Annons:
Etikettsex
Läst 3456 ggr
eltorres
5/18/13, 6:45 PM

Ska jag eller inte?

Har pojkvän sedan 2månader och ja det är ju nytt. Har precis börjat med P-piller så vi har precis börjat kunna ha sex utan kondom. Imorse så hade vi sex och han kom inte, men precis när han drog sig ur sa han liksom "ska vi ta o fixa lite frukost?" Sen tog han sin mobil direkt och sa "jag ska bara gå på toa" med fullt stånd liksom. Han var där inne i säkert 15min innan han kom ut och var helt slak. Jag gick in ca 5min efteråt och ja, han hade inte gjort nr2 :P. Så såg jag i handfatet och är 99% säker på att det var lite sperma i handfatet. Han har inte sagt något om det men jag har tänkt på det hela dagen om jag ska fråga vad han faktiskt gjorde…. Jag känner att jag känner mig otillräcklig om han smyger in på toa och kommer där inne när jag ligger i sängen liksom. Jag känner att det är viktigt att vara öppen och jag vill såklart veta om han faktiskt gjorde det jag tror. Frågan är om jag ska ta upp det eller ej? För mig är det inte något "problem" men just nu har det besvärat mig idag då jag vill veta.

Annons:
Mooniq
5/18/13, 6:48 PM
#1

Tja, förtroende och öppenhet är ett måste i ett förhållande, så det är nog bara att sätta sig i soffan och fråga rakt ut..så tänker jag i alla fall. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

ChristineL
5/18/13, 6:51 PM
#2

Det skumma i det hela tycker jag är att han tog med sig mobilen, det skulle jag vilja veta, går han från att ha dig i sängen, in på toa och porrsurfar för att komma? Det verkar onekligen lite mysko. Hur har sexlivet varit tidigare? Har han kommit i dig (med kondom) eller utanför? Det brukar ju bli en extra het grej att "slippa" kondomen…

Cazzos
5/18/13, 6:54 PM
#3

#2 Killar brukar sitta på toan och göra nr 2 ganska länge, och nu på senare tid så verkar det vara aktuellt med att ha med sig mobilen på toan för underhållningens skull med tanke på att vissa sitter inne så länge och bajsar..


ChristineL
5/18/13, 6:55 PM
#4

#3 - Men nu var TS väldigt säker på att han inte gjort nr2 utan runkat…

Cazzos
5/18/13, 7:01 PM
#5

#4 Oj, jag läste för snabbt! Trodde TS skrev i första tråden att hon var säker på att han hade gjort nr 2 (och runkat, inte samtidigt haha, utan någon gång innan/efter).. Ursäktar mig! 😊


eltorres
5/18/13, 7:03 PM
#6

#2 Ellerhur! Och det var verkligen direkt från sängen o in på toan… Såg även på hans mobil att han liksom googlat "fitta" och en länk till en video där en kvinna visar hur man bäst slickar en tjej….. Sexlivet har varit bra och han har sagt innan att han har väldigt svårt för att komma i kondom så han har inte kommit i mig och var väldigt på nu när vi äntligen kunde ha sex utan kondomer för han säger att han vill komma i mig. Imorse var andra gången utan kondom. Han har kommit förut, dock inte i mig. #3 Jo jag vet, men han var på toa typ 1tim innan vi hade sex direkt på morgonen så han gjorde det han skulle då. Han brukar inte alltid ha med telefonen. Hur lätt är det att gå på toa med fullt stånd liksom. Har hört att det är svårt….

Annons:
ChristineL
5/18/13, 7:10 PM
#7

#6 - Men ta upp det med honom! Det är ju faktiskt oviktigt om han kommer eller inte när ni har sex, men att gå direkt sådär, oacceptabelt! Och påstår han att han får ont i pungen av att inte komma så ljuger han, det är en myt! Själv tycker jag för övrigt att det är jättesexigt när killen kommer på min mage exempelvis, se hur han reagerar om du föreslår något sådant.

eltorres
5/18/13, 7:15 PM
#8

#7 Ja jag får nog göra det. Han är liksom min första med och verkligen någon som jag älskar på det sättet. Jag känner mig ju väldigt otillräcklig just nu när jag tror att han kom där inne liksom… Ja han har kommit på mina bröst o så innan och jag tycker det är sexigt när killen kommer oavsett. Han sa nu att det var tandkräm…. Men jösses, är ju skillnad på vit tandkräm och sperma som legat i en 5-10min….

[silkesnosen]
5/18/13, 7:18 PM
#9

Alltså förlåt, men problemet här är väl att han inte finns hos dig en stund, utan är mer intresserad av sin mobil….var han tänker lägga sin sats, tja verkar litet i sammanhanget.

eltorres
5/18/13, 7:21 PM
#10

#9 Att han inte finns hos mig? Var han vill komma spelar inte mig så stor roll, men att "smyga" iväg och komma i smyg har jag problem med. Vill han komma så tycker jag att han kan säga det och sen får han själv bestämma hur ock var. Men smusslande gillar jag ej

Gur4m1
5/18/13, 9:27 PM
#11

Jag ska reda ut…detta  ;D lol

Iaf mobilen ar man med sig sm underhålning. Va dhan googlat på mobilen vet du tydligne för du har snokat (vilket inte är så okej). Den där sökningne på "fitta" låter ju mycket trolit men du kan intesäkert sätta tidpuk för NÄR han googlade denna fitta-video. Du har tagit lösryckta saker och sammanställt dem i en rätt…lngsökt historiekedja om du frågar mig. Klart det tog 15 minuter- han hade stånd- det är mycket svårt för killar att komma om de är kissnödiga, samtidigt är det väldigt svårt för killr att kissa om de har stånd.

Jag ser två troliga scenarion: 1. han försökte komma men de gick inte för han var för kissödig. Ja han kna ha kissat innan när han var p toa en timme för att skita men ibland blir ju just sexandet det om gör att man känner"oh fan…jag behöver nog kissa!"- Sen stod hn där i toan "Fan jag har ju världens råstake…kan integå ut till tjejen å bonka ännu 10 minuter..dettamåste gå fort!" Så runka han fram dne där "tandkrämssträngen" du hittat ;)

Eller så väntade han ut stndet för at kunna kissa, det tar också kanske tid. :D

Tycker själv inte om att min partner skulle snoka sådär och sen har väl även män privata secrets precis som Kvinnor. Ert sexliv fungerar i övrigt eller? Har han någonsin nekat dig sex? Ser det inte som en diss, att ta med sig mobilen på toan. Vetinte hur ert förhållande ser ut i övrigt men om ni alrig hadesex och han alltid går på toan med mobilen och typ sitter och sms:ar nr ni ska se tv ov så skulle jag misstänka otrohet :P

Men här…mjeä. Han gick på toa. Han kom inte i dig. Han kom tydligne i handfatet, han får väl komma var han vill, rent så? Utan att det ska behöva redogöas för dig, pga din osäkerhet osv. För nj, detta btyder itne att du inte räcker till. Han har nog sin anldning och du kan ju alltid börja med att våga fråga och sgerhan att det ä tandkräm…låt det vara tandkräm, tror inte du vinner något av att prata mer om detta med honom eller att basha upp dig själv över det. Om han gjort det du tror så ä det inte för att du är dålig på någo sätt. Lägg undan de tankarna.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

eltorres
5/18/13, 9:48 PM
#12

#11 Har inte snokat i hans telefon på det sättet, han får använda min telefon och jag hans. Och just nu under förmiddagen var min på laddning och han sa att jag kunde kolla upp en grej på hans och då såg jag att just "senaste" sökningen var detta = han använder sin telefon flitigt annars så det var idag denna sökning gjorts. Det fungerar i övrigt ja som sagt. Nekat ja för han har varit för trött då han jobbar väldigt mycket vilket jag respekterar. Jo jag har pratat med honom o allt känns bra så de är lugnt ;)

Gur4m1
5/19/13, 1:27 AM
#13

#12 skönt. Kan förstå känslan du känner, men jag anser att inget gott kommer ur det. Inte bra att kontrollera sin partners minsta nyck så att säga även om man kan tycka att det är märkligt. Lycka till! :)

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: