Annons:
Etikettallmänt
Läst 1056 ggr
Fridaaaa
5/25/13, 10:34 AM

Trevlig helg!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig helg på er allesammans!

Vad ska ni göra resten av helgen?

Själv ska jag ev på marknad idag en runda, sedan grilla med sambon ikväll och bara "vara". Behövs ibland.
Morsdag imorgon, ska ev ner till listerlandet då och fira morsdag, eller så blir den en annan dag, får se hur dagen blir imorgon, inte bestämt mig 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
ChristineL
5/25/13, 10:41 AM
#1

Trevlig helg!

Blir storhandling, fix i trädgården och fix i barnrummet denna helgen. Foglossning till förbannelse så får se hur det går. Vi hade planer på att åka in och se nyinvigningen av SF-bokhandeln men det blir nog inget med det :/

tonfisken
5/25/13, 11:08 AM
#2

Ska slappa med pojkvännen idag bara. Sen ska vi på lunch hos min mamma på morsdag, sen till hans mamma på kvällen.

Destany
5/25/13, 11:27 AM
#3

Min sambo dömer fotboll hela helgen o ikväll ska vi hem till mina föräldrar o fira morsdag. E trött idag så känns skönt med en slappehelg. Funderar på om vi ska ta hem vagnen idag från mamma o pappa

Åsa S
5/25/13, 11:45 AM
#4

Marknad nu strax, sedan deltar jag i en demonstration mot Monsanto i Stockholm och imorron ska jag till min faster och sedan var den helgen slut.

Migobus
5/25/13, 12:11 PM
#5

Trevlig helg gott folk :)

Den här helgen går mest bara ut på att invänta morgondagen, då ska jag berätta för pojkvännen att jag är gravid. Hujedamig…

Destany
5/25/13, 12:33 PM
#6

#5 grattis :) tror du inte att han blir glad?

Annons:
Honestyisdead
5/25/13, 1:13 PM
#7

Trevlig hel och grattis 5! Just n har jag inte trevligt. Flyttar in i ny lägenhet och lägenheten vi tömmer lugger på 3 e våningen utan hiss!! Kräkhungrig är man också.

[Emma--]
5/25/13, 1:14 PM
#8

En lugn helg hemma med sambon och djuren :)

Fridaaaa
5/25/13, 1:15 PM
#9

#5 Grattis 🙂

#7 Oj jobbigt utan hiss 😮

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Migobus
5/25/13, 2:09 PM
#10

Tackar :)

Jag frågade honom i tisdags vad han skulle säga om jag plötsligt kom och sa att jag var gravid. Han fick panik i blicken, sa att han inte var redo och bytte snabbt till ett samtalsämne som han tyckte var mindre jobbigt. Så jag tror tyvärr inte att han blir lika glad som jag blev när jag plussade i torsdags. Men men, det ordnar sig :)

Fridaaaa
5/25/13, 2:10 PM
#11

#10 Han kanske bara behöver smälta allting? 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Migobus
5/25/13, 2:16 PM
#12

#11 Ja det tror jag med. Han kommer ju få sig en chock och till en början kommer han säkert vara rätt negativ. Men jag tror det blir bra när han fått smälta det.

Fridaaaa
5/25/13, 2:20 PM
#13

#12 Tror att det kan vara så för många, att det kommer som en chock, om det inte är planerat (antar att det inte är det i detta fallet) 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Namiko
5/25/13, 3:31 PM
#14

Om inte allt för länge ska jag iväg på klassåterträff. 10 år sen jag gick ut högstadiet och det känns spännande att få se vad som har hänt med dom som dyker upp.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Portie
5/25/13, 8:08 PM
#15

Jag sträckte till ryggen ordentligt igår så har inte gjort mycket alls faktiskt. Idag var jag iväg och köpte skor och en blomma till mamma, men mer orkar inte ryggen med så blir soffan resten av kvällen förutom rastningsrundor med hunden. Men inte helt fel att kolla på Americas Funniest Homevideos heller!

Imorgon ska jag till mamma för att lämna hunden och umgås och fika lite.

[RMSLiners]
5/25/13, 8:13 PM
#16

Sy kattbäddar som sen ska skänkas till olika katthem.

Namiko
5/26/13, 2:03 AM
#17

Klassträffen var underbar, jag har pratat, skrattat och dansat hela kvällen. Det är konstigt hur nära man kan komma personer som man knappt pratat med bara för att man inte setts på så lång tid när man blir ihopsatta i en grupp igen.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Upp till toppen
Annons: