Skrubba med borste och skölja efter med ljummet vatten…Det är 8 meter i nock så det är inte "bara". Två väggar blev klara ifjol så två återstår…

Annons:
Destany
5/12/13, 12:46 PM
#7

Vi var på fest o fredags o igår hade vi bara en mysdag o ikväll ska sambon iväg o döma fotboll. Vi har haft 3 sjuka katter här som krävt lite uppmärksamhet men nu börjar de piggna till

Honestyisdead
5/12/13, 6:50 PM
#8

Själv har jag fiskat, fiskat och fiskat.
Nu är man lagom mör. Och stressad. Mitt flyttlass går på lördag och jag har en del kvar att gör innan dess. Skulle kanske fiskat mindre 😎

Upp till toppen
Annons: